Zeg paar post terug toch ook niet dat de blessure de reden was? Alleen dat ik met blessure ben weggegaan. Reden van ontheffing was idd gewoon dat ik de normen voor de opleiding niet haalde. Mn kapotte poot heeft er echter wel voor gezorgd dat ik vroegtijdig ontheven ben, en niet na het einde van de ALO.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:07 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoogvlieger, in een andere post zei je dat je niet geschikt was voor de opleiding, waardoor je eruit bent gezet. Je wordt niet uit de KMA getrapt wegens een blessure hoor.

Slapen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef Thaboel het volgende:
Mensen nog leuke plannen voor morgen?

Al die watjes die 's nachts gaan slapen terwijl dat ook overdag kan.quote:

ik hoef er pas om 2uur uit en daar maak ik maar gebruik vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al die watjes die 's nachts gaan slapen terwijl dat ook overdag kan.

Ik ben helemaal stoer want ik slaap 's nachts en overdags!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al die watjes die 's nachts gaan slapen terwijl dat ook overdag kan.

Beide!quote:

ik hoor hopelijk vanmiddag of ik op sollicitatie mag ergensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:35 schreef Vinz0r het volgende:
Slecht hoor, zou zeggen durf er wat aan te doen

Is het niets geworden bij de telecomwinkelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ik hoor hopelijk vanmiddag of ik op sollicitatie mag ergens
 ?
?

Nais!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ik hoor hopelijk vanmiddag of ik op sollicitatie mag ergens

Wat de overheid doet is ook niet altijd toegestaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:30 schreef m.k het volgende:
kenteken plaat op die manier is toch niet toegestaan?
hoe hard gaat dat ding?

450cc 1 cylinder über alles!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:25 schreef Bouke-p het volgende:
Uh alstie meer dan 750cc heeft wil ik wel n foto zien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |