x3quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat zijn de beste momenten
Op de fiets geniet ik eigenlijk het beste van muziek, vooral 's nachts. Zal wel komen omdat je je er dan helemaal op kan concentreren en niet aan iets anders hoeft te denken(op een gescheiden fietspad tussen 2 dorpen dan, in de stad is het wat anders)
Mooie lijst, alleen die PP plaat na een Crypsis plaat vind ik best een enorme domper.. Beetje anticlimax zegmaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RiKe het volgende:
Heren wat vinden we van dit lijstje?
brian nrg ft mc da syndrome - revelations
ran-d & adaro - my name is hardstyle
scope dj - rock hypnotic
tatanka meets headhunterz - call it music
the kgb's - infinity (dj phil ty remix)
gentalica - ready..?
williams syndrome - emotions
donkey rollers - we are one
tatarola - who's calling (zenith edit)
crypsis - jealousy
psyko punkz - feel the rythm
bass modulators vs b-front - quarantine
kodex - paranormal activities
wild motherfuckers - hard bass
Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
Dat alles in een uurtje
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Arrg, ik sta niet in de PM lijst, zie ik
Totally waarquote:
Idd! Echt grappig gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Trouwens die DefQon.1 movie! Ik vind hem wel grappig
NIIIICEE! Dat ramt lekker door met lichtelijk snijdende geluiden erdoorheen! Uit je vorige preview kon ik nog niet zoveel opmaken maar uit dit zeker wel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Klein previewtje?http://www.twitvid.com/OP3AE
Die klinkt bekend!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Idd! Echt grappig gedaan
Klein previewtje?http://www.twitvid.com/OP3AE
Hij is nog lang niet af, maar werk er veel & hard aan om het voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
NIIIICEE! Dat ramt lekker door met lichtelijk snijdende geluiden erdoorheen! Uit je vorige preview kon ik nog niet zoveel opmaken maar uit dit zeker wel!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hij is nog lang niet af, maar werk er veel & hard aan om het voor elkaar te krijgen
Hierzo!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mochten der hier trouwens hc luisteraars zijn. Kwam toevallig setje tegen van vorig jaar ergens... Had vanochtend link op m'n twitter gezet. Tracklist heb ik niet
*Edit... Robuust... je onderschrift![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mochten der hier trouwens hc luisteraars zijn. Kwam toevallig setje tegen van vorig jaar ergens... Had vanochtend link op m'n twitter gezet. Tracklist heb ik niet
*Edit... Robuust... je onderschrift![]()
Ik had een beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef Beach het volgende:
RiKe ik heb je setje beluisterd; alleen ik weet niet wat ik er van vind want ik was geconcentreerd met iets anders bezig
>> http://i52.tinypic.com/o1r1c.pngquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Baronpilsener het volgende:
Heeft iemand de Ei met Ui tekening nog? In HiRes? Ff als poster printen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |