ik hoop dat jullie dan zoo hard worden afgezet in een geweldadige coupquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:26 schreef Snuf. het volgende:
Wij moeten gewoon dictatuur worden ik en Ragboer worden dictators
I saw what you did therequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goeien tt
sharr is laposchatje![]()
Ik heb wel inhoudelijke lapo'squote:Op donderdag 17 februari 2011 15:28 schreef robdriessen het volgende:
Sharr, het begint nu verdacht te worden :p
complete anarchyquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:28 schreef dragems het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie dan zoo hard worden afgezet in een geweldadige coup
Pfff wij pwnen en dan stoten we alles rechts van Utrecht afquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:28 schreef dragems het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie dan zoo hard worden afgezet in een geweldadige coup
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goeien tt
sharr is laposchatje![]()
giet je nie lukk'n mien jonkiequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pfff wij pwnen en dan stoten we alles rechts van Utrecht af
Maar ik heb succes, jij daarentegen niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
SHAR IS DAN WEL LAPOHUNTERRRR
MAAR IK BEN MILFHUNTERRRRRR
Waarheid datquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ik heb succes, jij daarentegen niet.
beginnen wij ons eigen land en als het water dan eindelijk hoog staat is jullie land zoo arm dat iedereen verdrinktquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pfff wij pwnen en dan stoten we alles rechts van Utrecht af
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:30 schreef dragems het volgende:
[..]
beginnen wij ons eigen land en als het water dan eindelijk hoog staat is jullie land zoo arm dat iedereen verdrinkt
gast hoe oud ben je? en doe is niet met caps en zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
SHAR IS DAN WEL LAPOHUNTERRRR
MAAR IK BEN MILFHUNTERRRRRR
17quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:31 schreef dragems het volgende:
[..]
gast hoe oud ben je? en doe is niet met caps en zo
je maakt het me wel heeel makkelijkquote:
Nee want wij wonen in wolkenkrabbersquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:30 schreef dragems het volgende:
[..]
beginnen wij ons eigen land en als het water dan eindelijk hoog staat is jullie land zoo arm dat iedereen verdrinkt
Wat doe je dan op Fok als geen zin hebt om iets te doen?quote:
je moet ook niks doenquote:
Hey,niet haten op linksquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
soberso iedereen rechts van Utrecht is nuchter in denken en wezen.. Hierdoor zullen zei een betere bewindvoering hebben dan dat achtergestelde arrogante utrecht en link.
Rechts heeft connecties.. links niet
Links heeft mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
soberso iedereen rechts van Utrecht is nuchter in denken en wezen.. Hierdoor zullen zei een betere bewindvoering hebben dan dat achtergestelde arrogante utrecht en link.
geen voedsel, geen stroom, geen schoon drink water. nee dat gaat lang goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want wij wonen in wolkenkrabbers
sorryquote:
arme linksquote:
Beetje lezen af en toe, en dingen aan het opzoeken maar het wil niet lukken. Nog even proberen en anders ga ik zo bier drinken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat doe je dan op Fok als geen zin hebt om iets te doen?
met snuf en ragboer aan de macht.. ja dan kun je zeker wel aan de macht komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
Kan ik niet ook aan de macht komen in Links? Vervolgens vrede stichten met Rechts en iedereen hun eigen taal en dialect laten spreken.
Jaja, met 16-jarigen die fulltime bij een boer werken... In Utrecht wonen de slimme mensen, de degelijke mensen. De mannen in pak, dames in witte broeken die netjes aan de witte wijn nippen op het terras, waar men verstaanbaar praat en waar de wegen geasfalteerd zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
soberso iedereen rechts van Utrecht is nuchter in denken en wezen.. Hierdoor zullen zei een betere bewindvoering hebben dan dat achtergestelde arrogante utrecht en links.
waar men geld uitgeeft aan onnodige dingen.. wij hebben boeren kunnen in ons eigen levensonderhoud voorzien.. hierdoor zijn wij beterquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jaja, met 16-jarigen die fulltime bij een boer werken... In Utrecht wonen de slimme mensen, de degelijke mensen. De mannen in pak, dames in witte broeken die netjes aan de witte wijn nippen op het terras, waar men verstaanbaar praat en waar de wegen geasfalteerd zijn.
Juist, met een Turk er in. Omdat dan pizza's, kebab en shoarma.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want wij wonen in wolkenkrabbers
Sowieso gewoon 24/7 turk altijd donner kebabquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Juist, met een Turk er in. Omdat dan pizza's, kebab en shoarma.
Ik koop alleen dingen die ik nodig heb.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar men geld uitgeeft aan onnodige dingen.. wij hebben boeren kunnen in ons eigen levenshoud voorzien.. hierdoor zijn wij beter
definieer de term nodigquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik koop alleen dingen die ik nodig heb.
vraag em af waar je het vlees vandaan haaltquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sowieso gewoon 24/7 turk altijd donner kebab
Juistem, mijn vader heeft zijn eerste halve liter al opengeplopt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beetje lezen af en toe, en dingen aan het opzoeken maar het wil niet lukken. Nog even proberen en anders ga ik zo bier drinken.
Draakjequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
definieer de term nodig
Eten, drinken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
definieer de term nodig
en de rest krijg je van papa en mamaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |