quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga ook m'n nest in. Tot laters. En Cobra, morgen koop ik alvast Guinness bij de slijter, verkopen ze hier niet in de supermarkt.
http://maps.google.nl/map(...),+Noord-Holland&z=16quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:06 schreef Maitje het volgende:
Sorry cobra ik zie het echt niet
Tik het is in op google maps
Da's toch helemaal niet in de buurt van de Omval?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:07 schreef Maitje het volgende:
Het is zit bij het amstelpark dat is 45 minuten lopen vanaf duivendrecht of rai
Nee, maar het staat aangegeven als ouderkerkerdijk, de omval, Amsterdamquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niet in de buurt van de Omval?
Dan weet ik denk ik waar je moet zijn. Zie pm.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, maar het staat aangegeven als ouderkerkerdijk, de omval, Amsterdam
Weltrusten EllaN.quote:
ah daar ben ik paar jaar terug ook geweest. Indrukwekkend om te zien zo'n grote begraafplaats. Ook het museum en een groot deel van de de omgeving ben ik door rondgereden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Tien jaar geleden waren er nog veel veteranen uit WO I aanwezig, ik heb het zelf ook toen eens bezocht. Op de begraafplaatsen vind je veel Britse scholieren die daar projecten doen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ook lekker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:45 schreef Thaboel het volgende:
Lekker bezig! Ik heb dr maar een bakkie yoghurt bij gepakt en dr een appeltje doorheen gedaan
Moet ff snel leren koken!quote:
En dat probeer jij om 0100uur?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:57 schreef m.k het volgende:
Al dat gesport, nu past de broek die bij mijn pak hoort niet meer
jij niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dat probeer jij om 0100uur?
quote:
Jazeker, ik heb ook foto's vanaf de torenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ah daar ben ik paar jaar terug ook geweest. Indrukwekkend om te zien zo'n grote begraafplaats. Ook het museum en een groot deel van de de omgeving ben ik door rondgereden.
Deze ken je waarschijnlijk ook wel: [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |