Russische vliegtuigen zijn eht meest baas van allesquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
Russische vrouwen hebben een snor
todat ze gaan pratenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Ja FRANS is KUT enzo.
DUITS
DUITSE MEISJES
QFTquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Ja FRANS is KUT enzo.
DUITS
DUITSE MEISJES
Frans Duijts?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Ja FRANS is KUT enzo.
DUITS
DUITSE MEISJES
ja klopt inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Ja FRANS is KUT enzo.
DUITS
DUITSE MEISJES
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Russische vliegtuigen zijn eht meest baas van alles
alleen, alles in eht russisch
Scandinavie is ook prachtigquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef Zokunen het volgende:
Ik haat Fransen, maar Parijs is wel een mooie stad
Scandinavië ga ik wonen als ik ooit de lotto win
En Spaans is na Engels gewoon de 2e handelstaal, vandaar![]()
(over de punten in vorig topic)
Reserve Duitserquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef trolololo het volgende:
Ik had met een leuk meisje in Duitsland
Sukhoi SU35quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Russische vliegtuigen zijn eht meest baas van alles
alleen, alles in eht russisch
Brunette?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef trolololo het volgende:
Ik had met een leuk meisje in Duitsland
Op bepaalde wetten over drank na..quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Lindstrøm. het volgende:
Scandinavie is net Nederland hoor.
Het gaat pas verschillen in Midden-Zweden en Noorwegen.
Jullie willen toch niet voor de chicks gaan he?
de bergen, elke dag skieen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Lindstrøm. het volgende:
Scandinavie is net Nederland hoor.
Het gaat pas verschillen in Midden-Zweden en Noorwegen.
Jullie willen toch niet voor de chicks gaan he?
ja, ook prima verder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef trolololo het volgende:
Willen jullie pics? ze gaat hiet toch niet komen
pics!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef trolololo het volgende:
Willen jullie pics? ze gaat hiet toch niet komen
kan je een van die 3 talen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef Zokunen het volgende:
Als ik klaar ben met m'n opleiding ga ik ook echt kijken of er een optie is om tolk te worden tussen .nl en .se/.no/.dk in mijn vakgebied. Ik heb iets met die landen
<trollmode> Nee, daarom gaat hij die talen vertolken </trollmode>quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
kan je een van die 3 talen dan?
SPOILER: trolololo's ex-Duitser (de 3e)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILER: trolololo's ex-Duitser (de 3e)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
Hap slik stuk, maar aangezien mijn vakgebied vrij specifiek is (fiscaliteit) en ik in alle landen wel mensen "ken" wil ik kijken of er daar een markt is en me dan dus ECHT in de taal verdiepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
kan je een van die 3 talen dan?
Ok mooi. Niet dezelfde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
Die ZWEITE von LINKS (was wir sehen)
[ afbeelding ]
Ow, die is nog wel te doen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
je kijkt wel wat raar op die fotoquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
hv is gewoon een wquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hap slik stuk, maar aangezien mijn vakgebied vrij specifiek is (fiscaliteit) en ik in alle landen wel mensen "ken" wil ik kijken of er daar een markt is en me dan dus ECHT in de taal verdiepen.
Iets meer als hvor er du dus (en ja ik weet dat je die h niet uitspreekt)
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ow, die is nog wel te doen!
En jij bent zeker de middelste?
Nee dat ben ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je kijkt wel wat raar op die foto
Of Emoquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mooi
En trouwens, zowat ALLE jongens in Duitsland zijn gay
Je spreekt het imho meer uit als een v als een harde Wquote:
Anders had ik je zo hard uit gelachen, want dan leek je op deze gast:quote:
eh nej.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je spreekt het imho meer uit als een v als een harde W
ooit een keer met een groep vrienden naar duitsland gegaan..quote:
Als ze in Nederland zou wonen had ik zeker nog steeds met haar gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mowah, ik vind haar toch niet zo leuk. No offence verder hoor.
het blijven duitsersquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mowah, ik vind haar toch niet zo leuk. No offence verder hoor.
Jawel, pas om 12:00 uur of iets in die richting... Eerst engels samenvatting voor 0:00 aan docent mailen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:46 schreef Lindstrøm. het volgende:
moet je niet naar school morgen trololo?
Het kan ook op afstand toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Als ze in Nederland zou wonen had ik zeker nog steeds met haar gehad
Ik kan niet zo goed tegen afstand... In Nederland okee, maar midden Duitsland...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Het kan ook op afstand toch?Ik heb me er godverdomme wel in gewikkeld.
Muziekje op, lekker chillenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen afstand... In Nederland okee, maar midden Duitsland...![]()
Verder hou ik wel van in de trein zitten dus ach
dankje schatje trustenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
en ik moest er voor uit bed
Nou, welterusten![]()
Trustenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
en ik moest er voor uit bed
Nou, welterusten![]()
Hoiquote:
ben je happy?quote:
quote:
mijn verzoekjequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:16 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
aha: Zing maar mee: Dit is een vrolijk liedje...
slaap lekker!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga denk ik ook maar slapen...![]()
Trusten allemaal
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga denk ik ook maar slapen...![]()
Trusten allemaal
hmm dan kijk ik wel naar die van haarquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:20 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
hmm dan kijk ik wel naar die van haar
Niemand is perfectquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze zijn niet mijn type![]()
nou nou nou... knetter komt aardig in de buurt hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:21 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Niemand is perfect
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nou nou nou... knetter komt aardig in de buurt hoor
Pics?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nou nou nou... knetter komt aardig in de buurt hoor
Nou, bedankt dan maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:23 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Jij was nog bij mij ingelogd, maar ik vond een ban wel lullig dus heb me ingehouden
de jingle wordt vaak genoemd als je luistert ten minstequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Hoe kan ik trouwens een verzoekje doen?
ditquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
de jingle wordt vaak genoemd als je luistert ten minste
Sorry, ik ben doof, kun je het ff typen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
de jingle wordt vaak genoemd als je luistert ten minste
ik zie 00:26, en dat was jijquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
Heeft fok een ziekte ofzo? 00:20 is de laatste post die ik zie :S
ligt aan jouwquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
Heeft fok een ziekte ofzo? 00:20 is de laatste post die ik zie :S
we mogen de link hier niet posten begreep ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Sorry, ik ben doof, kun je het ff typen?
Er wordt hier constant, keihard, hardcore gepost hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ik zie 00:26, en dat was jij
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Sorry, ik ben doof, kun je het ff typen?
I take it backquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:27 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Er wordt hier constant, keihard, hardcore gepost hoor
huh?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Ik krijg dit: Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Klopt niet denk ik
Verkeerde sitequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Ik krijg dit: Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Klopt niet denk ik
Waarom moet ik er 1 kiezen... kan ik niet gelijk allebei zijn? Of is dat een ziekte of zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:34 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Teije, ben je nou teije of johan?
Dat zeg ik lekker nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:35 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Anyway, ik ben dus Teije
Et tu?
Gemeen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:36 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Dat zeg ik lekker niet
Ik dacht dat we vrienden waren!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:36 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Dat zeg ik lekker niet
gefeli ik ben knetterquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:37 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
ok serieus, ik ben Piet Paulusma
Dat kan niet! Piet Paulusma ligt op dit tijdstip allang te slapen in zijn eigen kots XDquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:37 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
ok serieus, ik ben Piet Paulusma
Heeft ie zóveel moeite met wat muziek van een ftp server te trekken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zo al mijn aandacht is nu weer bij jullie
Altijd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vraagje.. zou een laptop er beter van worden als je hem het raam uit gooit?
Probeer het eensquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vraagje.. zou een laptop er beter van worden als je hem het raam uit gooit?
vorige 2 zijn daar aan overleden.. dus kweetniequote:
Dat gaat meestal automatischquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:39 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Heeft ie zóveel moeite met wat muziek van een ftp server te trekken?
wutt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:39 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Heeft ie zóveel moeite met wat muziek van een ftp server te trekken?
dacht al dat ik ineens blont geworden wasquote:
wtan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:42 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Aha je bent dus ws brunette, en verder?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:42 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Neukplaat noemen ze dat toch?
Voor wie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neukplaat heb ik aangevraagd
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:44 schreef teijezigterman het volgende:
Me so horny XD Alsof Jar Jar het zegt
wie zijn jullie btw?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:44 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Kijk eens aan, we zijn in de mood
godsamme.. straks blijf ik alleen achterquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef teijezigterman het volgende:
Ik ga, tijd om te gaan slapen
Miss wil kakdieusernameisbezet wel langskomen, en als hij daar is zou je dan gelijk ff een foto van 'm kunnen nemen zodat ik hem kan identificerenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn.. nu wil ik een vent/vrouw naast me hebben
ga slapen danquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:53 schreef teijezigterman het volgende:
Ok, dan ga ik nu toch écht naar bed toe
godsamme.. gezellig hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:57 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Ik ga ook slapen.. Veel plezier hier nog
doe eens wat verzoekjes.. ik doe als enige verzoekjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:06 schreef Zokunen het volgende:
Nog ff iets met voedingswaarde scoren en dan ga ik zo vlak
skikquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:14 schreef Zokunen het volgende:
Hm dit is best aidsig, ik ga weer random woord doen
quote:
Bazig, vandaar de /./quote:
Bah die notatie werkt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bazig, vandaar de /./(dikke punt dus
)
Nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is er nog meer bagger onder mijn naam aangevraagd?
Dit was JIJ!quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is ragboer nog wakker ofzo? vind dit echt ragboer muziek
Duurt wel lang tot het kwartje viel zeg...quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ragboer is degene die onder mijn naam aanvraagd.. gegarandeerd want dit zijn kutplaat die hij elke nacht aanvraagd.. ik ga denk ik morgen bij koelkast klagen
ik heb niet alles meegekregen... laptop viel telkens weg.. maar met dit liedje.. ja dit ben jijquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Duurt wel lang tot het kwartje viel zeg...3 nummers...
Graag gedaan hoorquote:
Escape from the hostile?quote:
Jongen, wat vond je van Shadowlands Terrorists dan?quote:
Dacht dat je na 1 plaat al wist dat ik het wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel een goede actie trouwenskan het ergens wel waarderen.. maar nu is het klaar.. ke?
Nope. Brother Of Conflict.quote:
nee wist ik niet.. had wel het vermoeden maar wou je niet valselijk beschuldigen.. bij deze wist ik het zeker..quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dacht dat je na 1 plaat al wist dat ik het was
Geen idee, ik hoor echt te veel, maar escape from the hostile blijft in mijn alltime top 10quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jongen, wat vond je van Shadowlands Terrorists dan?
Ja, tokyo ghetto slut ofzo.quote:
with reverted capsquote:
Zie omschrijvingquote:
quote:
Wat geniaal, ik slaap echt het makkelijkst op oude hardcore (niet te hard).quote:
Ik slaap overal opquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat geniaal, ik slaap echt het makkelijkst op oude hardcore (niet te hard).
RNB enzo fokt mij op, maar (happy) hardcore daar slaap ik op
Het is ook meer het inslapen, maar dat klinkt zo foutquote:
Arrenbiequote:Op donderdag 17 februari 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat geniaal, ik slaap echt het makkelijkst op oude hardcore (niet te hard).
RNB enzo fokt mij op, maar (happy) hardcore daar slaap ik op
geenideequote:Op donderdag 17 februari 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar blijft de muziek nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |