Stond ene Scanman daar ook niet op? En die mag nu weer posten onder Catwaezle?quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Zulke personen moeten keihard aangepakt worden en levenslang op een lijst worden geplaatst.
Goeie vraagquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:30 schreef Isabeau het volgende:
De oma van een vriend van mij was ook binnenvaartschipper. Of is het dan schipster?
Dat heb ik inderdaad ook wel eens gelezen. Gelukkig varen binnenvaartschippers niet vaak op zee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:32 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Goeie vraagik dacht dat vrouwen op zee ongeluk brachten. Geen idee waarom, maar ooit ergens gehoord.
Binnenvaart is nooit op zeequote:Op donderdag 17 februari 2011 03:32 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Goeie vraagik dacht dat vrouwen op zee ongeluk brachten. Geen idee waarom, maar ooit ergens gehoord.
Ja, maar er is een verschil tussen de binnenvaart en de grote vaart huh. Mijn vader heeft dat laatste een paar jaar gedaan en ik geloof niet dat daar vrouwen mee gingen, zal hem eens vragenquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:32 schreef catwaezle het volgende:
Maar zijn binnenvaartschippers zo lang weg dat ze dochters in een internaat moeten stoppen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Binnenvaart is nooit op zee
Knap dat ze dat allemaal lijfelijk weet uit te beelden in die filmquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:28 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat ze heel zielig af en toe in een internaat werd gestopt door haar ouders, die dan weer op zee waren.
Sinds wanneer gaan moeders ook mee op een schip trouwens?
Het schip is meestal ook de woning. Ze hebben vaak ook een auto aan boord.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Maar zijn binnenvaartschippers zo lang weg dat ze dochters in een internaat moeten stoppen dan?
Ze acteert ook best goed hoor. Alsof ze het allemaal bijzonder lekker vindt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Knap dat ze dat allemaal lijfelijk weet uit te beelden in die film
Juist in de binnenvaart, is het gebruikelijk dat ook de vrouwen meevaren. Dan wonen ze gewoon op dat schip. Op de grote vaart, of bij visschepen, varen de vrouwen niet mee. Dan wonen de vrouwen en kinderen gewoon aan de wal, en is manlief lange tijd van huis.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Maar zijn binnenvaartschippers zo lang weg dat ze dochters in een internaat moeten stoppen dan?
Was even weg, zuigen is ook een vakquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stond ene Scanman daar ook niet op? En die mag nu weer posten onder Catwaezle?
Dus je moet niet raar lopen kletsen. Je mag blij zijn dat je weer mee mag doen bij een gezellig groepje van mensen die de RLS leuk vinden.
Nou ja, er is natuurlijk geen school op zo'n schip en dat is toch verplicht he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Want het schijnt dus dat Sofia's ouders beide weg waren naar zee.
Je bedoeld het gutsen van de zee....het ruwe bonken van de golven,en het zilte nat in haar keelgat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Knap dat ze dat allemaal lijfelijk weet uit te beelden in die film
Ik denk dat ik ook maar eens ga researchenquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:35 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ze acteert ook best goed hoor. Alsof ze het allemaal bijzonder lekker vindt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:36 schreef cindy11 het volgende:
[Je bedoeld het gutsen van de zee....het ruwe bonken van de golven,en het zilte nat in haar keelgat?![]()
Kinderen van ouders in de binnenvaart, gaan doorgaans naar een internaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk geen school op zo'n schip en dat is toch verplicht he.
Daar zou ik niet van opkijken. Volgens een beschrijving elders op dit forum doet ze wel aan het oplikken van haar eigen plas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar eens ga researchen![]()
Doet ze ook poepsex?
Dat is waar, maar hoe lang zijn binnenvaartschippers gemiddeld van huis weg dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk geen school op zo'n schip en dat is toch verplicht he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |