Ik moet nog vertrekkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:22 schreef Schalks. het volgende:
Eens met klacht, maar waarom ga je nu al naar huis?
Dit is niet klagen over het ovquote:
Denken dat de NS op die traject reistquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:51 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dit is niet klagen over het ov
NS
Gelukkig krijgen we volgend jaar Arrivaquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Denken dat de NS op die traject reist.
Creeg
Syntus![]()
Sterkte, mi boi.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we volgend jaar Arriva
Deze post faalt zo ontzettend hard.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Adelante het volgende:
Wie wil er dan vanuit Arnhem ook die kant heen??
Swedish style; enkelspoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Die verbinding is zo crap he!
Ik ga weleens naar Aalten( haha ja naar Aalten) en die treinen rijden fucking op 1 spoor ofzo dus als die andere telaat is dan moet je gewoon ergens wachten
Gast, vanuit Duiven rijdt er alleen een trein naar Arnhemquote:
En naar Winterswijk, en dan kan je via Winterswijk naar Zutphen gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, vanuit Duiven rijdt er alleen een trein naar Arnhem
Mensen die 'vertrektijden' niet snappen
Iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Die verbinding is zo crap he!
Ik ga weleens naar Aalten( haha ja naar Aalten) en die treinen rijden fucking op 1 spoor ofzo dus als die andere telaat is dan moet je gewoon ergens wachten
Laat ik dat maar doen jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En naar Winterswijk, en dan kan je via Winterswijk naar Zutphen gaan
Ik heb het ooit gedaanquote:
Wat een omwegquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het ooit gedaan
Stond op ns.nl dat ik van Aalten naar Winterswijk moest, en van Winterswijk naar Zutphen en van Zutphen naar Arnhem, ik heb mij nog nooit zo opgelicht gevoeld als toen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |