quote:Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt.
Hij loopt de keuken in en begint meteen te roepen :
PAS OP ! ! !
MEER BOTER ! !!
STOP ! ! STOP ! !
DRAAI ZE OM ! !
BOTER ! !
ZACHTER ! ! ZACHTER ! !
MEER BOTER ! !
ZIE JE DAT DAN NIET ? !
ZE GAAN AANBRANDEN ! !
PAS TOCH OP ! !
DRAAI ZE OM ! !
SCHIET OP ! !
HAAST JE ! !
DRAAI ZE NU OM ! !
STOP ! ! STOP ! !
PAS OP ! !
TE VEEL BOTER ! !
HET GAAT SPATTEN ! !
ZET UIT ! ! ZET UIT ! !
PAS OP ! !
JE GAAT JE VERBRANDEN ! !
ZACHTER ! ! ZACHTER ! !
HOLA, HOLA, TE VEEL BOTER ! !
EN TE WEINIG ZOUT ! ! OHHH ! !
TE WEINIG ZOUT ! !
De vrouw is compleet overstuur en gilt:
Waarom roep jij zo? Wat is ER met je aan de hand ?
De man draait zich om en zegt heel kalm, terwijl hij de keuken verlaat:
Gewoon om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit in de auto.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Deze was inderdaad wel echt gehunt.
of Digitalism - Blitzquote:
Doeiquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn headset/microfoon is binnen
Digitalism heeft wel daft punk mixjes die in draakje staan. vind dat je Digitalism en Boys noise dan maar ff moet downloadenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie Draakjes site wat er in zit. Je kunt alleen niet via de site aanvragen.
Neen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast heb je draakjes site gesloopt
Neen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast heb je draakjes site gesloopt
ben je boos danquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef dragems het volgende:
ja sorry wat je nu draait vind ik te lief. mag wel een beetje woede doorheen
stampen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef dragems het volgende:
ja sorry wat je nu draait vind ik te lief. mag wel een beetje woede doorheen
nee. vind het gewoon lekker klinken. en vind dit gewoon een beetje zeikerig klinkenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
Ik ben wel boos.Ben mijn usb stick kwijt!.
check in de usb poortquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
Zoek in je anus...quote:
HAHA! Jij bent grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hij bij jou daar altijd zit betekent niet dat iedereen hem daar stopt. maar tof een toffe tipquote:
goede come backquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:26 schreef dragems het volgende:
[..]
dat hij bij jou daar altijd zit betekent niet dat iedereen hem daar stopt. maar tof een toffe tip
Kijk in de koelkastquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
HAHA! Jij bent grappig
Het was niet grappig bedoeld. Ik steek mijn USB-stick wel eens in mijn kontgat. Dat geeft mij een fijn gevoel en vind ik plezierig. Soms vergeet ik de stick wel eens uit mijn reet te halen. Vond het dus niet eens zo een rare optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
de user/dj staat in mijn keukenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk in de koelkast![]()
En dan bedoel ik niet de user/dj maar die ene in de keuken!
dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het was niet grappig bedoeld. Ik steek mijn USB-stick wel eens in mijn kontgat. Dat geeft mij een fijn gevoel en vind ik plezierig. Soms vergeet ik de stick wel eens uit mijn reet te halen. Vond het dus niet eens zo een rare optie.
goed gedaan hoor kastjequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, de lijst staat vol.
En deze is voor Dora![]()
Om 15u gaat ie er vanzelf uit voor Dragems.
okquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, de lijst staat vol.
En deze is voor Dora![]()
Om 15u gaat ie er vanzelf uit voor Dragems.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
goedendag!Trots zijn op een 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goedendag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
feli
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
goedendag!Boeiend, over een paar jaar eindig je toch als alcoholiker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
doeslief jijquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Boeiend, over een paar jaar eindig je toch als alcoholiker.
Jij had zeker vakken als bloemschikken, varkenshouden en tractorrijden?quote:
tuurlijk schatquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij had zeker vakken als bloemschikken, varkenshouden en tractorrijden?
Nee, ben bij barney - jenkins gebleven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond dat Wiskunde pw kakkemoeilijk.
Lewis - Taylor al teruggekeken?
Waar was je goed in?quote:
Aha! Vanavond Whitlock - Barneveld en Wade - Lewisquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ben bij barney - jenkins gebleven.
The Vanishing?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ben bij barney - jenkins gebleven.
trekkr ried'n natuulk m'n jonkiequote:
Welk merk hebben jullie op de boerderij staan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trekkr ried'n natuulk m'n jonkie
oooh dartenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha! Vanavond Whitlock - Barneveld en Wade - Lewis
Lekker snel van begrip...quote:
porschequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welk merk hebben jullie op de boerderij staan?
weet ik veel dacht dat het een film was de ze niet bij naam zeiden maar bij characterquote:
hoiquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Ik ben bijna flauwgevallen toen ik buiten liep, dus ben toch maar hier geblevenHoi.
Zag je mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Ik ben bijna flauwgevallen toen ik buiten liep, dus ben toch maar hier geblevenHoi.
Ik dacht op de fiets: Lekker weer zeg met de zon. Ging ik fietsen, waaide mijn fiets zowat van de wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Nazistisch hé!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
Verzoekjingle, en niet aan kunnen aanvragen
same natuulkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welk merk hebben jullie op de boerderij staan?
Oude PVV'er, hoe gaat het?quote:
Pauper, beter John Deere.quote:
neee porsche en lamborghiniquote:
Whitlockquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha! Vanavond Whitlock - Barneveld en Wade - Lewis
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whitlock![]()
De rest interesseert me niet echt. Zeker Lewis niet.
Het is PVV'er. Ik mag hopen dat je wel weet wat je hebt gestemd.quote:
ok.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik het een arrogante pisvlek vind.
das hier gewoon een vette onvoldoendequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is PVV'er. Ik mag hopen dat je wel weet wat je hebt gestemd.
Nee, maar je gaat PVV stemmen. Toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Beach het volgende:
[..]
oh typo zie ik net, maar ik heb nog niet eens gestemd
wat doe je dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja webhawk , niet zo slim om dat publiek te doen. koelkast, dm!
Mooi piccas, maar beters John Deere.quote:
Nee, ik denk GL.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat PVV stemmen. Toch?
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef sharr het volgende:
Ik werd vandaag op school geconfronteerd met het feit dat ik rare vragen zou sturen naar 'de radio van fok'.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef sharr het volgende:
Ik werd vandaag op school geconfronteerd met het feit dat ik rare vragen zou sturen naar 'de radio van fok'.
hahahaha wie luister er nog meer naar me showquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef sharr het volgende:
Als je PvdA stemt kan je dat Nederlandse vlaggetje wel weghalen en een Marokkaanse ervoor terugzetten...quote:
"me show"quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef dragems het volgende:
[..]
hahahaha wie luister er nog meer naar me show
dat is het zelfde als zeggen dat wilders == hitlerquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je PvdA stemt kan je dat Nederlandse vlaggetje wel weghalen en een Marokkaanse ervoor terugzetten...
Darkestrah had de radio op speaker staan en zijn vriendin luisterde mee. Dat is een vriendin van mij, die me ermee confronteerde in de pauzequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef dragems het volgende:
[..]
hahahaha wie luister er nog meer naar me show
nee dat hoeft niet. ik zo land ook wel inkomenquote:
nopequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle muziek die ik draai is leuk.
Nee, dat is niet hetzelfde. Ik zeg toch wat anders?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is het zelfde als zeggen dat wilders == hitler
De spelling is goed hoorquote:
Wat? Hier begrijp ik echt niks van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef dragems het volgende:
[..]
nee dat hoeft niet. ik zo land ook wel inkomen
lol laat haar ook een account aanmaken danquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Darkestrah had de radio op speaker staan en zijn vriendin luisterde mee. Dat is een vriendin van mij, die me ermee confronteerde in de pauze
Dat is zielig voor haar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef dragems het volgende:
[..]
lol laat haar ook een account aanmaken dan
zuchtquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hetzelfde. Ik zeg toch wat anders?
waarom?quote:
Inderdaad, neem een diepe zucht en denk nog maar eens goed na.quote:
jou politiek uitleggen is bijna het zelfde als een aap uitleggen hoe de zon werktquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad, neem een diepe zucht en denk nog maar eens goed na.
Een aap heeft meer verstand dan jij ooit zal hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:52 schreef dragems het volgende:
[..]
jou politiek uitleggen is bijna het zelfde als een aap uitleggen hoe de zon werkt
laat maar dan. dan wil ik haar ook niet kennen, want fok is superkoolquote:
auw. je beledigt me. wat doe je me weer pijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een aap heeft meer verstand dan jij ooit zal hebben.
in die kou?quote:
Dat was niet de bedoeling om je pijn te doen. Als je echt pijn hebt kan ik alleen maar concluderen dat je een zwakkeling bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:54 schreef dragems het volgende:
[..]
auw. je beledigt me. wat doe je me weer pijn
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling om je pijn te doen. Als je echt pijn hebt kan ik alleen maar concluderen dat je een zwakkeling bent.
gelukkig is het niet zwak om verbaal agressief te worden als je een discussie neit meer begrijpt of verliest..quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling om je pijn te doen. Als je echt pijn hebt kan ik alleen maar concluderen dat je een zwakkeling bent.
En die was raak!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
gelukkig is het niet zwak om verbaal agressief te worden als je een discussie neit meer begrijpt of verliest..
Er was nauwelijks sprake van een discussie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
gelukkig is het niet zwak om verbaal agressief te worden als je een discussie neit meer begrijpt of verliest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er was nauwelijks sprake van een discussie.Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verklaar je nader?It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Kubilay.quote:
turk -> moslim -> terrorist -> vliegt in gebouwen -> jijquote:
Geen nieuwe, dan herken ik je niet meer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zoek een nieuwe, ik mis Jake nu weer
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef dragems het volgende:
[..]
turk -> moslim -> terrorist -> vliegt in gebouwen -> jij
Doei Merelquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben er vandoor, liefde voor de mensen die geen ruzie maken![]()
quote:
uur langquote:
even een dropje pakken, lelijke hoestquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze worden wel wild als je ze aankijkt.
hahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze worden wel wild als je ze aankijkt.
Mwoah het gaat welquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef Ragboer het volgende:
MonoAlles koel daar in die Vinexprovincie?
Woddan?quote:
WAJOO, jouw Ui is anders.quote:
OMG jouw UIquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
Dragems moest gapen hi hi hi hi hi
Jouw UIquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
Waar is je neger gebleven?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
Komt zo weer haha wilde even jullie hypnotiseren.quote:
Ik eis de negerquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Komt zo weer haha wilde even jullie hypnotiseren.
Het werkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Komt zo weer haha wilde even jullie hypnotiseren.
Sorryquote:
Eckte negerquote:
Sorryquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is geen sinterklaas.
En nu ben ik wegAndere dingen doen en goede muziek aan zetten.
killers is goeie muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is geen sinterklaas.
En nu ben ik wegAndere dingen doen en goede muziek aan zetten.
welkom terugquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo. ik luister ook weer mee
Vanavond ga je naar mij luisteren jongequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan het nog wel hebben, al is het niet helemaal mijn smaak.
Ik wil hardcore en anders niets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan het nog wel hebben, al is het niet helemaal mijn smaak.
Wepharkquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
webhawkjuh natuurlijk
O ja, maar wat een kutstem.quote:
vind jijquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
O ja, maar wat een kutstem.
Ja, zo eentje van het Duitse leger rond 1940-1945.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Kubilay = een grote legerleider van Genghiz Khan
Vind je mij een groot leger leider?
Je lekt van onder als je ooit mijn stem zou horen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind jij![]()
vind ik niet
rommel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, zo eentje van het Duitse leger rond 1940-1945.
Gaat ze stuk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je lekt van onder als je ooit mijn stem zou horen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je lekt van onder als je ooit mijn stem zou horen.
quote:
Rommel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, zo eentje van het Duitse leger rond 1940-1945.
vocht uit mijn tenen of wutt?quote:
Ja, dat denk ik.quote:
blijf maar heerlijk dromen schatjequote:
Tof hé.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Rommel?
Tevens waren de Duitse leger leiders stuk voor stuk veeel beter dan die van de geallieerden...
Alleen luisterde Hitler nooit naar hun..
Je weet niet eens hoe ik klink.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
blijf maar heerlijk dromen schatje
Vast niet zo geil dat ze er lek van gaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik klink.
ik weet hoe je eruit ziet.. ik ga ervan uit dat je echt een jongetjes stem hebt.. zo van koetsjie koetsjie koequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik klink.
van een wereld vol ongezond etenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
blijf maar heerlijk dromen schatje
Hitler had ook goede bedoelingen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:16 schreef Ragboer het volgende:
Duitsland was wel fout in de oorlog maar er zaten wel een paar goede hoge heren met strategisch inzicht hoor.
Fout dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet hoe je eruit ziet.. ik ga ervan uit dat je echt een jongetjes stem hebt.. zo van koetsjie koetsjie koe
Dan heeft ze geen smaak.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Vast niet zo geil dat ze er lek van gaat.
Wat waren precies de goede bedoelingen van Adolf Hitler, dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hitler had ook goede bedoelingen!
Stalin was het ergst..
dan nog.. denk echt niet dat jij een geile stem hebt hoor.. maar als je dat wilt blijven denken... tuurlijk zogauw jij hey zegt ligt er een lading vocht op de grondquote:
verbetering van Infrastructuur is 1 waar we nu nog van profiterenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat waren precies de goede bedoelingen van Adolf Hitler, dan?
ik zit al de heleweek op mijn stoel hie te leren...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik ging hier om 12:45 zitten op de bank en ik ben niet bewogen sinds die tijd. Ik voel me lui
Ik denk dat dat eerder een goed plan is, met geen goede bedoelingen. Volgens mij waren zijn enige doelen één groot stuk land met één fuhrer. Infrastructuur verbeteren opdat dingen beter getransporteerd konden worden in zijn grote land.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
verbetering van Infrastructuur is 1 waar we nu nog van profiteren
Bizar, lek je dan zo snel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan nog.. denk echt niet dat jij een geile stem hebt hoor.. maar als je dat wilt blijven denken... tuurlijk zogauw jij hey zegt ligt er een lading vocht op de grond
wat heb je de komende week? Tentamens?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik zit al de heleweek op mijn stoel hie te leren...
ben gister 2 uur gan sporten...
Examens..quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat heb je de komende week? Tentamens?
met zijn o zo grote leger van wel 4 manquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef Ragboer het volgende:
Er is maar een eckte baas en dat is Kim Jong-il.
Gisteren ging mijn neefje aan zijn klasgenootjes vragen of ze Kim Jong-il kenden. Niemandquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef Ragboer het volgende:
Er is maar een eckte baas en dat is Kim Jong-il.
quote:Mustafa Fehmi Kubilay (1906- December 23, 1930) was a Turkish teacher and reserve officer. He is considered a "martyr of revolution" ("Devrim ehidi") in Turkey.
Biography
Kubilay, the son of a Cretan Turk family, was born in zmir, Ottoman Empire in 1906. After completing his education to become a teacher, he was sent to Menemen for his military obligation.
Lieutenant Mustafa Fehmi Kubilay was killed by a group of fundamentalist rebels in the Menemen Incident. There is an elementary school in his name in Menemen (Kubilay Ilkokulu).
Baas! Respecca voor die mannetje Snuffa!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gisteren ging mijn neefje aan zijn klasgenootjes vragen of ze Kim Jong-il kenden. NiemandZijn 14/15 jarige jongens en meisjens.
Btw ik heb 1 14 jarige en 1 15 jarige miesjen uit zijn klas gehosseld een paar maanden/weken terug![]()
![]()
![]()
jouw stem is toch zo geil dat het een instant orgasme opwekt?quote:
Eentje heb ik dubbel gehosseld in de zomervakantie en in de kerstvakantiequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas! Respecca voor die mannetje Snuffa!
en ik heb hier mee te maken omdat?quote:
Hij heeft zijn volk wel goed onder de knie. Dat moet je toegeven. Toch niet zo slecht, die communistische idealen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
met zijn o zo grote leger van wel 4 man
Kubilay.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
en ik heb hier mee te maken omdat?
Jaja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij heeft zijn volk wel goed onder de knie. Dat moet je toegeven. Toch niet zo slecht, die communistische idealen.
Tweedubbel baas! Boks ouwe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eentje heb ik dubbel gehosseld in de zomervakantie en in de kerstvakantie![]()
![]()
![]()
Jij zegt het. Ik quote het maar voor de zekerheid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jouw stem is toch zo geil dat het een instant orgasme opwekt?
ik weet het natuurlijk niet.. ik ga uit van eerdere uitspraken van jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij zegt het. Ik quote het maar voor de zekerheid.
Ohquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind je uit niet mooi![]()
Ik geloof zo dat je lekt. Jij kent je eigen lichaam beter dan ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet het natuurlijk niet.. ik ga uit van eerdere uitspraken van jou
quote:
ik denk nog steeds dat je stem geen effect op mijn lichaam zal hebben, maar jij gelooft schijnbaar dat je stem ubergeil is.. daarom ging ik even mee in je fantasiequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik geloof zo dat je lekt. Jij kent je eigen lichaam beter dan ik.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef sharr het volgende:
Deze dan maar weer.
Maar over dat Kim Jong Il heeft Dragems nu wel gelijk.
da ga nie goequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:26 schreef Snuf. het volgende:
Wij moeten gewoon dictatuur worden ik en Ragboer worden dictators
Wij gaan Nederland overnemen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:26 schreef Snuf. het volgende:
Wij moeten gewoon dictatuur worden ik en Ragboer worden dictators
denk ut ook niequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |