Captain Hollywood.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:00 schreef stbabylon het volgende:
I'm flying high, I'm flying right up to the sky (nou ja, vanmiddag dan)
Wat voor CL danquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:01 schreef xFriendx het volgende:
Goeiemorgen. Gisteravond in A'dam CL gekeken (niet CL de user) en nu wat later op want eerst de halfjaarlijkse controle bij de tandarts.
Oh ja, en weekend komt weer dichterbij
Yes pleasequote:Op donderdag 17 februari 2011 08:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owh...
Wil je een konijn met een pannekoek op zijn/haar hoofd?
Vandaag even niet. Die mag naar Huppel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owh...
Wil je een konijn met een pannekoek op zijn/haar hoofd?
Toch blijft die schattigquote:
Ik kijk liever CL de user.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:01 schreef xFriendx het volgende:
Gisteravond in A'dam CL gekeken (niet CL de user)
Emmen ftw!quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze zijn nu mn keuken eruit aan het slopen.
Op klompen![]()
Echt
Ja ik ben ook helemaal van mn a propos.quote:
Pas maar op, straks maken ze nog een stal van je keukenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben ook helemaal van mn a propos.
OP KLOMPEN!!
Ik ben er bang voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, straks maken ze nog een stal van je keuken
"We zetten de kippen in de badkamer hoor!"quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
"Waar wilt u de drinkbak hebben mevrouw?
Huh, whut, whut![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze zijn nu mn keuken eruit aan het slopen.
Op klompen![]()
Echt
Ik ga mn best doen voor je!!quote:
In 1862 ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Klompen zijn gewoon goede werkschoenen.
Ga jij er nog ff lekker serieus op reagerenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Klompen zijn gewoon goede werkschoenen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ga jij er nog ff lekker serieus op reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |