Nee Nederlandsequote:
Nu en nou is voor sommige ook een probleemquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En mensen die het verschil tussen "eens" en "is" niet kennen "want je spreekt het hetzelfde uit"
Nummer voor jou op de radioquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
ik kom wel terug als ik goed wakker ben, ik word hier afgemaakt op grammatica
Heb ik speciaal Lady GaGa aangevraagd voor je, ga je weer wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
Jij bent ook het populairst en belangrijkstquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe dit zei mn ex gisteren: Damn jij wordt echt vaak genoemd op die radio![]()
_!
hahahquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
oke alles is goed behalve lady gaga, radio gaat ff op mute
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe dit zei mn ex gisteren: Damn jij wordt echt vaak genoemd op die radio![]()
_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
speciaal voor jou mangquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
oke alles is goed behalve lady gaga, radio gaat ff op mute
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Damn is naturlijk helemaal geen nederlands woord!
Haar ex is dan ook niet zo'n helder lichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kusje voor jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
He.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent ook het populairst en belangrijkst
Liefde, ik voel hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent ook het populairst en belangrijkst
Neuckbaar, ik zeg het je.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet belangrijkik ben gewoon leuk
die zou ik toch ontvangen in een kleedhokje?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was eigenlijk zijn straf
Ook in belangrijke brieven waar zoals de naam zegt die dingen erg belangrijk zijn maargoed zelfs dan maakt het niet zoveel uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje voor jou![]()
Tevens door Ezechielk gebruik ik weer hoofdletters. Punten vergeet ik nog regelmatig, op fora en msn enz dan he
Ga jij != gauw fappen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij.. ach laat maar
![]()
geen woorden voor, ga jij IS gauw fappen
quote:
you'd wishquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:39 schreef Viro het volgende:
[..]
die zou ik toch ontvangen in een kleedhokje?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga jij != gauw fappen.
Vriend.
Aww gun me ditquote:
Oh well it's my birthday soon, so that wish is on the way to be fulfilledquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Lekker nummer trouwens
![]()
[..]
you'd wish
mooi zo.. jammer dat ik nu niet kan luisteren, ze luisteren hier veronica (ook leuk, 80's en 90's muziekquote:
Mijn brieven zijn bijna perfectquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ook in belangrijke brieven waar zoals de naam zegt die dingen erg belangrijk zijn maargoed zelfs dan maakt het niet zoveel uit
Je vergeet je punt aan het einde van de zin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn brieven zijn bijna perfect
Er zitten er 2 in de emoticon die ze gebruikte. Anders nog iets?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je vergeet je punt aan het einde van de zin.
ik zag je ninja editquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Er zitten er 2 in de emoticon die ze gebruikte. Anders nog iets?
In brieven nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je vergeet je punt aan het einde van de zin.
Halfje bruin en een pakje pepercervelaat alstublieft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Er zitten er 2 in de emoticon die ze gebruikte. Anders nog iets?
En Taksi aub.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Halfje bruin en een pakje pepercervelaat alstublieft.
Boerenkool, bazenvoedsel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In brieven niet![]()
Oké dit ga ik maar 1 keer zeggen: Mijn ex![]()
We hebben net de afspraak gemaakt dat hij aankomende winter mij zal voorzien van boerenkool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |