Gecorrigeerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Twee keer Laura in de plaatjes!
Ik denk dat haar kapsel een grote rol speelt. Ze heeft nu een heel streng kapsel. Daardoor komt haar grote neus beter uit. Zou ze haar haar anders hebben, zoals ze inderdaad in veel filmpjes heeft, ziet ze er 'zachter' uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:12 schreef catwaezle het volgende:
Net een filmpje van Sofie uit Amerika gezien. Een trio met een andere meid.
Ze zag er een stuk beter uit dan nu eigenlijk. Zal wel make-up zijn ofzo.
oh oké....en dus wil je het liefst een flink op Laura raggen om je collega te dissen, of hoe moeten we dat zien?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:06 schreef Mourik het volgende:
Laura is de dochter van mijn collega :$
Kijk,een frequente kijker van Meiden van Holland op UPC dig...quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:12 schreef catwaezle het volgende:
Net een filmpje van Sofie uit Amerika gezien. Een trio met een andere meid.
Ze zag er een stuk beter uit dan nu eigenlijk. Zal wel make-up zijn ofzo.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef Boobman het volgende:
[..]
oh oké....en dus wil je het liefst een flink op Laura raggen om je collega te dissen, of hoe moeten we dat zien?
enfin: L-A-U-R-A dus. lijkt me verder wel 'n saaie doos maar dit gaat over lekker.
aub nie,ze hoeft haar koppie met twintig jaar nit te plamuren zo als de rest!en twintig kilo?!jeetje,het moet niet zo een spare rib als laura worden,ik begrijp dat gewicht voor je belangrijk is,maar gelukkig zijn er sommige blij met hun lijfquote:Op zondag 13 maart 2011 16:38 schreef Grunge. het volgende:
Ik blijf erbij dat Sjerren een kilo of twintig slanker, met gezonder haar in een iets warmere kleur en egaal en met mooie kleren en make-up (dus niet die lichtroze lijkenlippenstift) de mooiste zou zijn. Jammer!
Joanna en Laura nu.
Nou, vijftien dan. Ik weet dat het veel lijkt, maar dat valt echt mee bij stevige vrouwen als zij. Ik ben zelf wel vijfentwintig kilo verloren terwijl er in die tijd nog mensen waren die zeiden dat ik niet echt dik was. Ben ik nu als Laura? Nee, niet echt. En plamuren hoeft natuurlijk niet, maar ze kan zich niet opmaken (en kleden) en dat is jammer.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef Plakkie47 het volgende:
het enige mooie aan aan joanna zijn dr ogen,lelijke boven lip nep tieten en een vreselijk karakter,wat een irritant verwent nest is het.dan nog die putten op dr voorhoofd die vlekken op haar lichaam snap niet dat iemand haar zo mooi vind.
Wat heeft dat er mee te maken dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nou, vijftien dan. Ik weet dat het veel lijkt, maar dat valt echt mee bij stevige vrouwen als zij. Ik ben zelf wel vijfentwintig kilo verloren terwijl er in die tijd nog mensen waren die zeiden dat ik niet echt dik was. Ben ik nu als Laura? Nee, niet echt. En plamuren hoeft natuurlijk niet, maar ze kan zich niet opmaken (en kleden) en dat is jammer.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef Plakkie47 het volgende:
het enige mooie aan aan joanna zijn dr ogen,lelijke boven lip nep tieten en een vreselijk karakter,wat een irritant verwent nest is het.dan nog die putten op dr voorhoofd die vlekken op haar lichaam snap niet dat iemand haar zo mooi vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |