Hij heeft inderdaad kwaliteiten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Philip
Ik begin hem steeds leuker te vindenHij mag er echt nog niet uit
Je mist in ieder geval niks bij SSTquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad kwaliteiten.En Gerard moet er maar mooi uit, want ik vind het Huisspookje ook leeeeuk.
En ik ben nu natuurkunde aan het leren en dat is níet leuk.
Middagquote:
Hoe is het?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je mist in ieder geval niks bij SSTHet is een beetje saai
Succes met leren
[..]
Middag
Gelijk ook sporten of alleen wegen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het huis??? Saai
Met mij? Goed! Lekker luier dagje... en om kwart over 6 weer wegen
Alleen wegen, morgen is het weer sportdagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelijk ook sporten of alleen wegen?
Lekker uitgeslapen vandaag.Vanavond laat en vrij/za/zo nachtdienst. Zit ik alvast in het goede ritme.
Morgen vanaf 18u tot weet ik niet. Kan 2u zijn, maar ook 5u. Zaterdag vanaf 21u of 22u tot 6u en zondag weet ik nog niet, vaak schiphol, dus laat weg en laat thuis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen wegen, morgen is het weer sportdag
Alleen nu moet ik 's avonds wegenDus heb zo'n gevoel dat ik gelijk sta
Nachtdienst... van hoelaat tot hoelaat is dat?
Ow, ik moet nog kijken zo, oudste liep vooruit met mijn sleutels dus kon niet bij de brievenbusquote:
Geen idee, mijn nvriendin vult het boek en ze stuurt nu het lijstje door wat we nog nodig hebben, en die dubbele ruilt oudste op school weerquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Kally het volgende:
Miran ik heb vannacht gedroomd van Londen, we gingen helemaal los in een winkel
Zoveel gekocht whehehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |