Gewoon echt je huiswerk niet maken. Hun verzoekjes laagste prio geven, etc.quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zoiets, en daar ben ik wel een beetje klaar mee eigenlijk
Ik ken het wel, in de vorm van ondernemers die vragen mailen en 5 minuten later bellen voor het antwoord. En als je dan zegt dat je er binnen een week op terugkomt, is er paniek omdat ze de informatie een uur later nodig hebben. Dat zijn de mensen waar ik het minst hard voor loop. Als je weet dat je iets voor een bepaalde datum nodig hebt, moeten ze niet tot het laatst wachten en verwachten dat ik dan a la minute wat kan doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zoiets, en daar ben ik wel een beetje klaar mee eigenlijk
Ik zelf ook heel slecht tegen dat soort mensenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het wel, in de vorm van ondernemers die vragen mailen en 5 minuten later bellen voor het antwoord. En als je dan zegt dat je er binnen een week op terugkomt, is er paniek omdat ze de informatie een uur later nodig hebben. Dat zijn de mensen waar ik het minst hard voor loop. Als je weet dat je iets voor een bepaalde datum nodig hebt, moeten ze niet tot het laatst wachten en verwachten dat ik dan a la minute wat kan doen.
Nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het wel, in de vorm van ondernemers die vragen mailen en 5 minuten later bellen voor het antwoord. En als je dan zegt dat je er binnen een week op terugkomt, is er paniek omdat ze de informatie een uur later nodig hebben. Dat zijn de mensen waar ik het minst hard voor loop. Als je weet dat je iets voor een bepaalde datum nodig hebt, moeten ze niet tot het laatst wachten en verwachten dat ik dan a la minute wat kan doen.
Hai Wokjequote:
goed welquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wokje![]()
Knuffelhacker
Hoe is het vandaag?
Wat een interessante smileyquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen ::
Lekker geslapen?
Mooiquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed wel![]()
met jou? nog gedroomd?
Guten Morgen Liebchenquote:
Goedemorgen internetvriendjequote:Op donderdag 17 februari 2011 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen internetvriendinnetje.
Goed geslapen?.
Guten Morgen Liebchenquote:
Wat een fijn begin van de dagquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:25 schreef MPG het volgende:
Zo. Na een half uur dan toch een trein. Meteen ff een gtbv invullen, tijdens de reis.
Ik ben tot 10 over 1 in het torentje aan het posten geweest, dus lag er om kwart over 1 inquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen
Het gaat welHeb jij lekker geslapen en lag je er nog een beetje op tijd in?
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een fijn begin van de dag![]()
klein beetje nuttigs doen voor goed gevoel en verder rustig aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik twijfel of ik vandaag nog wat nuttigs zal gaan doenIk zal wel een paar dingetjes moeten doen, maar denk dat ik het vandaag heerlijk rustig aan ga doen
Lekker hoor, een rustig dagje...quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik twijfel of ik vandaag nog wat nuttigs zal gaan doenIk zal wel een paar dingetjes moeten doen, maar denk dat ik het vandaag heerlijk rustig aan ga doen
Ja, ik moet naar de apotheek en de supermarktquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klein beetje nuttigs doen voor goed gevoel en verder rustig aan
Lekker geslapen welquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een interessante smiley![]()
Hai
Mwah, wel redelijkJij dan?
En laat je niet gek maken op het werk he? Anders kom ik wel even langs en sla ik mensen
Mooiquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker geslapen wel
Ik krijg wel de neiging om te gaan slaan inderdaad
HEY KUTquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
Gewoon doen, maar dan met woorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |