quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:03 schreef Tim86 het volgende:
Hi Everyone,
Here is a list of players we updated for the second release of Ultimate Team.
These players are updated permanently to new Overall ratings and stats.
They can now be purchased in new packs!
Samuel Eto'o
Manuel Neuer
Zlatan Ibrahimovic
Samir Nasri
Rafael van der Vaart
Sergio Agüero
Edinson Cavani
Gareth Bale >> 84 (vstulski)
Dimitar Berbatov
Ashley Cole
Nani
Luka Modric
Mario Gomez
Milo¨ Krasic![]()
![]()
![]()
Thiago Silva
Mesut Özil
Hulk
Nuri Sahin
Nene
Santi Cazorla
Arturo Vidal
Hernanes![]()
![]()
![]()
Alexis Sánchez
Javier Pastore
Johan Djourou
Mathieu Valbuena
Anatoliy Tymoschuk
Mats Hummels >> 81 (madmel)
Christian Abbiati
Ben Foster
Jack Wilshere
Papiss Demba Cissé
Moussa Sow
Asamoah Gyan
Luiz Gustavo Dias
Stefano Mauri
Claudio Bravo
Kevin Nolan
Alan Hutton
André Gonçalves Dias
Alessandro Matri
Mario Götze
Stuart Holden
Joey Barton
Mikel González Martínez
Yuto Nagatomo
Dudley Campbell
Noé Pamarot
Felix Bastians
Ilkay Gündogan
Siaka Tiéné
Christian Eriksen![]()
![]()
![]()
Christian Tiffert >> 75 (Nenheb)
Salvador Sevilla López
Przemyslaw Tyton
Phil Bardsley
Dean Whitehead
Asmir Begovic
Steeve Elana
Michele Pazienza
Steven Naismith
Ion Ansotegi Gorostola
Oliver Baumann
Neal Eardley
Juraj Kucka
Julien Feret
Rafael de Miranda Moura
Chris Brunt
Gary Taylor-Fletcher
Chris Malonga Ntsayi
David Templeton
Jamie Ness
Kevin Volland
Boris Prokopic
Tobias Mikkelsen
Mustapha Dumbuya
Daniel Christensen
Nicolas Amodio
Sonny Kittel
Alessandro Marchi
Tongo Hamed Doumbia
Tommaso Bianchi
Stefano Avogadri
Josh McQuoid
Michelangelo Minieri
Kyung Hwan Lee
Dimitri Payet
Sven Bender
Mauricio Isla
Nelson Haedo Valdez
Charlie Adam
Mathieu Debuchy
Clément Chantôme
Víctor Ruíz Torre
Hélder Manuel Marques Postiga
Christian Benítez
Shinji Kagawa
Cheik Ismael Tioté
Royston Drenthe
Nikolay Mihaylov
Lukasz Fabianski
Séamus Coleman
Steve Harper
Paolo De Ceglie
Vadim Demidov
Kieran Richardson
Jordan Henderson
Ahmed El Mohamady
Sidney Sam
Erik Huseklepp
Vicente Guaita Panadero
Marco Ruben
Claudemir Domingues de Souza
Norberto Murara Neto
Ciaran Clark
Srdjan Lakic
Andre Schürrle
Julian Schieber
Javier Márquez Moreno
Pape Malikou Diakhaté
Marvin Martin
William Kvist
Anders Lindegaard
Wojciech Szczesny >> 76 (wolvesfc9EH)
Danny Welbeck
José Salomón Rondón
Kara Mbodji
José Carlos Fernández Vázquez
Craig Cathcart
Jean-Eudes Maurice
Mehmet Ekici
Danny Graham
Armin Bacinovic
Wesley Barbosa De Morais
Dmitry Bulykin![]()
Paddy Kenny
Grzegorz Wojtkowiak
Eric Lichaj
Ron-Robert Zieler
Radja Nainggolan
Lynel Kitambala
Bruno Coutinho Martins
Matthew Phillips
Rodney Strasser
Alain Traoré
Kamil Grosicki
Conor Sammon
Mert Günok
Marcin Kikut
Lukas Rupp
Nicequote:Op donderdag 17 februari 2011 03:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Ja ziet er goed uit. Ik open net een pack zitten Ozil en David Villa erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als je een ander team gebruikt, kan je Serie A team niet uitrusten hoor. Je moet echt een wedstrijd spelen en de hele zooi op de bank/tribune zetten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Net 2x Higuain opgepikt voor onder de 9k. Daar valt nog wel een marge op te halen lijkt me.
Heb nu eindelijk de 4-3-3 versie, nu alleen nog Jesus Navas en Di Maria omwisselen voor een 4-3-3 versie en m'n Liga team is wel klaar, gebruik hem toch alleen als m'n Serie A team moe is
En vice-versa.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Als ik met m'n Serie A team speel zit mijn Liga team op de bank
Ik heb IF Sanchez dus voor mij heeft het geen zin om die te halen. Nieuwe Krasic wacht ik even mee..nu even dik overpriced en ik wil mijn oude niet kwijt vanwege sentimentquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:34 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe goed zijn die nieuwe krasic en sanchez?
En die gasten hebben dan ook vaak expres San Siro als stadion. Kneuzen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:58 schreef StijnDa het volgende:
Jezus zeg, wat een kutwedstrijd gespeeld. Superveel lag en hij had een zwarte bal! Ik weet niet of iemand dat ooit heeft geprobeerd, maar je ziet hem gewoon niet. Beetje gokken waar dat ding is. Ideaal icm lagMaakt hij nog 2-1 in de 90e minuut ook. Erg irritant.
of Veltins Arena met Sunny.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En die gasten hebben dan ook vaak expres San Siro als stadion. Kneuzen.
Be creativequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef zerokil het volgende:
Heb nu 50k.
Kan iemand helpen met een selectie samen stellen?
En suggesties voor welk land/competitie?
Heb ik ook gehad ik kon serieus de bal niet zien...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb gelukkig een goede tv staan..dat scheelt nog iets, maar zelfs met de meest lompe HD-tv is het kut volgens mij
Waarom dan? Wat is er precies veranderd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef zerokil het volgende:
HELP ME!]
Handelen is nu egt K*T geworden zeg, als die prijzen zijn nu veranderd.
Aguero!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef StijnDa het volgende:
Welke van de geupgrade spelers gaan jullie halen?
Bij mij op het lijstje staan:
Thiago Silva
Hulk
Nene
Brazilie
Wat is de nieuwe Modric waard? Heb hem altijd al redelijk onderschat gevonden, hij zal nu wel nog beter zijn. Zal ook tijd worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:46 schreef Rijstbal het volgende:
Ramos en Modric uit pakje gehaald
Heb nu ook mn hele squad op de markt gezet. ffe een nieuwe team bouwen. Met ik denk Robben erin
30Kquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe Modric waard? Heb hem altijd al redelijk onderschat gevonden, hij zal nu wel nog beter zijn. Zal ook tijd worden.
Hoe duur was die?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb wel de nieuwe Cavani gehaald van 84. Die is beter dan de IF 86
Alleen de heading van de IF 86 is beter.
Hij is helemaal niet beter hoor, hidden stats van de IF zijn echt veeeeel beter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb wel de nieuwe Cavani gehaald van 84. Die is beter dan de IF 86
Alleen de heading van de IF 86 is beter.
Rijstbalquote:
Hidden stats? Oke dat is nieuw voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet beter hoor, hidden stats van de IF zijn echt veeeeel beter.
Als je in de normale FIFA kijkt (of bij FUT tijdens een wedstrijd/offline match bij team management) dan zie je als je op de rechterstick klikt heel veel stats..bij FUT geven ze maar een paar stats, maar die andere zijn net zo belangrijk. Daar moet je je niet op verkijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hidden stats? Oke dat is nieuw voor mij
Nu je het zegt, dat heb ik inderdaad wel gezien maar heb er nooit op gelet. Misschien wel handig jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je in de normale FIFA kijkt (of bij FUT tijdens een wedstrijd/offline match bij team management) dan zie je als je op de rechterstick klikt heel veel stats..bij FUT geven ze maar een paar stats, maar die andere zijn net zo belangrijk. Daar moet je je niet op verkijken.
Wat doet Özil daar?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Rijstbal
Heb al een idee in mn hoofd voor mn nieuwe team. 4-3-2-1
RvP
IF Drenthe - Robben
Ozil - Kuyt - Affelay
Selecteer dan op z'n minst spelers uit dezelfde league, anders blijft je Chemistry wel erg laag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Rijstbal het volgende:
Ik wil niet alleen nederlandse spelersIk heb bijvoorbeeld Arshavin en Suarez op de bank
Zolang de spelers maar de juiste formatie en positie hebben staat hun individuele chem al op 9quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Selecteer dan op z'n minst spelers uit dezelfde league, anders blijft je Chemistry wel erg laag.
Nee hoor. Check dit bijv: Iedereen op juiste positie en in juiste formatie:quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zolang de spelers maar de juiste formatie en positie hebben staat hun individuele chem al op 9
Zag er gister een gaan voor 5600.... jammer genoeg had ik net 40k op een ander geboden, die uiteindelijk voor 90k ging....quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Eriksen, Hernanes en Krasic hier. Wil eigenlijk ook Eto'o, maar die is mega duur nu en wat teveel als back-up voor IF Ibra (logisch met die rating).
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:56 schreef DutchSL het volgende:
Woohoo, ik trek net Messi uit een pakje
In ieder geval niet die halen met 12 spelers waarvan 1 zeldzaam, die zijn vrij waardeloos. Het liefst die van 15k met 7 zeldzame kaarten of die van 25k met 3 zeldzame spelers.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koop ik een pakje zit Moreno er als beste speler in.Wat voor pakjes kopen jullie? Die van 7500 of die duurdere met alleen spelers?
O, en net in de finale eruitgeflikkerd door een droplul met een compleet IF Bundesliga team.Ik was nog beter dan die gast ook maar tegen die shit is mijn Italiaanse vuilnisbakkenteam niet opgewassen.
xbox...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:46 schreef OmniRocket het volgende:
wel tof nu... tijd om eens paar mensen op friends list toe te voegen.... (PS3) ... mijn PSN-id is OmniRocket.
Ik heb gisteren 1 pakje van 12.500 gekocht; beste spelers daar waren twee CB's van 79 en 80, beiden uit de Turkse competitie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koop ik een pakje zit Moreno er als beste speler in.Wat voor pakjes kopen jullie? Die van 7500 of die duurdere met alleen spelers?
O, en net in de finale eruitgeflikkerd door een droplul met een compleet IF Bundesliga team.Ik was nog beter dan die gast ook maar tegen die shit is mijn Italiaanse vuilnisbakkenteam niet opgewassen.
Die van 12,500 zijn waardeloos en alleen goed om een nieuw team mee te beginnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
idd, VdV 20k verkocht.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:56 schreef Fenomeno het volgende:
Die nieuwe sanchez voor 3k gekocht gisteren en vannacht is ie voor 9 BIN weggegaan, mensen hebben geen idee waar ze mee bezig zijn nu
Je hebt een pakje van 25k gekocht? Dan loop je net quitte...ook niet echt jofel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:29 schreef emokid het volgende:
Denk, laat ik voor de lol een pakje kopen, zit de nieuwe Krasic erin. Zie ik het goed dat hij ongeveer voor 25k weg gaat?
Kan je ook zeggen:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat als je van iemand dat ze dan expres aan het eind niet doorklikken zodat je eerst nog alle hoogtepunten te zien krijgt?
Hehe inderdaad dan gebeurt het ook. Heel flauw.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kan je ook zeggen:
Hebben jullie ook wel eens dat als je van iemand verliest dat ze dan expres aan het eind niet doorklikken zodat je eerst nog alle hoogtepunten te zien krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |