Had ik dat maar gedaan.. dus zeg ik..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef Beach het volgende:
Okee door jullie comments ga ik niet eens klikken om te horen of het wat is.
Dat nummer blijf je gewoon godverdomme af!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef NLS04 het volgende:
Dit is zown verschrikkelijk dieptepunt qua cheesy-heid dat geen enkele emoticon geschikt is..
Nice!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Was 't maar zoNee, uitgenodigd door Da Syndrome
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://soundcloud.com/djtheprophet/the-prophet-smells-like
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah ik vind het orgineel ook bagger, Nirvana![]()
Dat lijkt mij dan een goed moment om onze al tijden geplande bak koffie een keer te doen?quote:
SLTS wordt gesampled in Army of Hardcore.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
- Als je 2x suicide zou kunnen plegen had Kurt het nu gedaan!
Maar kmeen me herinneren dat ik SLTS al ooit op 'n HS-feest gehoord had .... Zany Show? geen idee meer
Nee, de laatste DVD's gaan dit weekend de deur uit, en omdat het zo lang heeft geduurd krijg je 5 gratis credits bij dance tunes...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Krijg nou eindelijk een mail dat ik de Feestfabriek DVD kan bestellen. Had ik volgens mij al gedaan met 4 codes van paylogic, maar nu moet het opeens bij Dance-tunes....
Vaag
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef T-Force het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat Dov er af en toe pareltjes uitpoept om vervolgens weer 6 ontzettende kutplaten te maken
Ow jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nee, de laatste DVD's gaan dit weekend de deur uit, en omdat het zo lang heeft geduurd krijg je 5 gratis credits bij dance tunes...
gewoon poep , trage zeik muziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
- Als je 2x suicide zou kunnen plegen had Kurt het nu gedaan!
Maar kmeen me herinneren dat ik SLTS al ooit op 'n HS-feest gehoord had .... Zany Show? geen idee meer
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat zijn de beste momenten
Op de fiets geniet ik eigenlijk het beste van muziek, vooral 's nachts. Zal wel komen omdat je je er dan helemaal op kan concentreren en niet aan iets anders hoeft te denken(op een gescheiden fietspad tussen 2 dorpen dan, in de stad is het wat anders)
Idd heel herkenbaar! Even een post van mezelf oprakelen van enige tijd geleden:quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef 16meter het volgende:
Thuis/onderweg kan ik nog meer genieten van sommige platen dan op het feest, puur omdat het geluid helderder/duidelijker is dan op een feest. Op 9 van de 10 feesten wordt het laag en midden zwaar overstemd door de bass.
Haha, volgens mij werd deze voor het eerst gedraaid op een lokaal feestje hier (scantraxx special).. Je zag serieus:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef RiKe het volgende:
De dagjes mensen zullen die The Prophet track vast wel leuk vinden.
Mensen met verstand van hardstyle...they walk away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |