slaap wel Peterquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen, ik heb nog 4 uurtjes te gaan.....
tot morgen
Klopt, maar dan nog moequote:
laters friemelquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:12 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga er voor vandaag ook de pannen opgooien![]()
slaap lekker voor straks en tot later
Alle wegen van en naar Zandvoort zijn gelijk agfezetquote:
Ik dacht dat ik wakker was, maar begin nu alweer in te duttenquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola
Het gaat hem vandaag niet worden hier, ik voel het nu al
Marc
Ik ben er 1 dag niet, en je hebt geen idee wat voor een stapel zooi er op me ligt te wachten..quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wakker was, maar begin nu alweer in te dutten.
Gelukkig zit ik al in de trein naar Leiden danquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alle wegen van en naar Zandvoort zijn gelijk agfezet
O nee nu ligt het treinverkeer ook al plat
MPGquote:
geliefdequote:
weltrustequote:Op donderdag 17 februari 2011 07:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola
Het gaat hem vandaag niet worden hier, ik voel het nu al
Marc
weltrustequote:Op donderdag 17 februari 2011 07:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wakker was, maar begin nu alweer in te dutten.
nou....quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben er 1 dag niet, en je hebt geen idee wat voor een stapel zooi er op me ligt te wachten..
quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben er 1 dag niet, en je hebt geen idee wat voor een stapel zooi er op me ligt te wachten..
ja zoiets, echt niet grappig dit..quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
En alles moet het liefst voor 9 uur gedaan zijn, en zo niet worden er mensen ongeduldig zeker?.
quote:Wegens de pedante ondertoon kan je mailtje helaas niet in behandeling worden genomen,
Lul. Nu rijdt mijn trein nietquote:
Die doen alsof je een lastige leerling bent die zijn huiswerk nooit maakt of zo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zoiets, echt niet grappig dit..
en voor 2 docenten ga ik een autoreply regel maken in Outlook...
[..]
ja zoiets, en daar ben ik wel een beetje klaar mee eigenlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die doen alsof je een lastige leerling bent die zijn huiswerk nooit maakt of zo?.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Lul. Nu rijdt mijn trein niet.
Sta ik hier voor jan met de korte lul op het station...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |