Vanochtend hadden we nog geen highres erectiefoto's. Nu zie je het goed, ook dat tongetje die je ook ziet op die gamefoto.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat het guido is ziet een blinde natuurlijk
Sofia is geen hoer alleen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef A-noniem het volgende:
Wil jij dat Sofia Valentine erin blijft? Bel dan 0909-0906 of sms HOER1 naar 0906 . #sstnl #secretstory #sstnl
moest toch wel een beetje lachen![]()
Misschien dacht hij wel aan de vorige avond met die oude opaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HahaNu krijg ik dat beeld nooit meer uit mijn hoofd.
Moest ook heel hard lachen toen ik het typte.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
100% zekerheid vond ik het pas toen die littekens overeen kwamen op zijn buik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Klopt!
Ze is hoer samen met Guido!
Oude opa's doet hij niet toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Misschien dacht hij wel aan de vorige avond met die oude opa
Ik zou maar alvast reserveren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Stefan het volgende:
Zou Guido duurder zijn dan 150 euro na dit avontuur? Of kujn j m nog boeken voor de 150 euro prijs?
En die ene muts die doet alsof ze een relatie heeft met Guido heeft geen grenzen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dus het huis bevat 2 mensen die zich verkopen voor seks. en 3 homo's. toch wel een soort van record op seksueel vrijheid in één reality show.
Ja en toen was er iemand die zei dat het twee verschillende littekens waren. Dat zou wel héél toevallig zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
100% zekerheid vond ik het pas toen die littekens overeen kwamen op zijn buik.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dus het huis bevat 2 mensen die zich verkopen voor seks. en 3 homo's. toch wel een soort van record op seksueel vrijheid in één reality show.
Ik geloof dat Dirk m net voor een heel weekend heeft geboektquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast reserveren.
> 55 is voor mij opaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oude opa's doet hij niet toch?Jonger dan 65 was het?
nu je het zegt. grote woorden heeft die damequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
En die ene muts die doet alsof ze een relatie heeft met Guido heeft geen grenzen.
Als je vanavond nog boekt wel Stefan! Wat let jequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Stefan het volgende:
Zou Guido duurder zijn dan 150 euro na dit avontuur? Of kujn j m nog boeken voor de 150 euro prijs?
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef Johnny_Arcade het volgende:
trouwens, waarom hebben die foto's Valentinosecretstorypart en part2 als mapnaam? heeft de webmaster dat recentelijk aangepast ofzo?
De een kan door iedereen gekocht worden. De ander niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dus het huis bevat 2 mensen die zich verkopen voor seks.
Volgens mij zijn dat nieuwe foto's die hij speciaal hiervoor heeft geuploadquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef Johnny_Arcade het volgende:
trouwens, waarom hebben die foto's Valentinosecretstorypart en part2 als mapnaam? heeft de webmaster dat recentelijk aangepast ofzo?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef Johnny_Arcade het volgende:
de ander ook hoor. voor een 10'tje in de videotheekquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De een kan door iedereen gekocht worden. De ander niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |