Nou ik wil de discussie wel aangaan, want volgens mij zit er meer achterquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:51 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vertaling: defqon is niet interessant voor mij, ik laat het links liggen.
precies, dat gevoel heb ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nou ik wil de discussie wel aangaan, want volgens mij zit er meer achter
slechtste IQ anthem ooit imoquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef eQuaL het volgende:
Are we....out of control??
IN QONTROL!!!
BAM BAM BAM BAM BAM BAM
*heeft heimwee*
Je hoort wat stampende beesten... meer niet, geen spraak ofzo. Wel een gepast themaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb geen geluid hier, maar mis ik wat?
quote:
Vooruit die zijn beter, maar Save Exit Planet vind ik niet slecht ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
slechtste IQ anthem ooit imo
Ctrl.alt.del en Last city on earth was 't betere werk.. waardige tracks om dat mooie feest te herdenken.
quote:
Ik ook. Ga zeker geen kaarten via marktplaats halen voor 80-100 euro.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:53 schreef Levitas het volgende:
k ga denk ik wel proberen een kaartje te bestellen, maar als ik niet binnen die 30 minuten (of minder) een kaartje heb, jammer dan.
Idd.. Ik zou het ook niet heel erg vinden als ik geen kaartje kan scoren..quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ook. Ga zeker geen kaarten via marktplaats halen voor 80-100 euro.
deze kan ik zeker wel waarderenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef Da_Ripper het volgende:
maar dan blijven de props ook uit
quote:
binnen 25 seconden hetzelfde postenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Koepert het volgende:
http://www.twitvid.com/IANAPNoo he didnt!!
Hij's gekquote:
Op die 2 na een mooie lijstquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RiKe het volgende:
Heren wat vinden we van dit lijstje?
gentalica - ready..?
wild motherfuckers - hard bass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |