quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:51 schreef crv het volgende:
zo vanavond eens niet gewerkt maar lekker uit eten geweest in Basel met ex-collega's
en dat vindt je leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
Nog 2 dagen dan is het weekend, naar de Ikea
Ja, want ik ga voor een keuken kijken, ik ga een nieuwe keuken plaatsen en hem doorbreken, nou ja niet alleen maar toch, lekker kijken wat ik leuk vind jaquote:
Bossquote:
Hoiquote:
Wat er in de rest van de wereld, en op tv gebeurd!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mis niks, want ik kijk bijna 24/7
Mijn huis staat ook vol met Ikea zooi hier, maar om nou te zeggen goh we gaan ff fijn naar ikeaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, want ik ga voor een keuken kijken, ik ga een nieuwe keuken plaatsen en hem doorbreken, nou ja niet alleen maar toch, lekker kijken wat ik leuk vind ja
Ow nou ik werk gewoon, ga sporten, en ik heb seks, tussendoor klus ik ook nogquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat er in de rest van de wereld, en op tv gebeurd!
Wat voor keuken wil je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, want ik ga voor een keuken kijken, ik ga een nieuwe keuken plaatsen en hem doorbreken, nou ja niet alleen maar toch, lekker kijken wat ik leuk vind ja
Nee, maar ik heb de tijd en geen kinderen dus dan is het te doen, ook maar max 2 x per jaar hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn huis staat ook vol met Ikea zooi hier, maar om nou te zeggen goh we gaan ff fijn naar ikea
ikeaukenquote:
En zweedse balletjes eten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de tijd en geen kinderen dus dan is het te doen, ook maar max 2 x per jaar hoor
Ja dat weet ik dus nog nietquote:
Die vind ik niet lekkerquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
*Sluit de zojuist ingetrapte open deur.*
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nog niet
Wel dat hij in U vorm moet, maar daar komt ook wasmachine enzulks dus vandaar dat ik even ga kijken, weet ik wat ik moet sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |