Komop niet zo chaggiequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan me niet schelen. Vind het alleen irritant dat ik blijf kijken bij een topic dat niet vol is. Maar goed, ik zal wel weer een stuk humor missen.
* Stuart gaat slapen![]()
Nijnie
preciesquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komop niet zo chaggieHet was maar een garpje
Truste Stu![]()
quote:
preciesquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
klopt, dat is vaker rond deze tijd
![]()
Maar de echte die hards blijven
dat dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
klopt, dat is vaker rond deze tijd
![]()
Maar de echte die hards blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ruimschootsquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
BAM donderdag
Of net-niet-donderdag
Oh net-wel-donderdagquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
BAM donderdag
Of net-niet-donderdag
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:01 schreef friemelaar het volgende:
Voor sommige situaties heb ik een errug goed programma gevonden![]()
Misschien als vast onderdeel in het forum op laten nemen, PM jij danny daar maar over
dat is een meer dan prima programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Jawel hoor, je ff was traag genoeg om het te rekken tot over de streepquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
BAM donderdag
Of net-niet-donderdag
Ohquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jawel hoor, je ff was traag genoeg om het te rekken tot over de streep
( 0 )quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
(+^+)
Een opstekops dood vogeltje
ahhhhhquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
(+^+)
Een opstekops dood vogeltje
Pief paf simsalabim poef hij is weer een opstekops levend vogeltjequote:
Symsalabim bedoel ik natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pief paf simsalabim poef hij is weer een opstekops levend vogeltje
(o^o)
Morgen is het vrijdag, begin van het weekend, dan ga je toch niet vroeg slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |