Awwwww wat liefquote:Op zondag 20 februari 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
Ha, mijn vriendin had een prachtige gitaart gebakken voor mijn verjaardag!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heet indoctrinatie...quote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gaaf ze heeft goed naar de voorbeelden gekeken
![]()
Gefelie met je verjaardag en je vriendin
Dat is awesome gastquote:Op zondag 20 februari 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Pas je op straks leest ze dit nog en krijg je maanden strafquote:Op zondag 20 februari 2011 12:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat heet indoctrinatie...
Bovendien weet ze dat ze zich geen fouten kan en mag veroorloven
Ze leest vaak zat mee, ik maak mij niet druk...quote:Op zondag 20 februari 2011 12:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Pas je op straks leest ze dit nog en krijg je maanden straf![]()
De CL-9 ?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef guitarist het volgende:
Zooo, compressortje gekocht voor in m'n flightcase. Een Behringer, maar voor eerst is dat prima...
http://www.feedback.nl/re(...)focusrite/compounderquote:Op zondag 20 februari 2011 13:55 schreef guitarist het volgende:
Nee, een Multicom. Maar, 4 tientjes. Daar raak ik hem ook nog wel voor kwijt, even voor wat dingen op locatie wel handig. ;D
Kan ik ondertussen doorsparen voor een betere.
Leuk voor in je studio, maar wat moet je ermee op het podium?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
http://www.feedback.nl/re(...)focusrite/compounder
Dit is voor mijn opname flightcase! ;-)quote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Leuk voor in je studio, maar wat moet je ermee op het podium?.
Onze ouwe bassist had een Focusrite channel strip tussen zijn status bas en hartke versterker klonk geweldigquote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Leuk voor in je studio, maar wat moet je ermee op het podium?.
Dat isquote:Op zondag 20 februari 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niet veel compressors geprobeerd, maar het beste voor mij vind ik nog de Rocktron Big Crush, maar dat is een pedaal. Toen ik een 19" ding zocht heb ik ook gelijk een Rocktron gekocht, de 300Gquote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Onze ouwe bassist had een Focusrite channel strip tussen zijn status bas en hartke versterker klonk geweldigkan je zoveel mee doen.
Arpeggio's over 6 snaren zijn sowieso ondingen om goed netjes te krijgen. Om te sweepen althansquote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Net
C Major Arpeggio
e:----------------------8h12p8-------------------------------------------|
B:-------------------8----------8----------------------------------------|
G:----------------9----------------9-------------------------------------|
D:------------10----------------------10---------------------------------|
A:--------10------------------------------10-----------------------------|
E:--8h12--------------------------------------12p8-----------------------|
Geoefend jemig ik wordt oud spierkramp en ongecoördineerd gefaal
Wat ik steeds fout blijf doen is bij het teruglopen de verkeerde vinger gebruiken zodat de volgende noot niet lukt (en maar verkeerd blijven doen ondanks dat ik weet dat het anders moet) verkeerd automatisme verdomd lastig af te leren.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Arpeggio's over 6 snaren zijn sowieso ondingen om goed netjes te krijgen. Om te sweepen althans
Hoe ga je kanalen/reverb etc schakelen op de Studio? Loopt dat via die Lexicon?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Woei!
[ afbeelding ]
Binnenkort de Marshall MG100DFX in de verkoop, voor de belangstellenden.
zelfs dan zou ik hem alleen maar kopen om hem vervolgens weer te gaan verkopenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:04 schreef KaMo het volgende:
Ziet er goed uit!
Als je die Marshall belachelijk goedkoop maakt wil ik hem wel...
30 euro?
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:25 schreef wimjongil het volgende:
Nice die taart Tele!En dat rack van GuitarJJ ziet er ook geil uit zeg, pfoe
![]()
Oh en Iemand91, jij studeert (althans...) toch bouwkunde in Delft?
Ok ik PM je even met wat vragenquote:
Die MG's zijn prima, zelf ook een gehadquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zelfs dan zou ik hem alleen maar kopen om hem vervolgens weer te gaan verkopen
wat een ondingen zijn die MG's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |