Jij gaat naar hetzelfde bed?quote:
Wil ik dit wetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Stu er komt een vreemd plaatje als ik Starburst intyp
Voor zulke mannen hoop ik alleen dat ze herhaaldelijk worden verkracht op weg naar hun werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, net als vrouwen die helemaal bont en blauw geslagen worden door hun man![]()
Nee, dan word ik opgepaktquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij gaat naar hetzelfde bed?
Ik hoop dat ze precies zo behandelt zullen worden zoals ze hun vrouw behandelen, karma is a bitchquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor zulke mannen hoop ik alleen dat ze herhaaldelijk worden verkracht op weg naar hun werk![]()
Slaap lekker snoetquote:
quote:
Ik hoop ergerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze precies zo behandelt zullen worden zoals ze hun vrouw behandelen, karma is a bitch
Ik stiekem ook welquote:
Ik vind dat al gevaarlijk en zou me er niet aan wagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je gewoon ligt denk ik nog net van niet
Ik hoop dat ze elke dag in de gevangenis worden genomen in hun oogquote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat al gevaarlijk en zou me er niet aan wagen
Nou idd, dat is gewoon raarquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat al gevaarlijk en zou me er niet aan wagen
Ze is 14 he... Ik denk dat haar ouders gewoon liggen al niet tof vinden, en dus troubles gaan makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je gewoon ligt denk ik nog net van niet
Vind ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou idd, dat is gewoon raar
Zou het gek vinden als dat niet het geval zou zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze is 14 he... Ik denk dat haar ouders gewoon liggen al niet tof vinden, en dus troubles gaan maken...
No shitquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze is 14 he... Ik denk dat haar ouders gewoon liggen al niet tof vinden, en dus troubles gaan maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |