Zou Robin daar eerst ook niet heen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
de 22 supporters uit Enschede en omstreken proberen boven de fans van Rubin uit te komen
te kort dag voor een visum regelen dacht ik...quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zou Robin daar eerst ook niet heen?
Dan maken ze het spannendquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
te kort dag voor een visum regelen dacht ik...
verslag via de radio is eigenlijk best spannendals de eerste helft wat bijzonders brengt, kijk ik vanavond om 19.00 de herhaling thuis wel ff
zonder beeld is het altijd wat spannenderquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan maken ze het spannend.
Geel landzaat, Hands
ze staan volgens mij weer, gelukkig!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:33 schreef Mdrop het volgende:
3 man voor de rond, waarvan twee man van twente, na een 'botsinkje'.
ik houd je niet tegenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:36 schreef Mdrop het volgende:
Vreemd iets, voetbal kijken om 13.00 op donderdag, zou het vreemd zijn om nu een Half liter bier te openen?
vak 305 stoel 3 en 4 ergens? en vak 306 stoel 1 en 5 voor Kazan waren dus al binnen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:43 schreef Mdrop het volgende:
Remco je kaarten voor Utrecht zijn trouwens ook binnen!
FC Twente Radio?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LeuRadiostream staat hier nu ook aan
quote:
Geen idee, zit al weer in de envelopquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
vak 305 stoel 3 en 4 ergens? en vak 306 stoel 1 en 5 voor Kazan waren dus al binnen?
goed bezig kerelquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, zit al weer in de envelop.
hele eerste helft alquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:16 schreef Mdrop het volgende:
Die scheidsrechter is ook aan't knooien.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:11 schreef Mdrop het volgende:
Ze voetbalt ja kats de andere kant op.
zelf de spelers die warmlopen zijn niet te herkennenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa, vond hem het eerste half uur nog wel meevallen.
Youri Mulder loopt warm.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
zelf de spelers die warmlopen zijn niet te herkennen
"Ze kunnen zo een winkel overvallen"quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zelf de spelers die warmlopen zijn niet te herkennen
is het niet N'Kufo?quote:
ja, geweldigquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Ze kunnen zo een winkel overvallen"
Rubin Kazan - FC Twentequote:
had je mij hier eens moeten zien; werd ff helemaal gekquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef Mdrop het volgende:
Lol der wordt hier iemand gek op de bank.
Het was mn maquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
had je mij hier eens moeten zien; werd ff helemaal gek
quote:
zeker welquote:
wat een legendarische overwinning zou dit dan zijn zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het was mn ma, en volgens de VI zitten we al in de 85e minuut
.
hele tweede helft is volgens mij erg goed van Twente-kantquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef Mdrop het volgende:
Chadli speelt wel weer een donderse wedstrijd hoor.
en terecht, legendarischquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:54 schreef Mdrop het volgende:
Lol Tweetdeck ontploft zo ongeveer ^^.
Ah, ok.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Rubin Kazan - FC Twente
15.00 Russische tijd = 13.00 hier... ivm de kou in Rusland
Wat zal Robin spijt hebben dat hij er niet heen isquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
en terecht, legendarisch
in 2018 wordt de WK-finale daar gespeeld en dan kunnen wij zeggen; op 17 februari 2010 won FC Twente daar met 0-2 van Rubin Kazan, bij barbaarse omstandigheden!
nog ff afwachten of spelers er wat aan overhouden...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ah, ok.
Die Russische temperaturen kunnen volgens mij ook amper gezond zijn voor de spelers
quote:
hmm, dan sta ik nog op de baan, misschien laatste deel in de kantine meepakken... Ajax kan ik dan wel 1 helft zienquote:
wat een vertrouwen zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV gaat vanavond toch verliezen
maar jullie wonnen afgelopen zaterdag wel met 0-4 in Alkmaar!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lille is gewoon een goede tegenstander en het wordt in Lille gespeeld.
Tuurlijk hoop ik op winst, maar de huidige vorm laat te wensen over
dat is waar... nou ja, succes voor PSV dan maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
AZ verloor ook van Excelsior. AZ is helemaal ruk nu
Behalve over een week tegen Twente natuurlijk. Ruk AZquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Datquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Behalve over een week tegen Twente natuurlijk. Ruk AZ
Mwa, ik heb er geen problemen mee om het nog ff over voetbal te hebben, aangezien het de laatste tijd alleen maar over mobieltjes gaatquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:51 schreef Dos37 het volgende:
Maar goed het gaat genoeg over voetbal. Laten we het over tukkers hebben
ik ga ook naar school (1 dag in de week), maar volgende week vrijdag gewoon werken hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dankje
Ben trouwens enorm jaloers op de schoolgaande mensen.. Volgende week gewoon vakantie
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Behalve over een week tegen Twente natuurlijk. Ruk AZ
tuurlijk niet; revanche voor vorig seizoen, hoppa!quote:
Tukkers Are Proud, Singing Out Loudquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:51 schreef Dos37 het volgende:
Maar goed het gaat genoeg over voetbal. Laten we het over tukkers hebben
Mwa vrouwtjes vinden het nooit zo leuk als het alleen over voetbal gaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik heb er geen problemen mee om het nog ff over voetbal te hebben, aangezien het de laatste tijd alleen maar over mobieltjes gaat
goed zo, nog even genieten van een overwinning van een NL-ploeg. en dan door naar Ajax en PSVquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben ik blij dat ik met de auto ben
Ben ik voor 18:00 thuis om samenvatting te kijken
Net als feyenoordquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax ga ik niet kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed zo, nog even genieten van een overwinning van een NL-ploeg. en dan door naar Ajax en PSV
Padoem tsjjquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben trouwens enorm jaloers op de schoolgaande mensen.. Volgende week gewoon vakantie
Zolang 'jullie' blijven klagen.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
jaja, Martijn; nou weten we het wel![]()
mij hoor je niet klagen, morgen alleen 's ochtends naar schoolquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zolang 'jullie' blijven klagen.....
Oef heerlijk,, wanneer komt dat Qdance nou is met die datumsquote:
Assiejquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Assiej![]()
telefoon alweer in gebruik?
en kouddd? in Rusland, daar is het pas koud
wanneer Defqon.1 is? dat is al bekend; http://partyflock.nl/party/194406:Defqon_1.htmlquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oef heerlijk,, wanneer komt dat Qdance nou is met die datums.
nou ja, so far so goodquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:50 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
..
Ja die is weer in gebruik, tot nu toe nog geen klachten maar ik roep maar niet te hard..
Overduidelijk dat jij niet buiten bent geweest in dit weer![]()
Ohja
IK HEB VAKANTIEEE
Hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou ja, so far so gooden ik heb alleen vanmorgen naar de auto gelopen en daarna naar de achterdeur van kantoor
en congratz met je vakantie
ik moet zo weer naar de auto lopen, dus meld me straks wel ff hoe ik het buiten heb ervarenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahahaik bedoel maar, kleine stukjes dus ...
Het is echt koud
thanks
morgen lekker de hele dag naar die spa/wellness
18.00, RTL7quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe laat is de samenvatting eigenlijk?
Thanks! Dat moeten we even zien natuurlijk!!quote:
Dankdankquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet zo weer naar de auto lopen, dus meld me straks wel ff hoe ik het buiten heb ervaren
en ik wens je alvast donders veel plezier in de spa/wellness
Ik vind het wel lekker buiten eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:50 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
..
Ja die is weer in gebruik, tot nu toe nog geen klachten maar ik roep maar niet te hard..
Overduidelijk dat jij niet buiten bent geweest in dit weer![]()
Ohja
IK HEB VAKANTIEEE
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef Assiej het volgende:
Zou je haast zeggen...
Moskou is hier naar toe gekomen
Mos Kou
Het zonnetje is ook heerlijk, maar als je op de fiets zit ofzo, dat is gewoon mega koud...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker buiten eigenlijk.
Heb vanmiddag mijn jas uitgetrokken en ik heb nu een korte broek aan
Als je maar genoeg anti-vries op hebt, dat is ook het geheim van de Russenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo koud vind ik het hier eigenlijk niet!
Heb gisteren en vandaag een laag minder aan kunnen doen zonder het koud te krijgen!!
Ik drink niet ...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je maar genoeg anti-vries op hebt, dat is ook het geheim van de Russen
Didn't need thatquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je maar genoeg anti-vries op hebt, dat is ook het geheim van de Russen
2x per weekquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe je dat elke dag ofzo?
Doe je goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef haakon het volgende:
[..]
2x per weekMorgen moet ik optreden
Hoiquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Regel even een kerel die mij warm gaat houden dan, plz
Dat is makkelijk, hoef ik niet lang te zoekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef Assiej het volgende:
Regel even een kerel die mij warm gaat houden dan, plz
Hosselen oniequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, hoef ik niet lang te zoeken![]()
* Assie opwarmt
Als ze wat eerder hadden bekend gemaakt dat de wedstrijd in Moskou was (vorige week vrijdag pas) dan was ik er wel bij...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik de samenvatting zo zie vind ik dat Twente het echt ontzettend goed heeft gedaan (vond ik sowieso al, daar niet van). Ik was niet eens naar Rusland gegaan met die kou..
Verkoopdata voor kaarten bedoel ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
wanneer Defqon.1 is? dat is al bekend; http://partyflock.nl/party/194406:Defqon_1.html
Galaquote:
daar is wel een patroon in te ontdekken, als je kijkt naar de vorige editiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Verkoopdata voor kaarten bedoel ik.
Ja klopt dat vertelde je toen ook, maar ik wil officiële dataquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
daar is wel een patroon in te ontdekken, als je kijkt naar de vorige edities
die komen binnenkort wel, maar liggen denk ik pas ergens in aprilquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja klopt dat vertelde je toen ook, maar ik wil officiële data.
zeker welquote:
Selmaquote:
true, fulltime werken verdient mooi...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef FCTVCF het volgende:
Ik ben fulltime aan het vloerenleggenGekapt met school weer.
Wel chill knaken verdienen
gespierde Robinquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:45 schreef FCTVCF het volgende:
En ik word er een beer vanMan man wat een zwaar werk.. ik weeg nu 94 kilo en ben 1.98m.. en heb nauwelijks vet
Zat niets anders opquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gespierde Robin
waarom gekapt met school als ik vragen mag?
en nu dus definitief gekapt met alles wat betreft school? gewoon werken tot na je 65e?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:48 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Zat niets anders op(slechte cijfers)
Remcoquote:
Doe moeite om je slechte schoolcijfers te verbeteren en je kunt later nóg meer knaken verdienen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef FCTVCF het volgende:
Ik ben fulltime aan het vloerenleggenGekapt met school weer.
Wel chill knaken verdienen
Nee in september ga ik denk ik 4 dagen werken 1 dag school.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu dus definitief gekapt met alles wat betreft school? gewoon werken tot na je 65e?
Op MBO of HBO niveau?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef FCTVCF het volgende:
Nee in september ga ik denk ik 4 dagen werken 1 dag school.
Fulltime school ga ik niet meer trekken.. ik verdien nu 1500,- netto p.m... dan kan ik niet terugschakelen naar een studiefinancieringtje van 90 per maand.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, hoef ik niet lang te zoeken![]()
* Assie opwarmt
Ja, dan moet er een piemel in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:28 schreef Assiej het volgende:
alleen heb ik het nu nog steeds koud
Check, daar moest ik daarnet langsquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:29 schreef ACT-F het volgende:
Je zult maar richting Deventer moeten, bij Holten is een vrachtwagen met glazen flessen gekanteld:
[ afbeelding ]
Daar zou de mijne 't koud van krijgen...quote:
Truste Nathquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Trusten iedereen!
Als het maar stijf is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar zou de mijne 't koud van krijgen...
Het object of mn pikkie?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
GODVERDOMME PSV, WAT DOE JE!?
Verliezen, zo te zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus eh... jij zou je slappe in een lijk wurmen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang ze maar niet tegelijk stijf zijn
ik kom even kijken en ik zie dat ze 2-0 achter staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus eh... jij zou je slappe in een lijk wurmen?
Scheelt dat jouwne ook o zo groot isquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar zou de mijne 't koud van krijgen...
ervaring mee?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Scheelt dat jouwne ook o zo groot is
koud of warm, size doesn't change at all...
wil je een gehaktbal?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mannen![]()
Ik heb het alleen koud en jullie komen weer met die gehaktstaaf
vertel...quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Assiej het volgende:
Mannen![]()
Ik heb het alleen koud en jullie komen weer met die gehaktstaaf
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik eet een gehaktbal liever met curry dan met mayo ...
[..]
Padoem tsjjjjjjjjjquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben je altijd geinteresseerd in de penis van een ander?
Ik weet niet wat jij spuit, maar ik heb nog nooit iemand 'curry-kleur' zien klaarkomen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Balletje curry is wel lekker hoorMaar balletje mayo is gewoon
Ik weet niet waar jij aan denkt, maar ik denk aan voerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef Assiej het volgende:
Ik weet niet wat jij spuit, maar ik heb nog nooit iemand 'curry-kleur' zien klaarkomen?
Tenzij je roest in de pijp hebt?
Met curry!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij aan denkt, maar ik denk aan voer
vrouwen denken ook maar aan één ding hé!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een man?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat is warmte en curry bij een gehaktbalquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
vrouwen denken ook maar aan één ding hé!
En als je hun gedachtes hardop zegt, dan denk je alleen maar aan een gehaktstaafquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vrouwen denken ook maar aan één ding hé!
Tuurlijk wel, iets met oerdriften en zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het systeem werkt niet zonder voer
nee, wel in verhalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben je altijd geinteresseerd in de penis van een ander?
Dat soort dingen lees je alleen op een vrouwenforum. Op een mannenforum lees je precies het omgekeerdequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
Ik las trouwens vandaag dat vrouwen 3 keer per dag liegen. Mannen 6.
Weet je wel hoeveel energie dat kost?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Tuurlijk wel, iets met oerdriften en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de vuist glijdt zo naar binnen?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel energie dat kost?en zweten jonge!, da's dodelijk als je teveel bier op hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
de vuist glijdt zo naar binnen?
over bier gesproken, ik ga m'n remmen maar eens verder ontluchtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
en zweten jonge!, da's dodelijk als je teveel bier op hebt
Daarom moet je je biermomenten beter plannenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en zweten jonge!, da's dodelijk als je teveel bier op hebt
Het stond in de Pers.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat soort dingen lees je alleen op een vrouwenforum. Op een mannenforum lees je precies het omgekeerde
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de vuist glijdt zo naar binnen?
Ik herinner me meteen weer bepaalde ongewenste PM'etjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kolere, wat ben jij een kutuser.
Ghehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik herinner me meteen weer bepaalde ongewenste PM'etjes
Mja, vrouwen liegen over grote belangrijke dingen, mannen over kleine zaken.quote:
succes!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
over bier gesproken, ik ga m'n remmen maar eens verder ontluchten
Och ik moest grinnikenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kolere, wat ben jij een kutuser.
Neu, ik denk gewoon dat het waar is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vrouwen op een redactie + Margriet forum. You do the math
Maar niet alles dat gedrukt staat is waar.quote:
dank uquote:
bier + aan de je remmen klussen = succes verzekerd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
over bier gesproken, ik ga m'n remmen maar eens verder ontluchten
Ik kies ervoor dit te geloven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar niet alles dat gedrukt staat is waar.
Je moet niet alles lezen wat je gelooftquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar niet alles dat gedrukt staat is waar.
Wat nou remolie, gewoon bier erin!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
bier + aan de je remmen klussen = succes verzekerd!
Als je dan langs de kant van de weg komt te staan is het een kwestie van leiding loshalen en zuipenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat nou remolie, gewoon bier erin!
Als schoolvoorbeeld: De Bijbelquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef omearos het volgende:
[..]
Je moet niet alles lezen wat je gelooft
een motor opbokken met bier op gaat ook niet lang goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat nou remolie, gewoon bier erin!
tenzij je remleiding lek isquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je dan langs de kant van de weg komt te staan is het een kwestie van leiding loshalen en zuipen
Daar leren ze maar mee omgaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ligt gevoelig bij sommige mensen
iCareTMquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat ligt gevoelig bij sommige mensen
Ja, dan baal je.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tenzij je remleiding lek is
Drogreden, die reden kunnen zij ook voeren.quote:
quote:
Dikke vette EENSCHquote:
Waarom? Ik trek me toch ook niks van gelovigen aan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dan baal je.
[..]
Drogreden, die reden kunnen zij ook voeren.
[..]
Nee, maar gelovigen hebben er soms een handje van een "patent" te hebben op de waarheid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik trek me toch ook niks van gelovigen aan?
Volgens mij lullen wij langs elkaar heen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar gelovigen hebben er soms een handje van een "patent" te hebben op de waarheid.
Zij weten niet beter (geloven niet anders) dan wat de Bijbel schrijft.
Neu, wij snappen elkaar. Ben het met je eens, maar enige nuance zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij lullen wij langs elkaar heen.
dan scheer je ze wel ontzettend over 1 kam.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar gelovigen hebben er soms een handje van een "patent" te hebben op de waarheid.
Zij weten niet beter (geloven niet anders) dan wat de Bijbel schrijft.
Nuance schmuance.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, wij snappen elkaar. Ben het met je eens, maar enige nuance zou niet verkeerd zijn
Daarom zeg ik ook "soms". Een normale discussie is vaak niet mogelijk, omdat de Bijbel gelijk heeft, en ik niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef omearos het volgende:
[..]
dan scheer je ze wel ontzettend over 1 kam.
Ik kan die fanaten ook niet uitstaan, die je elke keer proberen te bekeren, maar gelukkig zijn de meesten niet zo.
Jij hebt ook nooit gelijk, daar doet wel of niet geloven niks aan afquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "soms". Een normale discussie is vaak niet mogelijk, omdat de Bijbel gelijk heeft, en ik niet.
Thanks, hou ook van jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit gelijk, daar doet wel of niet geloven niks aan af
dat was briljant in mijn studentenhuis: 2 van die bijbelfanaten, en atheist en ik (katholiek opgevoed, doe er niks mee) Altijd leuk die discussies bij het eten, vooral als je de fanaten tegen kunt spreken met passages uit hun geliefde bijbelquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "soms". Een normale discussie is vaak niet mogelijk, omdat de Bijbel gelijk heeft, en ik niet.
Jup. En dan nog worden jouw argumenten "ongeldig verklaard" want je moet bijbelteksten in een context lezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef omearos het volgende:
[..]
dat was briljant in mijn studentenhuis: 2 van die bijbelfanaten, en atheist en ik (katholiek opgevoed, doe er niks mee) Altijd leuk die discussies bij het eten, vooral als je de fanaten tegen kunt spreken met passages uit hun geliefde bijbel
nah, want ze haalden zelf ook passages uit contextquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup. En dan nog worden jouw argumenten "ongeldig verklaard" want je moet bijbelteksten in een context lezen
Maar dat mag, want zij "begrijpen de bijbel"quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef omearos het volgende:
[..]
nah, want ze haalden zelf ook passages uit context
Ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar dat mag, want zij "begrijpen de bijbel"
Lieve, lieve Sanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, alleen op een andere manier
mja, dat argument gebruikten ze dus tegen de atheist, toen ben ik me er maar mee gaan bemoeienquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dat mag, want zij "begrijpen de bijbel"
Ja, die discussies heb ik ook te vaak gevoerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef omearos het volgende:
[..]
mja, dat argument gebruikten ze dus tegen de atheist, toen ben ik me er maar mee gaan bemoeien
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef omearos het volgende:
mja, dat argument gebruikten ze dus tegen de atheist, toen ben ik me er maar mee gaan bemoeien
Ik doelde dan ook niet op jouw kijk, maar op die van de gelovigen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lieve, lieve San
Wij kijken op dezelfde manier gok ik
Iedereen is het over de Kama Sutra eens. Dus nee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Assiej het volgende:
Over welke bijbel hebben jullie het?
Seksbijbel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |