Nee Nederlandsequote:
Nu en nou is voor sommige ook een probleemquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En mensen die het verschil tussen "eens" en "is" niet kennen "want je spreekt het hetzelfde uit"
Nummer voor jou op de radioquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
ik kom wel terug als ik goed wakker ben, ik word hier afgemaakt op grammatica
Heb ik speciaal Lady GaGa aangevraagd voor je, ga je weer wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
Jij bent ook het populairst en belangrijkstquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe dit zei mn ex gisteren: Damn jij wordt echt vaak genoemd op die radio![]()
_!
hahahquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
oke alles is goed behalve lady gaga, radio gaat ff op mute
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe dit zei mn ex gisteren: Damn jij wordt echt vaak genoemd op die radio![]()
_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
speciaal voor jou mangquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
oke alles is goed behalve lady gaga, radio gaat ff op mute
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Damn is naturlijk helemaal geen nederlands woord!
Haar ex is dan ook niet zo'n helder lichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kusje voor jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
He.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent ook het populairst en belangrijkst
Liefde, ik voel hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent ook het populairst en belangrijkst
Neuckbaar, ik zeg het je.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet belangrijkik ben gewoon leuk
die zou ik toch ontvangen in een kleedhokje?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was eigenlijk zijn straf
Ook in belangrijke brieven waar zoals de naam zegt die dingen erg belangrijk zijn maargoed zelfs dan maakt het niet zoveel uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje voor jou![]()
Tevens door Ezechielk gebruik ik weer hoofdletters. Punten vergeet ik nog regelmatig, op fora en msn enz dan he
Ga jij != gauw fappen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij.. ach laat maar
![]()
geen woorden voor, ga jij IS gauw fappen
quote:
you'd wishquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:39 schreef Viro het volgende:
[..]
die zou ik toch ontvangen in een kleedhokje?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga jij != gauw fappen.
Vriend.
Aww gun me ditquote:
Oh well it's my birthday soon, so that wish is on the way to be fulfilledquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Lekker nummer trouwens
![]()
[..]
you'd wish
mooi zo.. jammer dat ik nu niet kan luisteren, ze luisteren hier veronica (ook leuk, 80's en 90's muziekquote:
Mijn brieven zijn bijna perfectquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ook in belangrijke brieven waar zoals de naam zegt die dingen erg belangrijk zijn maargoed zelfs dan maakt het niet zoveel uit
Je vergeet je punt aan het einde van de zin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn brieven zijn bijna perfect
Er zitten er 2 in de emoticon die ze gebruikte. Anders nog iets?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je vergeet je punt aan het einde van de zin.
ik zag je ninja editquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Er zitten er 2 in de emoticon die ze gebruikte. Anders nog iets?
In brieven nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je vergeet je punt aan het einde van de zin.
Halfje bruin en een pakje pepercervelaat alstublieft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Er zitten er 2 in de emoticon die ze gebruikte. Anders nog iets?
En Taksi aub.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Halfje bruin en een pakje pepercervelaat alstublieft.
Boerenkool, bazenvoedsel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In brieven niet![]()
Oké dit ga ik maar 1 keer zeggen: Mijn ex![]()
We hebben net de afspraak gemaakt dat hij aankomende winter mij zal voorzien van boerenkool
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In brieven niet![]()
Oké dit ga ik maar 1 keer zeggen: Mijn ex![]()
We hebben net de afspraak gemaakt dat hij aankomende winter mij zal voorzien van boerenkool
pics...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:44 schreef 92Merel het volgende:
Sinds wanneer kan ik de nagels aan mn rechterhand niet meer lakken? Ziet er echt lelijk uit nu
Zuurkool lust ik niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van de week nog gegeten![]()
Zuurkool ook
Ik kan dat dus niet maken hequote:
Dat is kei makkelijk om te maken hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet maken he![]()
Hij vroeg net wat we vanavond gaan eten, ik zei boerenkool want waarschijnlijk is dat de laatste keer dat ik het zal eten![]()
Toen beloofde hij dat als hij komende winter boerenkool maakt ik een bak krijg
Zuurkool kan ik niet meer luchten sinds m'n zwangerschapquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van de week nog gegeten![]()
Zuurkool ook
dat is lief van hemquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet maken he![]()
Hij vroeg net wat we vanavond gaan eten, ik zei boerenkool want waarschijnlijk is dat de laatste keer dat ik het zal eten![]()
Toen beloofde hij dat als hij komende winter boerenkool maakt ik een bak krijg
Dat schijnt. Maar als ik het maak is het niet te vretenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is kei makkelijk om te maken hoor.
Oh, maak dat maar een keertje voor me.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn zuurkoolstamppot wel, Popje lustte het ook niet, nu wel
Zet er uit of je iemands hart er uit hebt gerukt en ook al zou dat bij webhawk best mogen, volgens mij leeft hij nog.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:46 schreef robdriessen het volgende:
Met al deze Nederlandse les zou eigenlijk ook Origineel Amsterdams van Osdorp Posse voorbij moeten komen.
"En het verschil tussen kenne kanne kunne we niet!"
Die moet sowieso vaker gedraaid wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:46 schreef robdriessen het volgende:
Met al deze Nederlandse les zou eigenlijk ook Origineel Amsterdams van Osdorp Posse voorbij moeten komen.
"En het verschil tussen kenne kanne kunne we niet!"
Ik probeerde mezelf te bevrijden uit de kooiquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zet er uit of je iemands hart er uit hebt gerukt en ook al zou dat bij webhawk best mogen, volgens mij leeft hij nog.Garpje
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zet er uit of je iemands hart er uit hebt gerukt en ook al zou dat bij webhawk best mogen, volgens mij leeft hij nog.Garpje
![]()
jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:47 schreef Viro het volgende:
[..]
arme merel
![]()
![]()
tevens is dit mijn 6666ste post
![]()
![]()
Ik heb geen parapluquote:
Ik heb er nog wel een paar achterin mn auto liggen, van de vorige eigenaarsquote:
Wil jij samen met mij onder een paraplutje staan?quote:
Ik ook niet, ik heb een auto.quote:
Jeeejquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:48 schreef Viro het volgende:
[..]
bonus is dat het een quote is van jou. Dus bazinnen post
Wil je me nog zieker hebben ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wil jij samen met mij onder een paraplutje staan?
In de zon heet het een parasol, dat komt op het zelfde neerquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je me nog zieker hebben ofzo?
kan ik diep van binnen wel waarderenquote:
Haha wowquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb gewoon voor het eerst in mijn leven de Stairway in Utrecht gezien.
Terwijl ik er al bijna 1.5 jaar werknja in Lunetten dan
Myra is ook een soort poppetjequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef Patje1987 het volgende:
Mag niet koelkast, jij bent poppendokter.
Oja jij kwam er toch langs met de trein ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha wow
Dan werken we dicht bij elkaar
Ik werk op HCquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja jij kwam er toch langs met de trein ofzo?
Wie de neuk doet dat dan ook? Kun je je auto beter meteen in brank steken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat parkeren in de binnenstad, ¤0,60-, voor 10 minuten__
Ziek duurquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat parkeren in de binnenstad, ¤0,60-, voor 10 minuten__
Koptelefoon FTW.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt, altijd als ik er netjes bij loop zijn er van die schrale mensen die geld bij me komen bedelen
Ik moest voor een directeur een combi-simkaart halenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wie de neuk doet dat dan ook? Kun je je auto beter meteen in brank steken!
Hij zei 'netjes'quote:
Q park Amsterdam, 5 euro per uur.quote:
In-ears vallen ook onder koptelefoon.quote:
Werd dinsdag met vriend aangesproken door vent die zei dat hij gerold was en daardoor zn uitrij kaart kwijt was en ¤1.80 was, wij hebben m toen maar iets van geld gegeven, belde vriendlief gister dat vrienden van hem gister precies hetzelfde is overkomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt, altijd als ik er netjes bij loop zijn er van die schrale mensen die geld bij me komen bedelen
sharrquote:
Ahquote:
niet janken, gewoon opeten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme haal ik in de kantine een broodje rosbief, althans dat zei het bordje.
Blijkt het een broodje carpacio te zijn, en nu heb ik er al peper en zout opgegooid!
Je boiiiquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef Snuf. het volgende:
Goedenmiddag vrinden van het goede leven
Smakelijkquote:
Deze vrouw zei "ik ben mijn pinpas vergeten, ik woon hier achter (zei ze om te maskeren dat ze een zwerfster wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Werd dinsdag met vriend aangesproken door vent die zei dat hij gerold was en daardoor zn uitrij kaart kwijt was en ¤1.80 was, wij hebben m toen maar iets van geld gegeven, belde vriendlief gister dat vrienden van hem gister precies hetzelfde is overkomen
Mag, ik, een euro van jouuu?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Deze vrouw zei "ik ben mijn pinpas vergeten, ik woon hier achter (zei ze om te maskeren dat ze een zwerfster was) , kan je me iets van 2 of 3 euro geven ? "
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik leef VAN Dora, ze is mijn slet en ik ben haar pooier.
Ik parkeer nooit in Amsterdam. Ik zet George bij Ezechielk voor de deur en pak dan de bus naar Amsterdamquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Q park Amsterdam, 5 euro per uur.
Geef jij je vehikel écht een naam?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik parkeer nooit in Amsterdam. Ik zet George bij Ezechielk voor de deur en pak dan de bus naar Amsterdam
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geef jij je vehikel écht een naam?
m'n scooter heette vroeger: bernadette ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geef jij je vehikel écht een naam?
Ja maar jij zit dichterbij Amsterdam dan ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik naar Amsterdam ga ga ik met de trein, ga ik met de nachtbus terug.
Of ik blijf bij mijn neef slapen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
m'n scooter heette vroeger: bernadette ofzogewoon omdat het kon, maar ik zei het alleen stiekem tegen der, als we samen in de schuur stonden
![]()
baasquote:
Nooit gedacht dit ooit nog te zeggen tegen jou, maar.......quote:
HAHA PWNTquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat, ik ben jaloers. Ik heb alleen een pakje liga
nieuwen harden schijf kopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:04 schreef Viro het volgende:
ik zit met een dilemma hier![]()
Heb nog maar 250 gig vrij op mijn pc en ben 550 gig aan oude cartoon series aan het binnen halen. Het is dus kiezen tussen nieuwe harde schijf kopen of oude meuk eraf pleuren.
Waarom geef je die optie danquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:05 schreef Viro het volgende:
[..]
ik moet het doen met 90 euro de komende 2 weken, nieuwe harde schijf van 2 TB kost 74 euro.
Deze heeft niet de amson introquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 post boven je staat het antwoord
omdat ik met de optie speel dat ik 1 van mijn "oude" harde schijven kan verkopen (1TB).quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom geef je die optie dan?
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:08 schreef sharr het volgende:
Ik ga maar een broodje kaassouffle maken
weer kaassoufles vandaag ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:08 schreef sharr het volgende:
wtf heb je aan zoveel ruimte ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:07 schreef Viro het volgende:
[..]
omdat ik met de optie speel dat ik 1 van mijn "oude" harde schijven kan verkopen (1TB).
Dat is toch geen koken kutquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:08 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is toch geen koken kut!
Ik heb altijd ruimte te kort, heb 2tb standaard in PC en 500gb in PS3quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
wtf heb je aan zoveel ruimte ?
Ik gebruik nu al 5 jaar lang een HD van 300gb en ik heb nooit ruimte gebrek...
Heb nu een iMac gekocht met 500gb, ook meer dan genoeg.
Nja ik heb ook nog een PS3 met 120gb en een Xtreamer met 2TB
Maar die ruimte benut ik echt niet...
Hooguit 200gb.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan iedereen toch aanraden om blikjes sinas van Euroshopper te kopen. 13 fucking cent voor 1 blikje en het is heerlijkverfrissend met een goeden smaaksensatie.
Als ik op mezelf zou wonen zou ik de hele dag die blikjes drinken, dan bespaar ik zoveel geld dat ik elke avond pizza's en shoarma kan laten bezorgen
TV series en films die ik download in full hd. Heb van de 3TB nu 2,75 TB vol.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
wtf heb je aan zoveel ruimte ?
Ik gebruik nu al 5 jaar lang een HD van 300gb en ik heb nooit ruimte gebrek...
Heb nu een iMac gekocht met 500gb, ook meer dan genoeg.
Nja ik heb ook nog een PS3 met 120gb en een Xtreamer met 2TB
Maar die ruimte benut ik echt niet...
Hooguit 200gb.
Ik ben op mijn manier max 4 euro kwijtquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef robdriessen het volgende:
Ik houd van P&R systemen. Bij elke grote stad. Auto neerzetten, gratis met OV binnenstad in, 6 euro max voor 24 uur.
Ik ben decadent. Ik drink Royal Club Wild Orange. Uit een champagneglas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan iedereen toch aanraden om blikjes sinas van Euroshopper te kopen. 13 fucking cent voor 1 blikje en het is heerlijkverfrissend met een goeden smaaksensatie.
Als ik op mezelf zou wonen zou ik de hele dag die blikjes drinken, dan bespaar ik zoveel geld dat ik elke avond pizza's en shoarma kan laten bezorgen
Klopt. En ik kook nooit, vandaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is toch geen koken kut!
Series kijk ik 1x, dan verwijder ik ze. Nog een keer kijken? De download gaat sneller als het kijken, dus ik hoef alleen op de 1e aflevering te wachten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:11 schreef Viro het volgende:
[..]
TV series en films die ik download in full hd. Heb van de 3TB nu 2,75 TB vol.
Ja maar ik ben een armoedige scholierquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben decadent. Ik drink Royal Club Wild Orange. Uit een champagneglas.
Hier in de stad kost het niks, je kunt gewoon achter een andere auto aan rijden en de slagboom blijft openquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben op mijn manier max 4 euro kwijt
ja inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef robdriessen het volgende:
Ik houd van P&R systemen. Bij elke grote stad. Auto neerzetten, gratis met OV binnenstad in, 6 euro max voor 24 uur.
Ik ben nog nooit echt in jouw stad geweest geloof ik. Ja paar keer mensen bij het station afzetten en daar dan halsbrekende toeren uithalen omdat ik dan weer ergens reed waar dat niet mocht enz.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier in de stad kost het niks, je kunt gewoon achter een andere auto aan rijden en de slagboom blijft open
Nee, ik houd van Schiedam. Ik tolereer Rotterdam als grote schreeuwerige buur. :pquote:
Ik kook wel eensquote:
Ben je ook Spartaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, ik houd van Schiedam. Ik tolereer Rotterdam als grote schreeuwerige buur. :p
Dat zei hij heul nietquote:
Ze hebben het een jaar of wat geleden veranderd omdat het te lastig was. Het is alleen maar vager gewordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit echt in jouw stad geweest geloof ik. Ja paar keer mensen bij het station afzetten en daar dan halsbrekende toeren uithalen omdat ik dan weer ergens reed waar dat niet mocht enz.
Haterquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind Rotterdam wat betreft infrastructuur echt 3x kut.
Dan nog liever Utrecht of Amsterdam...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, ik houd van Schiedam. Ik tolereer Rotterdam als grote schreeuwerige buur. :p
Ik kan het niet verwijderen na het kijken, mijn broertje is erg druk bezig met school en sport. Dus hij heeft alleen in het weekend tijd om te kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Series kijk ik 1x, dan verwijder ik ze. Nog een keer kijken? De download gaat sneller als het kijken, dus ik hoef alleen op de 1e aflevering te wachten.
Daarna verwijderen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan het niet verwijderen na het kijken, mijn broertje is erg druk bezig met school en sport. Dus hij heeft alleen in het weekend tijd om te kijken.
Zit je in Emmen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In de lelijkste stad van Nederland, op Amsterdam na
Ik ben neutraal. Kan op de fiets naar Sparta, maar ben als geboren Eindhovenaar toch nog enigszins PSV minded. Maar ik noem mezelf geen fan, daarvoor boeit het me net te weinig.quote:
Logica is daar inderdaad ver te zoekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze hebben het een jaar of wat geleden veranderd omdat het te lastig was. Het is alleen maar vager geworden
Hoe denk je over Ajax?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben neutraal. Kan op de fiets naar Sparta, maar ben als geboren Eindhovenaar toch nog enigszins PSV minded. Maar ik noem mezelf geen fan, daarvoor boeit het me net te weinig.
Dè marinestad van Nederland, helpt dat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn zoveel lelijke steden
Mono zit in Lelystadquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef robdriessen het volgende:
Qua lelijke steden zet ik hoog in op Almere en Lelystad.
hij loopt vet achter met het volgen van de series, ik ben met alle series up to date. Het duurt een maand of 3 voor hij up to date is. Dus vandaar dat ik het bewaar, heb geen zin om 1 episode na 3 maanden weer te downloaden, ook al heb ik het snel binnen.quote:
Nee daar schijnt dragems vandaan te komen volgens koelkast zn imitatiequote:
Den Hellderquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dè marinestad van Nederland, helpt dat?
Met nautisch themapark
Lauw waar woon je dan in Schiedam?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben neutraal. Kan op de fiets naar Sparta, maar ben als geboren Eindhovenaar toch nog enigszins PSV minded. Maar ik noem mezelf geen fan, daarvoor boeit het me net te weinig.
Ik denk dat Ajax eens moet stoppen met al dat interne geruzie en dat iedereen binnen de club zich weer eens met voetbal bezig moet gaan houden.quote:
Dat is niet alleen bij Ajax zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax eens moet stoppen met al dat interne geruzie en dat iedereen binnen de club zich weer eens met voetbal bezig moet gaan houden.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben nu trouwens een hele zak joppiesaus chips aan het opeten
Westside represent!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lauw waar woon je dan in Schiedam?
Niks mis met sport, je moet er alleen niet te moe van worden. Maar hardlopen FTWquote:
Van mij mag je, die is smerigquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben nu trouwens een hele zak joppiesaus chips aan het opeten
hardlopers zijn doodlopersquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niks mis met sport, je moet er alleen niet te moe van worden. Maar hardlopen FTW
Bij voorbaat al sorry, maar overal waar ik in Hoorn geweest ben, brandde het beeld als pure aids op mijn netvliesquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Almere en lelystad zijn de lelijkste steden
Omdat dat de wereld nog bespaard is,quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:21 schreef Snuf. het volgende:
Waarom heeft het zolang geduurd voordat patat joppiesaus chips werd uitgevonden?
Je weet dat mensen je wel in een hockey plaatsen als je dit soort posts maakt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik doe wielrennen als sport. En ik heb getennist en gehockeyd.
Had ik moeten weten, excuseerquote:
Waarom zie ik jou dan niet in [LIF] Hardlopen voor Beginners ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niks mis met sport, je moet er alleen niet te moe van worden. Maar hardlopen FTW
Klopt, moet in mate gebeuren. Te veel sport is ook niet goed. Ik weet het uit eigen ervaring.quote:
Ik weet maar koelkast vind me toch al een verwend kutkind dus het maakt me niet meer uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je weet dat mensen je wel in een hockey plaatsen als je dit soort posts maakt?
ben je dat dan niet ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet maar koelkast vind me toch al een verwend kutkind dus het maakt me niet meer uit
6 dagen per week trainen tijdens de periode dat je nog volop aan het groeien bentquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Klopt, moet in mate gebeuren. Te veel sport is ook niet goed. Ik weet het uit eigen ervaring.
Ben je ook. Maar toch houden we van je.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet maar koelkast vind me toch al een verwend kutkind dus het maakt me niet meer uit
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij voorbaat al sorry, maar overal waar ik in Hoorn geweest ben, brandde het beeld als pure aids op mijn netvlies
WAT ISSIE LIEPFH HEEEquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je ook. Maar toch houden we van je.
wil jij zeggen dat je een aarskind bent ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Verwend mwah vind ik wel meevallen en kutkind ook nietMisschien een beetje
Omdat er geen link in je post staat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou dan niet in [LIF] Hardlopen voor Beginners ?
Nee neuskindquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Viro het volgende:
[..]
wil jij zeggen dat je een aarskind bent ?
Keizersneequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Keizerskind ftw.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Purmerend vind ik een beter centrum hebben dan Hoorn tbhquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Purmerend is ook sfeerloos
wij hebben tenminste nog een mooie haven
Hardlopen voor beginners #11: Never give up, never surrender!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Omdat er geen link in je post staat?
Baasquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik doe wielrennen als sport. En ik heb getennist en gehockeyd.
Nee, sorry. Toen keek ik geen jeugdjournaal meer maar zat ik achter de chickies aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Moest ik daar toch even aan de NOS Jeugdjournaal 1997-tune denken!
(koelkast weet waarom)
Hoeveel uur aan sport besteedde jij per week ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
6 dagen per week trainen tijdens de periode dat je nog volop aan het groeien bent
Ik ben alleen ooit een keer uit eten geweest in purmerend ik ken niets van het uitgaanscentrum, Hoorn vind ik matig qua uitgaan maar op zich is het geen lelijke stad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Purmerend vind ik een beter centrum hebben dan Hoorn tbh
Misschien ben ik ook alleen in de slechte buurten geweest trouwens, dat kan ook.
Hardlopen voor beginners #11: Never give up, never surrender!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Omdat er geen link in je post staat?
Die repeterende drum zit ook in dit nummer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, sorry. Toen keek ik geen jeugdjournaal meer maar zat ik achter de chickies aan
Uurtje of 3 per avond. Omdat school overdag, anders was het meer geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoeveel uur aan sport besteedde jij per week ?
er staan zoveel nummers niet in de verzoekmachienquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef Snuf. het volgende:
waarom staat dit nummer niet in de verzoekmasjien
En nu luister ik radioquote:
Wat. Fitness?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uurtje of 3 per avond. Omdat school overdag, anders was het meer geweest.
Er staan er ook heel veel wel in. 26.397 op dit moment.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er staan zoveel nummers niet in de verzoekmachien
Neuh, ik ben gewoon thuis geboren, geheel natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoeveel uur aan sport besteedde jij per week ?
ben ik de enige in dit topic die normaal is geboren ?
Proleet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stiekem is het een kakker. Kakboer.
Daarom zeg ik ook, misschien ben ik ook alleen in de slechte gedeelten geweestquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben alleen ooit een keer uit eten geweest in purmerend ik ken niets van het uitgaanscentrum, Hoorn vind ik matig qua uitgaan maar op zich is het geen lelijke stad.
ook veel dubbelequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staan er ook heel veel wel in. 26.397 op dit moment.
Wil je die liedjen die ik postte plaatsen? Dat wordt de nieuwen megahitquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staan er ook heel veel wel in. 26.397 op dit moment.
ik weet toch nie waar jij bent geweest mopquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, misschien ben ik ook alleen in de slechte gedeelten geweest
Veel dubbelquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook veel dubbeleof ligt dat aan mij
Wat is er dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand de TT weer fixxen na dit topic?
Je moeder aan de poeder!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef Zokunen het volgende:
Wat is er met de TT dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef Zokunen het volgende:
Hardlopen jongequote:
Lintstoma?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ ] mist
lindstreum heeft het vernaggeld.
ik besteedde per week 30 uur aan sport naast school. Ik had geen tijd voor een sociaal levenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uurtje of 3 per avond. Omdat school overdag, anders was het meer geweest.
Ah okequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Veel dubbelAls ik ze tegen kom haal ik ze er uit.
Er zijn er ook die dubbel lijken maar dan zijn het toch andere versies.
Doe het niet !quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh kut ik ga van een gebouw springen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |