rookse, eet smakelijk en welterusten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:11 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga roken, iets vreten en dan slapen. tot morgen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zo denk ik ook maar slapen
????quote:03. 033 Kakdieusernameisalbezet
04. 020 teijezigterman
slaap lekker, veel plezier in dromenland.. val de andere dromers niet te erg lastig vannachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:17 schreef Ezechielk het volgende:
Dit is echt mijn laatste nummer, dan ben ik ook slapen
neequote:Op donderdag 17 februari 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit heb jij toch niet aangevraagd ragboer?
godzijdank.. ik dacht al even dat ik minder van je moest denken...quote:
Zal wel dezelfde gast zijn als Bram.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
godzijdank.. ik dacht al even dat ik minder van je moest denken...
dit soort verzoekjes kunnen gewoon niet vind ik.. duurt te lang
Dan ben ik in ieder geval veilig, ik ben dom genoeg om mn naam achter te latenquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ging ik wel van uit.. gewoon een dikke stumpert die te bang is om zijn eigen nick er neer te zetten
dom genoeg.. of lievv genoeg?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval veilig, ik ben dom genoeg om mn naam achter te laten
Wat is erger?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dom genoeg.. of lievv genoeg?
dom is erger.. maar lievv krijgt kusjesquote:
daar krijg je 1quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:45 schreef Zokunen het volgende:
Dan was ik dom, maar bedoelde ik het lievv
Ik ga zo hoerig hard slapen, hoop maar dat mijn pc niet boos wordtquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet plassen.. maar ben bang dat de laptop het weer opgeeft als ik hem voorzichtig wegleg
take note to commandoquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik dacht hoerig.. zal wel nakend zijn en geil enzow... valt dus weer tegen
Ik heb het vermoeden dat je het al snapt, maar commando is zonder boxquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sorry.. laat enzo.. leg eens in het nederlands uit
Dus zonder boxer onder de restquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je het al snapt, maar commando is zonder box
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Dj.Darcli
Bericht:
Voor mijn favoriete Knetter, omdat Knetter Knetter is!!
Dat ben ik 24/7quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat is het eerste gedeelte.. dus wel nakend.. maar nie geil?
24/7quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat ben ik 24/7
Maar ik heb zo'n 4 seizoenen dekbed, maar ik wissel ziek veel tussen het dunne deel, het dikke deel en een combinatie
Mijn foto komt niet online op een site als fok/hyves/facebook etc.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel lame trouwens je fobo is nog steeds saai as hell
hoeft toch ook geen foto.. gewoon stukkie tekst wat stomme plaatjes en klaar.. je foto kun je wel gewoon naar me pm enquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mijn foto komt niet online op een site als fok/hyves/facebook etc.
Privacy > *
Old fashioned, maar ik ben er trots op dat ik met google 10 jaar oude zooi vind over mezelf en niks nieuws.
zoiets als:quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoeft toch ook geen foto.. gewoon stukkie tekst wat stomme plaatjes en klaar.. je foto kun je wel gewoon naar me pm en
bijvoorbeeld maar dan uitgebreider..quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
zoiets als:
Als het gras groen was, koos knetterkrankjorum wel een paarse achtergrond
Wist je dan al dat ik kan vliegen als ik wil? Men zegt zo vaak "vlieg maar op" dat ik het nu echt kanquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bijvoorbeeld maar dan uitgebreider..
gewoon niet boeiende info over jezelf..
quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
why don't we just fuck????
![]()
Ik heb ook tietenquote:Op donderdag 17 februari 2011 04:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Tieten
![]()
Darcli heb jij ook tieten?
wie was dat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is leuken liedjekreeg de tip laatst van een briljant persoon
quote:
darcli... je bedoelt carli?quote:Op donderdag 17 februari 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een zekere meneer Darcli als ik het goed heb
carli ken ik nietquote:
hmm darcli is mij niet helemaal bekend. Is dat die zogenaamde side-kick van djstoelkast?quote:Op donderdag 17 februari 2011 05:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carli ken ik niet![]()
ik ken alleen een geniale darcli en weiger ook enig contact met carli
darcli is die ene die dj koelkast ondersteund. maar eigenlijk een eigen show hoort te hebben... darcli is die ene die het van zijn karakter moet hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:11 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
hmm darcli is mij niet helemaal bekend. Is dat die zogenaamde side-kick van djstoelkast?
Ahhh die, nu weet ik wie je bedoelt! Ja was een goeie tip van m...quote:Op donderdag 17 februari 2011 05:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
darcli is die ene die dj koelkast ondersteund. maar eigenlijk een eigen show hoort te hebben... darcli is die ene die het van zijn karakter moet hebben
leuke vent is datquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:13 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ahhh die, nu weet ik wie je bedoelt! Ja was een goeie tip van m...
Ach, hij is wel aardigquote:
Fixedquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zou hem ontvangen
ook dat.. maar ik zou hem ook wel laten bukken hoorquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook dat.. maar ik zou hem ook wel laten bukken hoor![]()
Ok heb wat aangevraagd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 05:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ajaxlied.. en dan raymond
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omg wat komt straks dat woonboot liedje van ragboer?
Whoehoequote:Op donderdag 17 februari 2011 05:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
en mijn verzoek duurt 5 minuten
![]()
![]()
ja en iedereen die op dit tijdstip nog luistert, moet wel een beetje de regie hebben, anders is de lol er ook snel van afquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meatloaf was nog niet eens afgelopen
![]()
hou toch meer van de verzoekmachine.. dit is wel erg eenzijdig... niemand beslist wat er gedraaid wordt
en amenquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:34 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ja en iedereen die op dit tijdstip nog luistert, moet wel een beetje de regie hebben, anders is de lol er ook snel van af
Ja dat kan dus niet meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en amen![]()
![]()
hoe moeten we nou via berichtjes flirten?
weg liefde, weg spanning, weg verzoekjes... weg eventuele spannende hete virtuele romancequote:
ja... nu wordt het saaiquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weg liefde, weg spanning, weg verzoekjes... weg eventuele spannende hete virtuele romance
Hmm is het proberen waardquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zeg jij hebt connecties met koelkast.. ga dat eens met hem fixen dan
beeld het uit met smileysquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo ontopic durf ik je niet te vertellen wat ik voor je voel![]()
![]()
ik begrijp niet wat je mij probeerd te vertellen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 05:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
darcli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en af en toe
maar toch ook
![]()
laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:40 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ik begrijp niet wat je mij probeerd te vertellen?Of ik ook van pizza hou?
maar lust jij ook pizza?quote:Op donderdag 17 februari 2011 05:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laten we het daar maar op houden![]()
![]()
gewoon die ronde..quote:
die kun je in 1 hap opeten, da's niet romantisch natuurlijkquote:
die kun je aan elkaar voeren.. is minder gesmeer met gesmolten kaas enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:45 schreef Dj_Darcli het volgende:
![]()
[..]
die kun je in 1 hap opeten, da's niet romantisch natuurlijk
maar gemolten kaas morsen kun je aflikkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kun je aan elkaar voeren.. is minder gesmeer met gesmolten kaas enzo![]()
daar heb je een dondersgoed puntquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:47 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
maar gemolten kaas morsen kun je aflikken
en nu mag jij een idee opperenquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar heb je een dondersgoed punt![]()
chocolade siroopquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:51 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
en nu mag jij een idee opperen
jaaa maar dan zonder chocoladesiroop ok?quote:
chocoladesiroop is lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:53 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
jaaa maar dan zonder chocoladesiroop ok?
Ok ik teken als eerst een hazenlip... weet jij wat ik heb getekend?quote:Op donderdag 17 februari 2011 05:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
chocoladesiroop is lekkerkun je figuurtjes op elkaar tekenen
maar dan wel weer aflikken hequote:Op donderdag 17 februari 2011 05:55 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ok ik teken als eerst een hazenlip... weet jij wat ik heb getekend?
kan niet goed he met zo'n lipquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dan wel weer aflikken he![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 05:56 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
kan niet goed he met zo'n lip
maar heb nog een onderlip natuurlijkquote:
en een tongquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:58 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
maar heb nog een onderlip natuurlijk
neeeeeeeeeeeeej jhoquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:59 schreef Dj_Darcli het volgende:
is dit nou wat ze bedoelen met offtopic?
maar ik kan al mijn lippen zelf aflikkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en een tong![]()
![]()
ik heb lekker meer lippen dan jou
nou nou nou uhmmmquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:00 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
maar ik kan al mijn lippen zelf aflikken
Dat is zielig voor dat beessiequote:Op donderdag 17 februari 2011 06:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou nou nou uhmmm
voor mijn onderste paar kan ik ze uitkiezen.. dat hoef ik heul niet zelluf te doen
poesje houd van gezelschap en voelt zich graag schoon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:01 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dat is zielig voor dat beessie![]()
maar heb jij dan geen kater?quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
poesje houd van gezelschap en voelt zich graag schoon.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:03 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
maar heb jij dan geen kater?
ow met van die slijmerige sporen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
poesje
![]()
wel een lief poesje.. ze bijt niet en krabt ook niet.. tis wel een naaktslak
soms wel jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:05 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ow met van die slijmerige sporen?
Koala beertjequote:Op donderdag 17 februari 2011 06:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat heb jij dan voor huisdier?
jep als jij 50 cent in zn buik doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan die ook truukjes?
ooh wanneer mag ik dat eens doen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
jep als jij 50 cent in zn buik doet
Als jij 50cent hebtquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh wanneer mag ik dat eens doen dan?![]()
quote:
mag ik niet met jouw huisdier spelen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:11 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
stop dan maar, dat gaat mooi niet werken, wat dacht tis maar een koala?
Jawel, maar alleen als je 50 cent hebt... in 1 muntstuk en niet anders... regels zijn regelsquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik niet met jouw huisdier spelen?
nou ik heb er 2 dus kan wel 1 wegleggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:13 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als je 50 cent hebt... in 1 muntstuk en niet anders... regels zijn regels
Als poesje 50 cent heeft wel natuurlijk, al is het maar voor 3 minuten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou ik heb er 2 dus kan wel 1 wegleggen![]()
zouden poesje en koala ook samen kunnen spelen?
ik kan poesje wel 50 cent geven.. alleen ben bang dat ze dan gelijk naar de toverballen automaat gaat.. ipv naar koala toequote:Op donderdag 17 februari 2011 06:14 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Als poesje 50 cent heeft wel natuurlijk, al is het maar voor 3 minuten.
hmm hoor ik toverballen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan poesje wel 50 cent geven.. alleen ben bang dat ze dan gelijk naar de toverballen automaat gaat.. ipv naar koala toe
Zeker welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
Darcli is een bazige baas, die baas is in bazige dingen doen :Y
Hmm ja ik denk dat je gelijk hebt... er valt weinig over te zeggen aangezien we geen input kunnen leveren!quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trouwens ik vind dat bij een automaat je off topic mag.. wat moet je hier in den vrede over zeggen?
oh leuk dit en dat liedje.. uh.... oh een jingle... oh nog een liedje.. ... liedje.. liedje... oh een jingle
quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:18 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Zeker welwat vind jij de lekkerste snoepjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat vind jij de lekkerste snoepjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben na de derde afgehaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
Darcli is een bazige baas, die baas is in bazige dingen doen :Y![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
dan miste je de spannendstequote:Op donderdag 17 februari 2011 06:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ik ben na de derde afgehaakt
-insert koosnaampje-
ik durf niet te kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan miste je de spannendste
quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:23 schreef Dj_Darcli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Ik vind wel dat jij erg offtopic bent. Ik moet je waarschuwen dat dit niet de bedoeling is. Er mag hier alleen ontopic besproken worden.
Zo mijn best gedaan!
darcli ik vind dat jij je nu wel gedraagt als een strenge schoolmeester.. dit vindik zeer onbetamelijk van je.. het blijft wel onzin radio he.. probeer dat nu eens een keer te onthouden dan.
Verder ben je een toffe gozer.. alleen af en toe ga je echt te ver in je regeltjes
on topic
![]()
queen
![]()
-insert koosnaampje-
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
darcli ik vind dat jij je nu wel gedraagt als een strenge schoolmeester.. dit vindik zeer onbetamelijk van je.. het blijft wel onzin radio he.. probeer dat nu eens een keer te onthouden dan.
Verder ben je een toffe gozer.. alleen af en toe ga je echt te ver in je regeltjes
on topic
![]()
queen
![]()
jij zou een goed mod zijn
kan nie meer quotenOp maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
ik jou welquote:
maar das jammer jhomet zoveel mensen in het topic is het toch maar afwachten tegen wie je het hebt enzo
-insert koosnaampje-
ja je hebt gelijk... ga er maar van uit dat ik het tegen jou heb ok?
ga is naar bed jullieen goede morgen
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Doegg knetter, Darcli gaat na huis!!
dag darcli thx voor de fijne nacht![]()
![]()
-insert koosnaampje-
Dragemssssss...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goede morgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:33 schreef dragems het volgende:
ga is naar bed jullieen goede morgen
![]()
ben nog niet uit bed geweest hoor
-insert koosnaampje-
Ik ga, wordt anders te lastig als ik niet kan quoten![]()
die quote stond er eerst helemaal niet bijquote:
-insert koosnaampje-
zolang je niet te veel lawaai maakt. ik heb koppijn en zit er aan te denken om weer terug in slaap te vallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goede morgen![]()
ben nog niet uit bed geweest hoor
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ik ben heel stilletjes en rustigquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:38 schreef dragems het volgende:
[..]
zolang je niet te veel lawaai maakt. ik heb koppijn en zit er aan te denken om weer terug in slaap te vallen
-insert koosnaampje-
kom je mij een kopje koffie brengen?quote:
-insert koosnaampje-
Thee aubIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ik ga nog even een uurtje slapentot laat in de middag
![]()
-insert koosnaampje-
Nu ben ik jaloersquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga nog even een uurtje slapentot laat in de middag
![]()
![]()
Ik moet zo naar de flat, krijg nieuwe keuken
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
naisquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers![]()
Ik moet zo naar de flat, krijg nieuwe keuken![]()
![]()
Gaat in stappen vooruit zie ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers![]()
Ik moet zo naar de flat, krijg nieuwe keuken![]()
![]()
Dat zal ik straks zienquote:
Babystepsquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat in stappen vooruit zie ikIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mogguhquote:
Smijt What it is van Mark Knopfler er eens tussen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik 'koop' hem eventjes hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 06:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogguh
Smijt What it is van Mark Knopfler er eens tussen![]()
Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Jij heltquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie is er 33quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
OJA trouwens: Ik kan vanavond waarschijnlijk niet, kan iemand invallen?Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Stuur even een pm naar mij of koelkast als je het zeker weet!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:57 schreef trolololo het volgende:
OJA trouwens: Ik kan vanavond waarschijnlijk niet, kan iemand invallen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het probleem is dat ik het pas weet om een uur of 8...quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur even een pm naar mij of koelkast als je het zeker weet!!Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Zal ik je er dan gewoon afhalen en een ander zoeken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik het pas weet om een uur of 8...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bittequote:Op donderdag 17 februari 2011 07:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je er dan gewoon afhalen en een ander zoeken?
Done en goeden muziekquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hups, zou jij even willen luisteren of je alles hoort op test 1, je zou het nieuws met een achtergrondmuziekje moeten horen.
Zo ja, dan mag je me inplannen van 16:00 - 17:00.![]()
Of mag ik zelfs tot 18:00, als er geen prime komt?![]()
![]()
Koffie voor deze dame!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh wat een slechte kwaliteitquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:14 schreef djwashandje het volgende:
hups, zou jij even willen luisteren of je alles hoort op test 1, je zou het nieuws met een achtergrondmuziekje moeten horen.
![]()
Ik hoor geen achtergrond en heeeeeeeeeel veel gekraak
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hè...quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat een slechte kwaliteit![]()
Ik hoor geen achtergrond en heeeeeeeeeel veel gekraak![]()
![]()
Jawelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De marathonquote:![]()
Mn ex gaat dan naar een vriend dus ik kan ongestoord luisteren en daarna slapen![]()
Hihi Jake![]()
Two and a half men
[b]AirwiN schreef [/b]
Zal ik je vertellen dat ik een verjaardag heb en meestal bij hun na 12en thuis ben? Dat wordt uberfeest als ik thuis komquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De marathon![]()
Mn ex gaat dan naar een vriend dus ik kan ongestoord luisteren en daarna slapen![]()
Hihi Jake![]()
Two and a half men![]()
![]()
Ik ga douchen > naar school > betoog schrijven (in 3 uur) > Duits grammatica toets maken > naar een vriend > naar een presentatie > mijn bedje in![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De marathon![]()
Hihi Jake![]()
Two and a half men![]()
tof
Ik ga helemaal niet slapen denk ik![]()
![]()
ga ze maar overhalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:21 schreef trolololo het volgende:
Ik ga douchen > naar school > betoog schrijven (in 3 uur) > Duits grammatica toets maken > naar een vriend > naar een presentatie > mijn bedje in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet wel slapen. Anders gaat het fout. Maar ik weet nu al dat ik niet kan slapen want redbullquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
![]()
tof
Dus dat wordt tot een uurtje of 1 slapen en dan chagrijnig zijn want slaapgebrek
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat sowieso!quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:22 schreef djwashandje het volgende:
Het is de schuld van de nieuwslezer.
Ik ga even spullen in de auto zetten en dan naar de flat
[b]AirwiN schreef [/b]
hahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet wel slapen. Anders gaat het fout. Maar ik weet nu al dat ik niet kan slapen want redbull![]()
Dus dat wordt tot een uurtje of 1 slapen en dan chagrijnig zijn want slaapgebrek![]()
ja redbull ga ik ook wel halen![]()
Kater als gevolgquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
![]()
tof
doeiquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Ik ga even spullen in de auto zetten en dan naar de flat![]()
![]()
dan kan hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ach ik ben tot en met maandag vrij dusss...![]()
![]()
in dit geval kan 'tquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij dat ook vind![]()
![]()
Toestemming van een 12-jarigequote:Op donderdag 17 februari 2011 07:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij dat ook vind![]()
Just what you needed
[b]AirwiN schreef [/b]
was jij niet naar je auto toe stiekemerd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toestemming van een 12-jarige![]()
Just what you needed![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toestemming van een 12-jarige![]()
Just what you neededhaha
![]()
Tot over een kwartiertje ongeveer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah ij komt weer terug, tot zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Tot over een kwartiertje ongeveer![]()
![]()
Ik moest krabben![]()
Stom weer is het hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Aah ja hier is het ook super mistig en waarschijnlijk koudquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest krabben![]()
Stom weer is het hoor
Tot vanavond![]()
![]()
![]()
CCR![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Alweer Robert Miles
[b]AirwiN schreef [/b]
poging nr. 2... zou je nog eens willen luisteren hups?quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:14 schreef djwashandje het volgende:
![]()
![]()
Geen gekraak en achtergrondmuziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:24 schreef djwashandje het volgende:
[..]
poging nr. 2... zou je nog eens willen luisteren hups?![]()
Misschien een idee om die muziek nog ietsjes zachter te zetten
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen gekraak en achtergrondmuziek![]()
Misschien een idee om die muziek nog ietsjes zachter te zetten![]()
Mag ik dan vanmiddag draaien van 16:00 tot 17:00?![]()
![]()
Nou mevrouw dan komen wij om 8 uur morgenochtend langs om het keukenblok te vervangen.
Gast is er nu pas en die komt ook nog heel asociaal zonder aan te bellen binnen stappen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Staat eropquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:27 schreef djwashandje het volgende:
[..]
![]()
Mag ik dan vanmiddag draaien van 16:00 tot 17:00?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet eens wat vaker teruglezen wat er 's nachts gepost is. Heb het er warm van gekregen, Knetter!
Oh, en goedemorgen allemaal.
Huppel, succes met de keuken.
Ik heb voor vanavond alweer een uur in de boeking staan. Speciaal voor mijn fans, en de voetbalfans die gisteren afhaakten (!) Hoe durfden jullie?!
En voor de goede orde: 33 jaar is een hele mooie leeftijd!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik ben geen 33quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet eens wat vaker teruglezen wat er 's nachts gepost is. Heb het er warm van gekregen, Knetter!
Oh, en goedemorgen allemaal.
Huppel, succes met de keuken.
Ik heb voor vanavond alweer een uur in de boeking staan. Speciaal voor mijn fans, en de voetbalfans die gisteren afhaakten (!) Hoe durfden jullie?!
En voor de goede orde: 33 jaar is een hele mooie leeftijd!Heb je het doorquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:29 schreef djwashandje het volgende:
[..]
8108139dpths![]()
Je vindt mijn nieuwe naam echt niks hè?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het een weinig originele naam, komt op mij (en nog meer) over alsof je koelkast wil na-apen. Misschien een idee om toch nog even verder te denken over een andere nick?quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:30 schreef djwashandje het volgende:
[..]
Wil je er toch even djwashandje van maken? Die naam heb ik juist voor dit doel genomen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar ik wel!quote:Ik wilde absoluut niet suggereren dat jij ouder bent dan in werkelijkheid! Jij bent nog een jonge deerne, energiek, levenslustig, spannend, uitdagend, verpakt in een goddelijk lichaam. Toch?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar ik wel!Ik wilde absoluut niet suggereren dat jij ouder bent dan in werkelijkheid! Jij bent nog een jonge deerne, energiek, levenslustig, spannend, uitdagend, verpakt in een goddelijk lichaam. Toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik iets -niet- doe is het na-apen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het een weinig originele naam, komt op mij (en nog meer) over alsof je koelkast wil na-apen. Misschien een idee om toch nog even verder te denken over een andere nick?![]()
Maar ik begrijp die reactie wel.Weet je wat, maak er 'erwinr' of 'erwin r.' van; mijn eigen naam, en het oogt een stuk professioneler, klaar.
![]()
![]()
Dat weet ik, de rest nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:37 schreef djwashandje het volgende:
[..]
Als ik iets -niet- doe is het na-apen.![]()
Maar ik begrijp die reactie wel.Weet je wat, maak er 'erwinr' of 'erwin r.' van; mijn eigen naam, en het oogt een stuk professioneler, klaar.
![]()
Ok
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppel, had je mijn DM gezien?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Je staat al op het rooster hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je staat al op het rooster hoor![]()
Hoe ziet je keuken er uit?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Het wordt een stalquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
![]()
Hoe ziet je keuken er uit?![]()
Lelijk beuken
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ie af is, kom ik wel voor je kokenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt een stal![]()
Lelijk beuken
Neem je zelf een gasfornuis mee?quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als ie af is, kom ik wel voor je kokenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ondankbaar volgens meneer de keukenplaatserIk vind het gewoon lelijkquote:Bouwvakker: nou mevrouw kijk eens een prachtige keuken voor u
ik: oh dus deze neem je weer mee?
B: pardon? Is toch mooi!
Ik: nee is lelijk want beuken
B: Nou wel een beetje ondankbaar vindt u niet?
Ik: nee!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb het vermoeden dat je deze keuken niet zelf hebt uitgezocht....quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ondankbaar volgens meneer de keukenplaatser
[..]
Ik vind het gewoon lelijk
Kom anders bij mij eten? Ligt er aan hoe ver Schiedam is van waar je nu woont
2,5 uur rijdenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je deze keuken niet zelf hebt uitgezocht....
Kom anders bij mij eten? Ligt er aan hoe ver Schiedam is van waar je nu woont![]()
En nee heb ik niet zelf uitgezocht, ik had nooit beuken gekozen. Beuken
[b]AirwiN schreef [/b]
Koop je plakplasticquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ondankbaar volgens meneer de keukenplaatser
[..]
Ik vind het gewoon lelijk![]()
goedkoper dan een andere keuken
![]()
En dan hebben ze nog strontirritant eigen muziek aan in de keuken ook
TOP!!!
Ik kan dus ook de deurpost en deur opnieuw gaan verven want uitkijken ho maar![]()
Oh mijn humeur keldert in rap tempo
[b]AirwiN schreef [/b]
Flinke pot verf er overheen doet wonderen? Jammer dat je zo'n eind weg woont!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2,5 uur rijden![]()
En nee heb ik niet zelf uitgezocht, ik had nooit beuken gekozen. BeukenHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Heb ik in een vorige woning ook wel gedaan, je ziet er niets van als je het goed doet... goedkope maar effectieve oplossing.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koop je plakplastic![]()
goedkoper dan een andere keuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeiemorgen trouwens LovelyLady
En wat een zeikmuziek trololololoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Heb ik in een vorige woning ook wel gedaan, je ziet er niets van als je het goed doet... goedkope maar effectieve oplossing.
BuumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeiemorgen, goed gedraaid gister trouwensquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:11 schreef robdriessen het volgende:
Goeiemorgen trouwens LovelyLady![]()
![]()
Forever young![]()
Ik blijf het
[b]AirwiN schreef [/b]
Comfortably numb![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank u, vanavond weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buum![]()
![]()
[..]
Goeiemorgen, goed gedraaid gister trouwens
Maarreh, ben ik in het Noord Nederlands chat-uurtje terechtgekomen of zo?Buums, buufs, etc.
Ik woon helaas niet in Noord Hollandquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dank u, vanavond weer
Maarreh, ben ik in het Noord Nederlands chat-uurtje terechtgekomen of zo?Buums, buufs, etc.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh even op het rooster kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dank u, vanavond weer
Ja hoi Hoorn hierbeetje jammer ja.. anders had ik je kunnen opvrolijken met een kop thee en een muffinquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon helaas niet in Noord Holland
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2011 09:31:35 ]![]()
Ik hoorde ze net zeggen: Altijd fijn om voor iemand een keuken te plaatsen die er helemaal niet blij mee is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh even op het rooster kijken
Ja hoi Hoorn hier
[..]
beetje jammer ja.. anders had ik je kunnen opvrolijken met een kop thee en een muffin
Ik ben blij met de nieuwe keuken, is hoe dan ook een verbetering, ik vind hem alleen niet mooi
[b]AirwiN schreef [/b]
MorgeWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Onder Noord-Nederland versta ik Grunnen, Fryslan en Drenthequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon helaas niet in Noord Holland
Patje in da housssse!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
En ik zei dat ik helaas niet in Noord-Holland woonquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onder Noord-Nederland versta ik Grunnen, Fryslan en Drenthe
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is geen nederlandquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onder Noord-Nederland versta ik Grunnen, Fryslan en Drenthe![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: