Russische vliegtuigen zijn eht meest baas van allesquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
Russische vrouwen hebben een snor
todat ze gaan pratenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Ja FRANS is KUT enzo.
DUITS
DUITSE MEISJES
QFTquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Ja FRANS is KUT enzo.
DUITS
DUITSE MEISJES
Frans Duijts?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Ja FRANS is KUT enzo.
DUITS
DUITSE MEISJES
ja klopt inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Ja FRANS is KUT enzo.
DUITS
DUITSE MEISJES
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Russische vliegtuigen zijn eht meest baas van alles
alleen, alles in eht russisch
Scandinavie is ook prachtigquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef Zokunen het volgende:
Ik haat Fransen, maar Parijs is wel een mooie stad
Scandinavië ga ik wonen als ik ooit de lotto win
En Spaans is na Engels gewoon de 2e handelstaal, vandaar![]()
(over de punten in vorig topic)
Reserve Duitserquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef trolololo het volgende:
Ik had met een leuk meisje in Duitsland
Sukhoi SU35quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Russische vliegtuigen zijn eht meest baas van alles
alleen, alles in eht russisch
Brunette?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef trolololo het volgende:
Ik had met een leuk meisje in Duitsland
Op bepaalde wetten over drank na..quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Lindstrøm. het volgende:
Scandinavie is net Nederland hoor.
Het gaat pas verschillen in Midden-Zweden en Noorwegen.
Jullie willen toch niet voor de chicks gaan he?
de bergen, elke dag skieen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef Lindstrøm. het volgende:
Scandinavie is net Nederland hoor.
Het gaat pas verschillen in Midden-Zweden en Noorwegen.
Jullie willen toch niet voor de chicks gaan he?
ja, ook prima verder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef trolololo het volgende:
Willen jullie pics? ze gaat hiet toch niet komen
pics!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef trolololo het volgende:
Willen jullie pics? ze gaat hiet toch niet komen
kan je een van die 3 talen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef Zokunen het volgende:
Als ik klaar ben met m'n opleiding ga ik ook echt kijken of er een optie is om tolk te worden tussen .nl en .se/.no/.dk in mijn vakgebied. Ik heb iets met die landen
<trollmode> Nee, daarom gaat hij die talen vertolken </trollmode>quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
kan je een van die 3 talen dan?
SPOILER: trolololo's ex-Duitser (de 3e)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILER: trolololo's ex-Duitser (de 3e)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
Hap slik stuk, maar aangezien mijn vakgebied vrij specifiek is (fiscaliteit) en ik in alle landen wel mensen "ken" wil ik kijken of er daar een markt is en me dan dus ECHT in de taal verdiepen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
kan je een van die 3 talen dan?
Ok mooi. Niet dezelfde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
Die ZWEITE von LINKS (was wir sehen)
[ afbeelding ]
Ow, die is nog wel te doen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
je kijkt wel wat raar op die fotoquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
hv is gewoon een wquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hap slik stuk, maar aangezien mijn vakgebied vrij specifiek is (fiscaliteit) en ik in alle landen wel mensen "ken" wil ik kijken of er daar een markt is en me dan dus ECHT in de taal verdiepen.
Iets meer als hvor er du dus (en ja ik weet dat je die h niet uitspreekt)
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ow, die is nog wel te doen!
En jij bent zeker de middelste?
Nee dat ben ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je kijkt wel wat raar op die foto
Of Emoquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mooi
En trouwens, zowat ALLE jongens in Duitsland zijn gay
Je spreekt het imho meer uit als een v als een harde Wquote:
Anders had ik je zo hard uit gelachen, want dan leek je op deze gast:quote:
eh nej.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je spreekt het imho meer uit als een v als een harde W
ooit een keer met een groep vrienden naar duitsland gegaan..quote: