wat dacht jij danquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij is vies patrick
Leeft ie ook nog
Neuh, dat nou ook weer nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef tripack het volgende:
[..]
wat dacht jij dan![]()
dat ik deaud was ofzo
jah lekker, wel druk. maar vandaag vooral moe!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, dat nou ook weer nietHoe is t kerel?
miihiiihiiihiiiigastquote:
Bruiloft? Wtf? Gefeliciteerd man! Lekker bezigquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker, wel druk. maar vandaag vooral moe!
slechte geslapen en wekker om 5:25 is geen pretje
en natuurlijk nog druk aant plannen voor de bruiloft
man dat wist je al lang volgens mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bruiloft? Wtf? Gefeliciteerd man! Lekker bezig
Oja natuurlijk, dat kan ik me idd nog wel herinneren.. Dat van die trouwplannen was me ff ontschotenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
man dat wist je al lang volgens mij
we waren al verloofd tijdens de BBQ
maar das ook al tijd geleden
quote:
foei jongenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja natuurlijk, dat kan ik me idd nog wel herinneren.. Dat van die trouwplannen was me ff ontschoten
Hopen dat ie door bijwerken nog iets netter wordt..quote:
Gaat ondertussen weer een stuk beterquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef tripack het volgende:
[..]
foei jongen
hoe gaat het met jouw dan... lange tijd niet hier geeest
Verliefd, en daar?quote:
Goed. Alleen doet mijn voet nog bijna te pijn om op te lopenquote:
goed getraind dus gisteren?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed. Alleen doet mijn voet nog bijna te pijn om op te lopen![]()
En vanmorgen viel er een meisje flauw in de trein. Ik denk dat ze even naar mij gluurde![]()
En nu weer aan 't werk!
Jaaquote:
Arm zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa
Want mijn leidingevende heeft me amper ingepland voor werk
Nu word ik arm
Nieuwe baan zoekenquote:
Ik ben op werkquote:
Jeej dan kun je bepaalde dingen weer doen met je polsquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nieuwe baan zoeken
En mijn pols werkt weer, dus gaat vast makkelijker
issie helemaal beter?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nieuwe baan zoeken
En mijn pols werkt weer, dus gaat vast makkelijker
Jaaaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben op werk
[..]
Jeej dan kun je bepaalde dingen weer doen met je pols![]()
![]()
Jaa, tenminste, ik kan m buigen zonder dat het pijn doetquote:
En andere dingenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaaa
Sporten en werken en bewegen![]()
Jaaaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
En andere dingen
Gezellig zo he
HOI TDRONE![]()
Mag ik deze dans van u?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaaa
Allemaal dansjes
En ik kan ook schakelen zonder dat het pijn doet![]()
CCquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu volgende week vakantie
HOI MIE GAST!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
En andere dingen
Gezellig zo he
HOI TDRONE![]()
Arme poekiequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
HOI MIE GAST!
ik heb net een beetje last van mijn hand vandaagmaar niks ergs
Niet sexy genoeg voor onsquote:
Te hard ge...quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
HOI MIE GAST!
ik heb net een beetje last van mijn hand vandaagmaar niks ergs
ik ben bang dat het door compjoeteren komt..quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet sexy genoeg voor ons
[..]
Te hard ge...![]()
Hoe komt het?
Oehquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed![]()
![]()
Ik heb een roos in mijn mond
quote:
Arme jijquote:
Lekker doordacht weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij
Ik niet, ik ben spullen aan het inpakken omdat logeren vanavond, dus ik alles in zo'n kledingwinkeltasje proppen (wat natuurlijk niet past, omdat kussen er ook bij zit)
komt mn moeder zo van 'merel, waarom prop je alles in zo'n kleine tas en pak je niet gewoon een tas van boven?'
'ohja'
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lekker doordacht weer
Waar ga je logeren
Doe mij die éénquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ze verhuren kano's op mijn stagebedrijf
Ja alleen tomaten hoor, dan heb ik zo'n prut ding, ipv zoals mijn moeder altijd in nette dunne schijfjes doetquote:
Voor deze ene keer danquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil je echt dat ik hier antwoord op geef?
Achja.quote:
ja maar eens een weekje helemaal niks is ook wel fijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Achja.Ik ben wel elke vrijdag vrij!
Ja over 5 maanden weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar eens een weekje helemaal niks is ook wel fijn
Ja dan heb ik 2 weken zomervakantie en dan mag ik weer werken tot ergens eind in het jaar dan denk ik dat ik nog een weekje pak ofzo..quote:
Ga je nog ergens heen in de zomer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dan heb ik 2 weken zomervakantie en dan mag ik weer werken tot ergens eind in het jaar dan denk ik dat ik nog een weekje pak ofzo..
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dan heb ik 2 weken zomervakantie en dan mag ik weer werken tot ergens eind in het jaar dan denk ik dat ik nog een weekje pak ofzo..
wie doet daar nou aan meequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wilde trouwens iets aan jullie vragen; ik ben echt wanhopig anders zou ik dit niet doen maar in. CRE is er een prijsvraag voor kaartjes voor de handwerkbeurs, er is niet veel animo en dat is lullig voor de vrouw die de vrijkaartjes weggeeft dus zouden jullie mee willen doen?als jullie de kaartjes niet willen kan je ze altijd nog weggeven aan iemand die er wel gelukkig van wordt en er iets mee kan
ik ben jou echt eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie doet daar nou aan mee
ow wacht...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie doet daar nou aan mee
ow wacht...
Onveilige seks gehad?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik was bang dat het nooit zou komen
Wat voor stage doe je ?quote:
een boerderij,pensionstak,kanoverhuurquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je ?
okee !quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een boerderij,pensionstak,kanoverhuur
en wat doe jij bij je stage? of gewoon vanalles?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja is erg leuk, jij alvast succes met hardlopen
Dankjewel. Zullen we nodig hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja is erg leuk, jij alvast succes met hardlopen
is het je eerste keer ofzo (ik heb niet teruggelezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dankjewel. Zullen we nodig hebben
koeien melken, kalfjes en lammetjes optillen, mesten, klauwen bekappen, paarden longeren enzo, heel veel eigenlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
en wat doe jij bij je stage? of gewoon vanalles?
oh lekker afwisselend danquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
koeien melken, kalfjes en lammetjes optillen, mesten, klauwen bekappen, paarden longeren enzo, heel veel eigenlijk
Nee vroeger liep ik altijd hard met een van mijn honden in de stromende regen! Heerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
is het je eerste keer ofzo (ik heb niet teruggelezen)
Jazeker, ik lig alleen nog steeds dubbel om het feit dat ze kano's verhurenquote:
met zo'n hond heb je nog afleiding maar zonder gaat de tijd veel langzamer en den kje steeds aan dat je moe bentquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee vroeger liep ik altijd hard met een van mijn honden in de stromende regen! Heerlijk
maar dit kan niet meer
En zonder een hond hard lopen heb ik om de een of andere reden weinig conditie..
een kano voor jou dan:quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jazeker, ik lig alleen nog steeds dubbel om het feit dat ze kano's verhuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Grote kans jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
met zo'n hond heb je nog afleiding maar zonder gaat de tijd veel langzamer en den kje steeds aan dat je moe bent
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
een kano voor jou dan:Ik bedoelde het meer omdat kanovinnie het steeds over kano's heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Wel oké. Heb net gewerkt, dus ben nu wel moe, maar verder gaat het vandaag wel redelijk.quote:
Bijna weekendquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel oké. Heb net gewerkt, dus ben nu wel moe, maar verder gaat het vandaag wel redelijk.
En met jou?
Stage gelopen van 9 tot 4 dus wel redelijk moequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel oké. Heb net gewerkt, dus ben nu wel moe, maar verder gaat het vandaag wel redelijk.
En met jou?
Oh, lekker! Jij en Chocolate-chick? Gezellig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Bijna weekend
Wij zijn morgen vrij en willen gaan winkelen in lelystad.
Is dat leuk?
Oké, actieve dag gehad dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stage gelopen van 9 tot 4 dus wel redelijk moe
moest afkicken van FOK! vandaag
Ik ga niet met GSK hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, lekker! Jij en Chocolate-chick? Gezellig.
[..]
Oké, actieve dag gehad dus.
Laatste tijd heb je wel steeds enorm veel posts ja.
Oh, ik dacht van wel, ze zei wij, dus ik dacht dat ze jou bedoelde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga niet met GSK hoor
Veel? heb je knetterkrankjorum wel eens zien posten
haha ik heb geen flauw idee wie ze bedoeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van wel, ze zei wij, dus ik dacht dat ze jou bedoelde.
Ja, maar die post soms ook wel onzin.
Oh, oké.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik heb geen flauw idee wie ze bedoeld
Onzin?
omg ze zal heus wel aardig zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké.
Ja, gewoon posts waarvan ik denk; waar slaat dat op? Misschien om het aantal op te krikken ofzo, weet niet.
Ze zal heus wel aardig zijn enzo.
Ja, daarom. Mja. Is je stress al wat minder?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omg ze zal heus wel aardig zijn
ehm oke nja haar gemiddelde is ook ziek hoog
Oh, nu snap ik het.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Sorry dacht dat ik er bij zei dat ik met men vriend ging hard lopen
Ja ben vandaag ongesteld geworden, ik vrees alleen met grote vrees dat het maandag nog niet over isquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, daarom. Mja. Is je stress al wat minder?
Oh, dat is wel minder dan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ben vandaag ongesteld geworden, ik vrees alleen met grote vrees dat het maandag nog niet over is
Ja, maandag ga ik iets leuks doen, en dinsdag ook, dus ik hoop echt dat het dan over isquote:
Ik hoop het ook voor je!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, maandag ga ik iets leuks doen, en dinsdag ook, dus ik hoop echt dat het dan over is
Aan de ene kantquote:
ow maandag is jeweetwel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aan de ene kantomdat ik eindelijk ongesteld ben, maar aan de andere kant
omdat ik er waarschijnlijk maandag niet vanaf ben
Zeg maar in een DM, ik ben ondertussen ook iets anders aan het doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kweetniet ofk t mag zeggen van haar
okeeequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow dan DM ik appel wel
Je probeert eens een ander standje uit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
Tijd om mijn creabea sappen te laten lopen
wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
Tijd om mijn creabea sappen te laten lopen
Zoiets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je probeert eens een ander standje uit?
Jeweetzelluf. Prijsvraag allus!quote:
heldquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoiets.
[..]
Jeweetzelluf. Prijsvraag allus!
ik snap hem nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen wat mot je
Hallo Elstar.quote:
Ik hou niet van te oude vrouwtjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
beter eet je Granny Smith
Wattisser?quote:
okquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik eet altijd Granny smith, ik hou van zuur
die van mij zitten vanaf morgen 16 jaar in een zakjequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt geen zure appels
verkapt ik ben morgen jarigquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
die van mij zitten vanaf morgen 16 jaar in een zakje
Die moet ik dan wel eten, dat snap je zelf ook wel....quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
die van mij zitten vanaf morgen 16 jaar in een zakje
EINDELIJK ZUIPEN JEEEJ!quote:
Dat snap ik denk ik wel...quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die moet ik dan wel eten, dat snap je zelf ook wel....
Hihi komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik op jouw feestje komen?mag jij op de mijne komen
ik vier geen verjaardagenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik op jouw feestje komen?mag jij op de mijne komen
Ik ook niet meerquote:
en we wilden net jouw verjaardag groots gaan vierenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet meerMeestal is de helft nog op vakantie, en bij je verjaardag MOET je iedereen uitnodigen
Joods feest.quote:
Ow geenidee, ik verdiep me daar nooit inquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij meisjes heet het toch bat mitswa?
Een toffe film. Tenminste, dat hoop ik.quote:
Only love can save mequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
the club can't even handle me right now
Oke ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een toffe film. Tenminste, dat hoop ik.
Het gaat over Londen in 2015, en het is in complete chaos en anarchie vervallen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke ik hoop het ook voor je
Zullen we Stuart over 4 jaar vragen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het gaat over Londen in 2015, en het is in complete chaos en anarchie vervallen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview hoopt voor kano dat het een toffe film is.
Goed idee! *andere film opzet*quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zullen we Stuart over 4 jaar vragen?
okequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het gaat over Londen in 2015, en het is in complete chaos en anarchie vervallen.
Kom je kijken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okelijkt me wel een leuke film om te zien inderdaad
Ghihihiquote:
Tot straks dan!quote:
Jep, ben al onderweg, duurt de film tot laat? moet wel stagelopen morgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ghihihi
[..]
Tot straks dan!
Ik zet 'm wel op pauze. Hij is net 10 min begonnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jep, ben al onderweg, duurt de film tot laat? moet wel stagelopen morgen
Doeiquote:
Dat is lief van je,quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zet 'm wel op pauze. Hij is net 10 min begonnen.
Als ik een liedje hoor kan ik m altijd meebleren, bij die van jou ook alleen toen ik het op moest schrijven liep ik vastquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef Oceanview het volgende:
I gave you everything
ik mis lyrics
ja ik kan brabbel/meebleren maar ik wil het eigenlijk precies wetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik een liedje hoor kan ik m altijd meebleren, bij die van jou ook alleen toen ik het op moest schrijven liep ik vast
Tja dat is klotequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja ik kan brabbel/meebleren maar ik wil het eigenlijk precies weten
Ik heb momenteel geen geluid op mijn pcquote:
das kut, waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen geluid op mijn pc
Dan doet je geluid het ook weerquote:
nee die doet het niet, dat zeg ik toch netquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan doet je geluid het ook weer
I can fieks thingzquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee die doet het niet, dat zeg ik toch net
Ik wou op bezoek komen, vooroordelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dan wil je mijn pc weer besturen zeker, ja mooi niet![]()
Andere film. Tot CC er is!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je zou hem pauzeren voor CC.
mijn pc staat wel op mijn kamerquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wou op bezoek komen, vooroordelen
Is dat relevant?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn pc staat wel op mijn kamer
Ja, je moet toch weten dat je niet moet letten op de pc die beneden of op de 1e verdieping staat maar meteen mag doorlopen naar mijn kamer en daar even op mijn bed moet wachten tot ik een pc naar boven heb gebrachtquote:
Ik neem het mee naar achter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, je moet toch weten dat je niet moet letten op de pc die beneden of op de 1e verdieping staat maar meteen mag doorlopen naar mijn kamer en daar even op mijn bed moet wachten tot ik een pc naar boven heb gebracht
hihi je zei achterquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achter.
Pics van mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
Ghehehe, wat nou met 5 man 1 gast neersteken. Daar komt de grote broer die iedereen in elkaar trapt
spannend, hou je wel mijn handje vast?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
Ghehehe, wat nou met 5 man 1 gast neersteken. Daar komt de grote broer die iedereen in elkaar trapt
Ja hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
spannend, hou je wel mijn handje vast?
Dan wisselen we van handquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik krijg er zweethandjes van
jij bent getrouwd met Merelquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef Oceanview het volgende:
jullie flirten en nu voel ik mij buitengesloten
Begrijp ik hieruit dat je wilt dat ik met je ga flirten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef Oceanview het volgende:
jullie flirten en nu voel ik mij buitengesloten
Dat klopt, maar jullie sluiten mij buitenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent getrouwd met Merel
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat je wilt dat ik met je ga flirten?
Okay.quote:
Misschien mag je mee film kijken als je kano lief aankijktquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jullie sluiten mij buiten
Ik neem het mee naar achter vorenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien mag je mee film kijken als je kano lief aankijkt
Tuurlijk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien mag je mee film kijken als je kano lief aankijkt
waarom naar voren?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achter voren
Vanzelfsprekend!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alleen ik wil wel je beiden handen hebben
Nee.quote:
Jij bent de ruggengraat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik was er de hele dag niet en het was meteen dood
Maar ik praat waarheid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee joh gekkiewas maar een grapje
Zonder CC zou deze reeks inderdaad langzamer gaanquote:
Niet?quote:
Daarom ben ik er ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zonder CC zou deze reeks inderdaad langzamer gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |