Like!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef -Menn0- het volgende:
Donderdag op de radio liedjes zingen/spelen!
Ff manier vinden om het op te nemen, wel grappig om te hebben! Er is een stream maar neem aan dat ze het daar gewoon voor me op kunnen nemen.quote:
Is een epiphone, niet echt een bijzondere aanbieding dus...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef -Menn0- het volgende:
Gibson of Epiphone![]()
(plaatjes is van epiphone maar lijkt me sterk dat een epiphone flying v normaal 713 euro is)
300 euro is geen geld, binnenkort weer belastingcentjes terug.. Hmm van de week maar eens even gaan kijken
Nee inderdaad, bij Thomann kost deze 389 zo te zien. Maar goed, Thomann is doorgaans de goedkoopste, dus dit is wel een mooie prijs.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef -Menn0- het volgende:
Gibson of Epiphone![]()
(plaatjes is van epiphone maar lijkt me sterk dat een epiphone flying v normaal 713 euro is)
300 euro is geen geld, binnenkort weer belastingcentjes terug.. Hmm van de week maar eens even gaan kijken
Vind je de muziek niet goed of haat je alleen josh homme?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En dan doet ie straks ook nog festivals aan.Nee blijf maar lekker thuis met Kyuss, Them Crooked Vultures of Queens of the Stone age of of of
Best een lelijk dingquote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef Iemand91 het volgende:
Ik dacht dat alleen de Mustang I en II bestonden, blijkt er ook nog II, IV en V head en V cab te zijn:
[ afbeelding ]
Wel een beetje groot voor in een slaapkamer though...
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef -Menn0- het volgende:
Donderdag op de radio liedjes zingen/spelen!
Ze is er wel een dag mee bezig geweest...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kan ze ook zo'n taart voor mij maken maar dan linkshandig?
En hoe snel kan ze hem maken?
Hmmm, dat gaat te lang duren. Zo lang ben ik niet meer jarig.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ze is er wel een dag mee bezig geweest...
Mooi, kan ze over 2 dagen een Strat-taartje afleverenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ze is er wel een dag mee bezig geweest...
Ik geef een bestelling door voor 26 juli.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mooi, kan ze over 2 dagen een Strat-taartje afleveren
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, dat gaat te lang duren. Zo lang ben ik niet meer jarig.
Ouwe doos !quote:Op maandag 21 februari 2011 17:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, dat gaat te lang duren. Zo lang ben ik niet meer jarig.
Het wel iets koud misschien over een maandjequote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef The_Dean het volgende:
Ontslag nemen, lege doos kopen en onder de brug gaan wonen.
Verhuis naar een warmer land!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het wel iets koud misschien over een maandje
Mooi toch, dat doen die gasten in de winkel zelf, maar ze hebben niet zulke vette Photoshop-skills.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn god, wie heeft die poster in elkaar gepaint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |