quote:Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt.
Hij loopt de keuken in en begint meteen te roepen :
PAS OP ! ! !
MEER BOTER ! !!
STOP ! ! STOP ! !
DRAAI ZE OM ! !
BOTER ! !
ZACHTER ! ! ZACHTER ! !
MEER BOTER ! !
ZIE JE DAT DAN NIET ? !
ZE GAAN AANBRANDEN ! !
PAS TOCH OP ! !
DRAAI ZE OM ! !
SCHIET OP ! !
HAAST JE ! !
DRAAI ZE NU OM ! !
STOP ! ! STOP ! !
PAS OP ! !
TE VEEL BOTER ! !
HET GAAT SPATTEN ! !
ZET UIT ! ! ZET UIT ! !
PAS OP ! !
JE GAAT JE VERBRANDEN ! !
ZACHTER ! ! ZACHTER ! !
HOLA, HOLA, TE VEEL BOTER ! !
EN TE WEINIG ZOUT ! ! OHHH ! !
TE WEINIG ZOUT ! !
De vrouw is compleet overstuur en gilt:
Waarom roep jij zo? Wat is ER met je aan de hand ?
De man draait zich om en zegt heel kalm, terwijl hij de keuken verlaat:
Gewoon om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit in de auto.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Deze was inderdaad wel echt gehunt.
of Digitalism - Blitzquote:
Doeiquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn headset/microfoon is binnen
Digitalism heeft wel daft punk mixjes die in draakje staan. vind dat je Digitalism en Boys noise dan maar ff moet downloadenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie Draakjes site wat er in zit. Je kunt alleen niet via de site aanvragen.
Neen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast heb je draakjes site gesloopt
Neen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast heb je draakjes site gesloopt
ben je boos danquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef dragems het volgende:
ja sorry wat je nu draait vind ik te lief. mag wel een beetje woede doorheen
stampen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef dragems het volgende:
ja sorry wat je nu draait vind ik te lief. mag wel een beetje woede doorheen
nee. vind het gewoon lekker klinken. en vind dit gewoon een beetje zeikerig klinkenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
Ik ben wel boos.Ben mijn usb stick kwijt!.
check in de usb poortquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
Zoek in je anus...quote:
HAHA! Jij bent grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hij bij jou daar altijd zit betekent niet dat iedereen hem daar stopt. maar tof een toffe tipquote:
goede come backquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:26 schreef dragems het volgende:
[..]
dat hij bij jou daar altijd zit betekent niet dat iedereen hem daar stopt. maar tof een toffe tip
Kijk in de koelkastquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
HAHA! Jij bent grappig
Het was niet grappig bedoeld. Ik steek mijn USB-stick wel eens in mijn kontgat. Dat geeft mij een fijn gevoel en vind ik plezierig. Soms vergeet ik de stick wel eens uit mijn reet te halen. Vond het dus niet eens zo een rare optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
de user/dj staat in mijn keukenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk in de koelkast![]()
En dan bedoel ik niet de user/dj maar die ene in de keuken!
dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het was niet grappig bedoeld. Ik steek mijn USB-stick wel eens in mijn kontgat. Dat geeft mij een fijn gevoel en vind ik plezierig. Soms vergeet ik de stick wel eens uit mijn reet te halen. Vond het dus niet eens zo een rare optie.
goed gedaan hoor kastjequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, de lijst staat vol.
En deze is voor Dora![]()
Om 15u gaat ie er vanzelf uit voor Dragems.
okquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, de lijst staat vol.
En deze is voor Dora![]()
Om 15u gaat ie er vanzelf uit voor Dragems.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
goedendag!Trots zijn op een 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goedendag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
feli
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
goedendag!Boeiend, over een paar jaar eindig je toch als alcoholiker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
doeslief jijquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Boeiend, over een paar jaar eindig je toch als alcoholiker.
Jij had zeker vakken als bloemschikken, varkenshouden en tractorrijden?quote:
tuurlijk schatquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij had zeker vakken als bloemschikken, varkenshouden en tractorrijden?
Nee, ben bij barney - jenkins gebleven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond dat Wiskunde pw kakkemoeilijk.
Lewis - Taylor al teruggekeken?
Waar was je goed in?quote:
Aha! Vanavond Whitlock - Barneveld en Wade - Lewisquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ben bij barney - jenkins gebleven.
The Vanishing?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ben bij barney - jenkins gebleven.
trekkr ried'n natuulk m'n jonkiequote:
Welk merk hebben jullie op de boerderij staan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trekkr ried'n natuulk m'n jonkie
oooh dartenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha! Vanavond Whitlock - Barneveld en Wade - Lewis
Lekker snel van begrip...quote:
porschequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welk merk hebben jullie op de boerderij staan?
weet ik veel dacht dat het een film was de ze niet bij naam zeiden maar bij characterquote:
hoiquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Ik ben bijna flauwgevallen toen ik buiten liep, dus ben toch maar hier geblevenHoi.
Zag je mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Ik ben bijna flauwgevallen toen ik buiten liep, dus ben toch maar hier geblevenHoi.
Ik dacht op de fiets: Lekker weer zeg met de zon. Ging ik fietsen, waaide mijn fiets zowat van de wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Nazistisch hé!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
Verzoekjingle, en niet aan kunnen aanvragen
same natuulkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welk merk hebben jullie op de boerderij staan?
Oude PVV'er, hoe gaat het?quote:
Pauper, beter John Deere.quote:
neee porsche en lamborghiniquote:
Whitlockquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha! Vanavond Whitlock - Barneveld en Wade - Lewis
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whitlock![]()
De rest interesseert me niet echt. Zeker Lewis niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |