Nee, dat was het probleem ook. Jeez, die pauzes...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo? Wedstrijd is niet aan een stuk door hoor
Ja, dat is voetbal he. Kijk je het vaker? best een leuk spelletje, vooral wanneer ze na de wedstrijd hun shirtje uittrekken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef sylvietjoo het volgende:
Tis nog niet voorbij gelukkig. Zit nog zeker een doelpunt in voor Arsenal, vraag is alleen hoe lang ze 't volhouden, dat rondrennen achter de bal aan & proberen de verdediging scherp te houden.
Owja, daar kijk ik ook voor!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat is voetbal he. Kijk je het vaker? best een leuk spelletje, vooral wanneer ze na de wedstrijd hun shirtje uittrekken!
Superbowl is op een heel andere manier leuk maar ik vind een CL-wedstrijd zoals deze ook veel leuker idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, lekker kopje thee erbij.
Trouwens, als je dit vergelijkt met de superbowl-wedstrijd van laatst, snap ik niet dat mensen dat leuk vinden. Duurt zo lang!
Jij hebt echt de gehele match gekeken? Je komt een stapje dichterbij mijn droomvrouwquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, dat was het probleem ook. Jeez, die pauzes...
Zijn broek zat onder de Optimel zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef alors het volgende:
Jeroen heeft gauw een schone broek aangedaan en een nieuwe keukenrol gepakt
Whaha, sorry, ik ben bij halftime afgehaakt. Stream schokte ook als een gek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt echt de gehele match gekeken? Je komt een stapje dichterbij mijn droomvrouw
jeroen G gaat huilenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Silv het volgende:
[..]
Song gaat de benen van Messi breken.
Op de thuis wedstrijd zat ik waarschijnlijk op de tribune in het Madrid vak ... Kaartjes afgehaald in het Okura waar Real toen zat .. Ik had een deal met de huidige trainer van Spain under 21 , die speelde toen bij Madrid ... En dat was een ouwe kennis van mn Spaanse ex .......quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben fan van Arsenal maar zit te genieten van Barcelona mijn op één na favoriete club in het buitenland.
Heb het Ajax ooit zien doen uit bij Real Madrid. Dit is te vergelijken.
Terechtquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Silv het volgende:
[..]
Song gaat de benen van Messi breken.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Zoo, flashbacks: ' van persie vraagt om de bal, maar kan niet worden bereikt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |