En nu gaat het nog niet zo snelquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, twee snelle SC's bijhouden is iets wat ik al jaren niet meer kan
Ik compenseer voor ze! Allemaal!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier haast meer niet koffie drinkers dan wel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er drinken er hier wel meer geen koffie hoorDus blijf vooral langskomen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nijntje is niet te vertrouwendie gooit dan die taart in mijn gezicht ofzo.
* MissMSX saves bewijslastquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
doet ze ook niet maar ga haar dan als slaaf gebruiken.
Knuffquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het ging weer een beetje fout vandaag
Hier ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuf*quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oei, beetje roestig dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb geen flauw idee, is voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer solliciteer...![]()
Whaha mijn opa en oma wonen in de Derpsestraat, maar dan in Deurnequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Derp
`Derp` is een buurtschap in de Nederlandse gemeente Deurne. De buurtschap Derp, gelegen langs de Derpsestraat, de oude doorgaande route van Roermond naar Empel langs een vertakking van de Peelrandbreuk, ontstond in de late middeleeuwen langs de westrand van de Deurnese akker.
De kern van de buurtschap lag langs de zijstraat van de Derpsestraat ter hoogte van de voormalige artsenpraktijk van dokter Gerrits. Hier was ook de schepenkamer gevestigd, waar de schepenen van Deurne vergaderden. De boerderij uit 1649 werd in de tweede helft van de 20e eeuw door een bungalow vervangen, maar de leilinden staan er nog.
Derp
geen enkele veertienjarige is te vertrouwenquote:
Dat WAS ooit leuk...quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oei, beetje roestig dus
Veel cola drinken, dat helpt
quote:
quote:
Net als al die niet-singles in singles dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier haast meer niet koffie drinkers dan wel
Koelquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha mijn opa en oma wonen in de Derpsestraat, maar dan in Deurne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Oh bedanktquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen enkele veertienjarige is te vertrouwen
Owh, maar ik woon wel in den haag... Misschien toch maar in het amsterdamtopic gaan posten?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even een slaapkopje uit bed halen
Joahquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat om het verhaal áchter de taart, soort Dr.Phil, maar dan met een semi-pedagoog/taartenbakker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat WAS ooit leuk...toen het nog echt om de taarten ging enzo
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen enkele veertienjarige is te vertrouwen
Ik weet niet hoeveel niet singels dat daar zijn en wij hebben MPG:quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als al die niet-singles in singles dus
quote:
I knowquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu gaat het nog niet zo snel
dat is een aardig middagdutjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
KoelIeh bah vieze freddy johnnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Die ligt er wel lang inquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |