Ook trustequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:40 schreef AchJa het volgende:
Ik ga snurken, vandaag weer de nodige uurtjes gemaakt!
Truste!
Waar pcies?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:54 schreef Maitje het volgende:
GVD, ik moet vrijdag naar een afgelegen stuk in Amsterdam... nergens een bus die er komt... enige optie zou 45 minuten lopen zijn vanaf een station.....
Ik ben in paniek
Waar moet je zijn dan? De Havens?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:54 schreef Maitje het volgende:
GVD, ik moet vrijdag naar een afgelegen stuk in Amsterdam... nergens een bus die er komt... enige optie zou 45 minuten lopen zijn vanaf een station.....
Ik ben in paniek
Heb je in de planner dan wel de tijd aangepast? Of zoekt ie op het huidige tijdstip?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:56 schreef Maitje het volgende:
Nee, bij de omval.
Maar als ik op ov9292 (of hoe dat ook mag heten) laat die alleen maar nachtbussen zien
Planner aangepast, van station naar station en station naar straat... niets doet het. Op geen enkele computer...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je in de planner dan wel de tijd aangepast? Of zoekt ie op het huidige tijdstip?
Taxi geen optie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Planner aangepast, van station naar station en station naar straat... niets doet het. Op geen enkele computer...
Helaas groeit het geld nog steeds niet op de rug. Is een laatste mogelijkheid, daar niet vanquote:
Het is 5 minuten lopen van Station Amstel. Geen probleem toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Helaas groeit het geld nog steeds niet op de rug. Is een laatste mogelijkheid, daar niet van
Heb je gelijk in, maar als het echt rete belangrijk is, en er geen OV heen gaat, dan zou ik veiligheidshalve toch een taxi nemen, helaas.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Helaas groeit het geld nog steeds niet op de rug. Is een laatste mogelijkheid, daar niet van
http://www.9292ov.nl/9292(...)oort&gnaar=Amsterdamquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:02 schreef Maitje het volgende:
Station amstel?? Ik ken die niet vinden op de kaart??!!
Das waar erwin
Gewoon gaan snurken. Wraak is zoet!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Eeniewee, ik ga Lotusss gezelschap houden met haar gesnotter. Zal leuk slapen worden met haar gesnuit
Even een stukje uitzoomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:03 schreef Maitje het volgende:
Nee, het zit bij ouderkerkerdijk in de omval
Alstu!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:20 schreef AchJa het volgende:
Lotus! regel ff een zo'n haakje bij OP!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon gaan snurken. Wraak is zoet!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |