Jij deed de AMO?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Ben met een blessure weggegaan begin december. Vanwege proeftijd kreeg ik nog tot februari betaald door def. Daarna echter nog niks nieuws kunnen vinden. Maar begin binnenkort wel bij de NATRES.
...en weer opwarmen thuis in een warm huis met 2 geweldige poezelsquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Met ER uit eten geweest en nu samen op een "verwarmd" terras...
Is het koud buiten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
...en weer opwarmen thuis in een warm huis met 2 geweldige poezels![]()
Potver wat ben ik toch helemaal gek op ER![]()
Is echt waterkoud buitenquote:
Oke, maar kun je de amo niet opnieuw doen? of kan dat niet vanwege de crisis?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Ben met een blessure weggegaan begin december. Vanwege proeftijd kreeg ik nog tot februari betaald door def. Daarna echter nog niks nieuws kunnen vinden. Maar begin binnenkort wel bij de NATRES.
Dat optreden is zo legendarische dat bij terugkomst er 7 (niet militairen) mensen waren die mij herkende en aanspraken, haha.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef EllaN het volgende:
Kon je je niet meer veilig op internet verplaatsen na jouw TMO optreden?
Mocht de ALO niet opnieuw doen. Maar hoef nu voor de Natres niets meer aan opleiding te doen. De ALO is al uitgebreider dan de AMO, en natuurlijk veel uitgebreider dan de AMO bij de Natres.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, maar kun je de amo niet opnieuw doen? of kan dat niet vanwege de crisis?
Oke.. jeetje wat vervelend..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Mocht de ALO niet opnieuw doen. Maar hoef nu voor de Natres niets meer aan opleiding te doen. De ALO is al uitgebreider dan de AMO, en natuurlijk veel uitgebreider dan de AMO bij de Natres.
Overdag hebben hier de ramen opengestaan om wat door te luchten, maar nu lijkt het me ook niet echt aantrekkelijk meer.quote:
Haha goed verhaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat optreden is zo legendarische dat bij terugkomst er 7 (niet militairen) mensen waren die mij herkende en aanspraken, haha.
Weltrustenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef Maitje het volgende:
Het was vanmiddag heerlijk terras weer.
Anywee, ik ga pitten. Morgen "oefen" dag bij de politie..
Truste!!
Welkom terug thuis in Nederland! Hoe heb je het gehad de afgelopen tijd? En ondertussen nog een leuke vrouw tegengekomen misschien?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat optreden is zo legendarische dat bij terugkomst er 7 (niet militairen) mensen waren die mij herkende en aanspraken, haha.
mhua, gaat, mischien copy paste ik het nog wel eens van een andere forum waar ik het heb opgeschreven (o god).... maar voor nu ga ik slapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef EllaN het volgende:
Haha goed verhaal. Alles goed verder met jou?
De afgelopen tijd was sip, saai, langdradig, met hier en daar wat leuke momentjes. Neej, overall wel owkay enzo. Qua vrouwen, ik zou braamyo niet zijn als dat niet een verhaal apart zou zijn hehe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Sunglasses het volgende:
Welkom terug thuis in Nederland! Hoe heb je het gehad de afgelopen tijd? En ondertussen nog een leuke vrouw tegengekomen misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |