Informatieplicht is centraal geregeld(zoals garantie e.d. ook) en die verificatie is iets wat centraal beslist is bij de overkoepelende telecom waakhond.. Dus wat moet ik met de Algemene Voorwaarden omtrent heb abo wat ik heb afgeslotenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je je Algemene Voorwaarden wel goed gelezen?
Uuh, als het goed is, is bij het starten van je contract aan jou de Algemene Voorwaarden verstrekt, waar in staat dat verhogen wel kan en verlagen niet, of alleen tegen betaling. Geen idee hoe het er precies in staat, maar dat hoort er in te staan. Als jij dus overgaat tot het verhogen van je bundel hoeven ze jou niet nóg eens op die regel te wijzen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Informatieplicht is centraal geregeld(zoals garantie e.d. ook) en die verificatie is iets wat centraal beslist is bij de overkoepelende telecom waakhond.. Dus wat moet ik met de Algemene Voorwaarden omtrent heb abo wat ik heb afgesloten
Kan niet wachten totdat ie op torrentleech staatquote:
Nice, dat schept toch weer een band.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit topic heeft teelbalkanker.
Welke band? Is ie goed?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nice, dat schept toch weer een band.
quote:
Parteeeeeh!quote:
Bij het kopen van een Mac moet je ook vooral op specs gaan letten, inplaats van wat het ding allemaal kan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:50 schreef Schieganger het volgende:
zat even te kijken voor een nieuwe montage-kast.
Eerst Mac samengesteld, 2500 euro.
Toen de PC-variatie, 850 euro en hij was sterker
wat ben ik blij dat ik een brommer hebquote:
Kijken naar de specsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij het kopen van een Mac moet je ook vooral op specs gaan letten, inplaats van wat het ding allemaal kan.
en dan nog werkt het kutquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kijken naar de specs![]()
Je kan rustig een gewone pc opbouwen voor minder geld met sneller ram/cpu/gfx
Met dit weer is ook dat klotequote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik een brommer heb
Nee man, is echt heerlijk weerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met dit weer is ook dat kloteZometeen lekker met de auto naar skola
Tevens, goedemoggel![]()
Is maar net wat je fijn vind. Heb zowel op een highend windows als highend OSX pc gewerkt. Heeft te maken met waar hij voor gebruikt word en wat je preferences zijn. Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat mac's voor de crappy hardware waar ze mee zijn uitgerust, zwaar overpriced zijn. Een highend Lenovo Thinkpad(die bedrijvenlaptops) is sneller en goedkoper en dan heb je er ook nog een met een echte kaart om grafisch te bewerken(Nvidia Quadro) in plaats van wat ze in een mac stoppen.quote:
Hier was 't maar koud vannachtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee man, is echt heerlijk weerIs wel slechter geweest. Alleen m'n uitlaat doet weer kut
Dus door heel Amsterdam gereden met een kutgeluid
Nee hoor. Enige idee wat een IPS scherm kost?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:46 schreef x3ro het volgende:
Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat mac's voor de crappy hardware waar ze mee zijn uitgerust, zwaar overpriced zijn.
IPS schermen hebben alleen hun kristallen horizontaal alligned en hebben 2 transistors per pixel ipv 1. Tevens maakt ook Asus gebruik van deze schermen, alleen onder een eigen gepatenteerde naam (Aceview oid) en deze laptops kosten ook niet wat een Apple kost(Bij lange na niet)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor. Enige idee wat een IPS scherm kost?
Kom je aan appel, kom je aan mij gastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:53 schreef robr0 het volgende:
mensen die apple verdedigen alsof het hun eigen kind is altijd -1 jeweetz
Heerlijk inderdaad hoe snel de fanb0y's op hun teentjes zijn getrapt met betrekking tot hun appeltjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:53 schreef robr0 het volgende:
mensen die apple verdedigen alsof het hun eigen kind is altijd -1 jeweetz
juicyhil gaat zelfs zo ver dat ie badpak van apple kooptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad hoe snel de fanb0y's op hun teentjes zijn getrapt met betrekking tot hun appeltje
Weekend is voor mij begonnen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:33 schreef robr0 het volgende:
[..]
juicyhil gaat zelfs zo ver dat ie badpak van apple koopt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |