Ik gok nog een maandje oefenen en dan gaat de laptop het huis uit en doe je alles met de smartphone (respect da skillz)quote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Da_Ripper het volgende:
godver, verkeerde url geplakt.
En zo snel editten gaat nu ook weer niet
Ben bang dat het commerciele simpele meuk gaat worden, maar wie weet zit er nog iets leuks tussen... Was het Project 1 Album ook niet in 1 maand oid gemaakt trouwens?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef ElDani het volgende:
30 dagen is kort maar wie weet! Ben wel benieuwd eigenlijk.
Leuk om te volgenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef ElDani het volgende:
Ik zie je aftermovie wel verschijnenquote:
Misschien is de set opgenomen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zie je aftermovie wel verschijnen
Dat engelsquote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef ElDani het volgende:
Succes, leuk idee!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef Baronpilsener het volgende:
http://10tracks1album.blogspot.com/
Even een nieuw "Projectje" van me. Het gaat hierbij maar om één hardstyle track, maar misschien is het wel leuk voor jullie om dit te blijven volgen. Zo nee, kap ik wel met m'n kutspam
coonequote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef ElDani het volgende:
Tof idee man!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef Baronpilsener het volgende:
http://10stijlen1album.blogspot.com/
Even een nieuw "Projectje" van me. Het gaat hierbij maar om één hardstyle track, maar misschien is het wel leuk voor jullie om dit te blijven volgen. Zo nee, kap ik wel met m'n kutspam
Leuk idee.. Had er graag aan meegewerkt, maar.. Ach, jij/jullie weten dat ondertussen welquote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef Baronpilsener het volgende:
http://10stijlen1album.blogspot.com/
Ik vind het eigenlijk best een leuk idee, hoewel het misschien iets te snel is. In 30 dagen een album maken met 15-20 tracks(?), ik ben bang dat dat veel geluidjes hergebruiken gaat worden. Ik zie liever dat een producer de tijd neemt om een geweldig(e) track/album neer te zetten dan in een korte tijd veel goede nummers.. Maar ach, ALS Coone er wat van weet te maken:quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef ElDani het volgende:
wat blijft coone toch een kneusquote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef ElDani het volgende:
Ed, Edd n Eddyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
toch geklikt en geluisterd
Ik zag het vanochtend op m`n Twitter timeline, dat waren een hele hoop tweets. Veel gedronken?quote:
Kan me voorstellen dat deze plaat op het einde van een trance feest gigantisch lekker is, ja!quote:
Bold statement ... zou wel graag een Mind.Illusion @ Twisted Re-Run willen hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb eigenlijk elke "classic" uit de jaren 2006-2009 wel kunnen gedraaid.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef robuust89 het volgende:
Jo!
Of meneer rippert even de OP wil laden vanaf de wiki.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:26 schreef Levitas het volgende:
Ik zag het vanochtend op m`n Twitter timeline, dat waren een hele hoop tweets. Veel gedronken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier 1 filmpie van Twisted. Andere staat op m'n site
Tracklist:Die Tracklist, DAAAAAAAMNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat filmpjegooi je fucking Nero erop en iedereen staat te buurten
![]()
Vind je het gek, zo te zien is de gemiddelde leeftijd daar 14. Die gaan alleen los op de nieuwste pro0mowz van de headhuntersquote:Op zondag 20 februari 2011 20:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die Tracklist, DAAAAAAAMN![]()
Dat filmpjegooi je fucking Nero erop en iedereen staat te buurten
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
edit: de artiesten staan netjes, nu nog de twitters en wat witte lijnen
weg halen en de props zijn voor jou
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Tof idee man!![]()
Vind alle stijlen wel tof eigenlijk
Thnx gastenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Leuk idee.. Had er graag aan meegewerkt, maar.. Ach, jij/jullie weten dat ondertussen wel
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier 1 filmpie van Twisted. Andere staat op m'n site
Tracklist:buk maar voorover, ga ik even een veer plantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |