Met m'n verhuizing kwam ik nogal wat jurkjes en andere dingen in m'n kast tegen die ik eigenlijk nooit draag of zelfs nooit heb gedragen. Dus ik zoek een nieuw huisje voor ze! Prijzen zijn richtprijzen natuurlijk. De meeste jurkjes zijn maat s, maar ik pas ze ook allemaal met mijn maat m.
Alles is ex verzendkosten. Sommige dingen passen wel door de brievenbus denk ik, in dat geval zijn de verzendkosten een kleine drie euro. Anders pakketpost.
Gebloemd jurkje van Mango ¤15 Zacht stofje met bloemetjes, het rokje heeft drie laagjes en er zit een onderjurkje in verwerkt. Op de rug zit elastiek zodat hij met maat 36 of maat 38 past.
Is slechts één a twee keer gedragen.
![CIMG6123.jpg]()
Zijden jurkje van River Island ¤15100% zijden jurkje van River Island (met onderjurkje).
Bovenkant loopt in een v-hals. Het jurkje heeft een empirelijn en om het middel zit een dun ceintuur van hetzelfde stofje als het bovenstukje. Komt tot net op de knie en is heel luchtig door het zijde. Het jurkje is een maatje s, maar past mij met maat m ook goed.
![CIMG6167.jpg]()
Gestipt jurkje van Zara ¤10Strapless jurkje van de Zara, nog nooit gedragen. Het jurkje is van een gladde, zachte stof in twee lagen. Hij sluit voor met een rits en achter zit elastiek zodat hij zowel met maat s als met maat m goed past. Op de foto's lijkt het jurkje vrij kort maar hij komt tot ongeveer op de knie. Stipjes zijn vrij fel maar komt door de flits niet zo goed over.
![CIMG6148.jpg]()
Tuniek/jurkje Zara ¤7,50Zeegroen jurkje van de Zara (maat m) van een heel zachte stof, twee laagjes. Loopt onderaan wijder uit en heeft een decoratierandje vlak boven de zoom aan de onderkant. Nog zo goed als nieuw.
![CIMG6121.jpg]()
Strapless jurkje met strikjes ¤7,50Strapless jurkje van katoen, wit, met rood bovenstukje. Het witte gedeelte heeft een print van kleine rode strikjes. Er staat geen maat in, maar door de achterkant met elastiek is het jurkje als maat s of maar m te dragen. Heeft een onderjurkje.
![CIMG6133.jpg]()
Gestipt '50ies jurkje ¤20Jaren '50-achtig jurkje met stipjes en ruches. Dunne bandjes, smal ceintuur om het middel en een asymmetrisch detail aan de onderkant. Sluit achter met een rits en een haakje. Voorop zitten twee zakken. Nooit gedragen.
![CIMG6138.jpg]()
Polkadotsjurk h&m ¤10Jurk van h&m, nooit gedragen. Het lijfje sluit mooi aan, vanaf daar loopt hij heel wijd uit in mooie plooien. De bandjes zijn verstelbaar en voorop zitten twee grote zakken. De jurk sluit achter met een rij witte ronde knoopjes.
![CIMG6140.jpg]()
Simpel gestipt jurkje h&m ¤5Zwart jurkje van h&m, nooit gedragen. Bandjes knoop je bovenaan dicht dus zijn makkelijk te verstellen. In het hele bovenstukje zit elastiek verwerkt dus hij past zowel met maat s als met maat m.
Roze rokje van Zipper ¤7,50Wit/roze ongedragen rokje van Zipper. Bovenaan een brede elastieken band, vanaf daar loopt hij wijder uit en onderaan zit er een randje met een leuk bloemenmotief. Het rokje heeft een onderrokje. Maat s.
![CIMG6151.jpg]()
Net jasje van Dept ¤30Net jasje van DEPT, nog nooit gedragen. Het jasje is gemaakt van een stevige diepzwarte stof, met een eveneens zwarte voering. Het jasje loopt voor in twee punten en sluit door een knoopje waar een stoffen strikje op zit. Op de mouwen zit een rijtje van drie knoopjes. Het jasje sluit erg mooi aan en heeft driekwart mouwtjes. Nieuwprijs ¤75.
![CIMG6153.jpg]()
![CIMG6160.jpg]()
Kort paars vestje h&m ¤5Paars vestje tot in de taille, maat s/m. Het vestje is in werkelijkheid wat donkerder paars dan op de foto. Op de schouders en rug zitten pailletjes, ze zitten nog allemaal goed vast. Het vestje sluit door ronde paarse knoopjes. Maat m, nooit gedragen.
![CIMG6156.jpg]()
Man Bijt Hond winterjas ¤7,50Originele Man Bijt Hond winterjas. Met voorop en achterop het logo met het hondje. De jas is lekker warm en nooit gedragen. Valt als een ruime M tot op de heupen. Inclusief extragratis afritsbare capuchon mét hip bontkraagje

![CIMG6164.jpg]()
Man Bijt Hond Regenjas ¤7,50Originele jas van het NCRV-programma Man Bijt Hond. De jas is regendicht. De binnenkant is gemaakt van zacht katoen en in de kraag zit een oprolbare capuchon. De jas is een ruime maat M en komt tot op de heupen.
![CIMG6161.jpg]()
Leren tas(-senset) ¤15Tassenset van erg soepel leer met stevig gestipt stof. De grote tas heeft een brede rits, voorop twee vakjes met een magneetsluiting en achterop een klein ritsvakje. In de tas zit ook een ritsvakje en nog een aantal kleinere vakjes. + gratis klein tasje: Op het kleine tasje zit voor op een vakje en binnenin ook enkele kleinere vakjes.Er zitten een paar kleine vlekjes op de voorkant. De voering van beide is gifgroen. De grote tas sluit bovenaan met een rits en de voor- en achterkant zijn aan elkaar te klikken met een magneetje.
Afmetingen van de grote tas:
28cm hoog, 35cm breed, 24cm diep
![CIMG6116.jpg]()
ps: ja, ik heb iets met stipjes
[ Bericht 0% gewijzigd door lienelien op 16-02-2011 22:34:06 ]