Servio zei dat Alex misschien van adel was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Ceetje.. het volgende:
en waarom is servio goed onderweg?
Had het over Alex' zijn geheim en dacht dat ie misschien wel van adel is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Ceetje.. het volgende:
Euhhhh volgens mij zei hij in een gesprek met Sofia dat hij dacht dat Alex "van adel was ofzo".quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:17 schreef Ceetje.. het volgende:
Hoe doe je dat ? Eng woord. En trouwens, zijn er mensen die behoefte hebben aan hem te zien sporten ? Ik hoor en zie maar weinig van die manquote:
jawel heeeeeeeeeeel veel drank vanavondquote:
Nee en nee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Lesterr het volgende:
hee. Is er vannacht geslaapwandelt? En verder nog highlights van vandaag?
Ja, want dan komen ze op tvquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef anniccck het volgende:
[..]
Vast niet, ze zullen zich wel moeten gedragen vanavond ivm de live-uitzending
guido heeft zijn haren laten knippen door servio en zijn nagels laten doen door joanna.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:19 schreef Lesterr het volgende:
hee. Is er vannacht geslaapwandelt? En verder nog highlights van vandaag?
Woooh, dat zou echt wel leuk zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil dat ze drank krijgen en een feestje... net als in portugal!
nl huis heeft geen muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef anniccck het volgende:
[..]
Woooh, dat zou echt wel leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |