Nee, hij vindt zijn geheime missie enorm klote.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom heeft Guido zo'n verdriet? Om het vertrek van Jurien?
Ff serieusquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij vindt zijn geheime missie enorm klote.
Owquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik snap het ook niet helemaal, maar hij zei dat het daarom was...
Haha volgens mij niet..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:28 schreef gnilrednoz het volgende:
progaymer
had iemand die grap al gemaakt?
Laat op de avondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:42 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Haha volgens mij niet..
Scherp zo op de vroege ochtend..
Uitzonderingen zul je altijd hebben, maar over het algemeen kan "de homo" het goed vinden, of het beste vinden, met de vrouwen in een huis. Kijk ook maar naar Servio, die zit ook meteen met de dames te tuttenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Kan ik ook altijd, maar ben toch echt hetero hoor.
Ik denk dat Ari Boomsma volgende week secret guest isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Wilde hij eindelijk uit de kast komen....
Dat scheen niet te mogen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:48 schreef Stefan het volgende:
Wat slecht dat in de live show er geen aandacht aan is besteed.
Van wie niet? Er doet iemand mee aan een RLS die geld wil winnen en dan komen er juicy dingen naar boven en dan moet het worden verzwegen? Dan hoef ik al die TV updates en shows niet te zien.quote:
De live show is met familieleden van de echte wereld dus daar zou het besproken moeten worden. gaan mensen ook weer van kijken, zo van: oh, even kijken wat voor knul het is en hoe hij zich gedraagt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Het si een update van het huis, niet van de buitenwereld.
Ik wil wel even naar je zwaaien voor de webcamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |