dat is geen rok. dat is een riemquote:
WAT EEN DWAAS DIE KWAASquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef quaas het volgende:
De epische kut van naatje
Quaas is back
Truequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is geen rok. dat is een riem
waar heb je eht over jongen?quote:
mijn kut is nat man, dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef quaas het volgende:
De epische kut van naatje
Quaas is back
te laat :\quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn kut is nat man, dat wil je niet weten
ik ben net zo oud als koelkastquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Driepink het volgende:
LL, je noemde mij "zooooo jong.. ik ben oud" maar: wat is oud?
Ben jij dat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
niet de eerste.. wel een mooi plaatje
Plaatje != rarquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
waar heb je eht over jongen?
merel.rar > alles
16?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben net zo oud als koelkast![]()
mooi voor monopoly en mij..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Snuf. het volgende:
Kou = miesjens met harden tepels = win
ken jack black welquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Je zou Barry White maar niet kennen
ik weet het, ik weet hetquote:
natuurlijkquote:
PM!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het
Maar Merel.rar mag neit gepost worden
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef robdriessen het volgende:
Mono toch! Mijn zorgvuldig opgebouwde kwaliteitsniveau in EEN ruk onderuitgehaald he?
Oh wacht, ik draaide Clouseau.
Never mind!
lol nee wacht 28 of zo ?quote:
Nee?quote:
oooh dat valt nog wel mee.quote:
Geintje Knetter! Ik heb 2 CD's van Clouseau en de single met de remix van Altijd Meer En Meer die verder NIEMAND in nederland heeftquote:
wtfquote:
* Knetterkrankjorum is jaloersquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geintje Knetter! Ik heb 2 CD's van Clouseau en de single met de remix van Altijd Meer En Meer die verder NIEMAND in nederland heeft
Oma op je 42ste. Mijn vader werd pas voor het eerst vader op zijn 42ste.quote:
dat is heul niet oud!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben net zo oud als koelkast![]()
Tienersletjes familie jwtquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oma op je 42ste. Mijn vader werd pas voor het eerst vader op zijn 42ste.
Engeland jwtquote:
quote:
Geen idee, ze zijn al door naar het volgende nummerquote:
Na drank ben ik gezelliger hoorquote:
chickiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn al door naar het volgende nummer![]()
Ik wil Radio Onzin luisteren ja
oh, dat deeden ze bij ons ook,quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef sharr het volgende:
Wie gaat mij sponsoren?
Ik ga 24 uur niet eten en op school slapen met 100 leerlingen
Is dat Zipyourlipquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef sharr het volgende:
Wie gaat mij sponsoren?
quote:
En wat is daar het praktisch nut van?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef sharr het volgende:
Wie gaat mij sponsoren?
Dat is flauwquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oh, dat deeden ze bij ons ook,
ik wou nog met een paar BBQen in de aula, maar kregen geen toestemming
nee, lekker nuttig om 24 uur neit te eten?quote:
Ja alleen dan een aangepaste versie, ze gaan met 15 atheneum 6 leerlingen naar Thailand van de zomer om te helpen enzo. Daar is veel geld voor nodig om scholen te bouwenquote:
Geld ophalen voor Thailand. 24 uur slapen is makkelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En wat is daar het praktisch nut van?
Gaafquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja alleen dan een aangepaste versie, ze gaan met 15 atheneum 6 leerlingen naar Thailand van de zomer om te helpen enzo. Daar is veel geld voor nodig om scholen te bouwen
Vorig jaar is het me ook gelukt, het valt wel mee opzichquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Zou 24 uur absoluut niet volhouden
Prodigt mag altijd, zij zijn epischquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Hey mono, niet al mijn gedraaide artiesten nog een keer gaan gebruiken he? :p
Dus je drinkt wel, dan is het eitje! Geef me een krat bier en ik red het ook!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Vorig jaar is het me ook gelukt, het valt wel mee opzich
Thee zonder suiker lust ik alleen daarna een jaar niet meer
Alleen water en thee zonder suiker mag je dan drinken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dus je drinkt wel, dan is het eitje! Geef me een krat bier en ik red het ook!
hetty en margot?quote:
geyl welquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
en uiteraard de kamsutra beurs
quote:
goede plaat, dat welquote:
Das achterhoek, niet drentequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
zwarte cross
ging dr toch om uit je dak gaan.. zwarte cross. daar ga ik uit mn dakquote:
das mijn provinciequote:
Das wel redelijke muziek iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
oh, rob driessen, santigold heette eerst santogold, heb je die laatste wel?
zo'n waaiertje is focking goddelijk op die feestenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
deze is beter
[ afbeelding ]
met zijn waaiertje
Nee, maar heb weer wat namen gekregen om te downloadenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
oh, rob driessen, santigold heette eerst santogold, heb je die laatste wel?
download dan in ieder geval L.E.S. Artistes van santogoldquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, maar heb weer wat namen gekregen om te downloaden
ik wacht nog op de smekende vergeef me excuses van monoquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef EggsTC het volgende:
Lol, nu leek het net alsof je knetter asocieerde met een hoer
dat zeg ik netquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef robdriessen het volgende:
Haha, ze heette Santogold, maar tegenwoordig Santigold
Ik vind deze zo mooi hequote:
die bezoek je natuurlijk dagelijksquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind deze zo mooi he![]()
Oh ja 2 portieken verderop woont een hoer
youtube ripquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef EggsTC het volgende:
Speel je nou een youtube via VDJ? wtf
Praat me even bij?quote:
Hoiquote:
quote:
Hoiquote:
lieeevquote:
Dag leukerdquote:
Ik had net kramp in mijn schouder, ook niet fijnquote:
Je laptop heeft een faaldag, niet jijquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb een faaldaglaptop dondert telkens uit, mails komen niet aan, msn wil me niet aanmelden.. en nu lopen mijn dm's ook al door elkaar ..
Doet pijn hehquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik had net kramp in mijn schouder, ook niet fijn
zou het alleen daar aan liggen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Je laptop heeft een faaldag, niet jij
Ja nou ik kan kramp uit mn voet meestal wel weghalen door voet te strekken weet je wel, maar schouder was echt hellquote:
Jawel, dat ligt aan je laptop!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou het alleen daar aan liggen?
pm's gaan ook al naar de verkeerden.. terwijl ik toch echt de goede persoon beantwoord![]()
Heb ik het er goed uit gemasseerd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja nou ik kan kramp uit mn voet meestal wel weghalen door voet te strekken weet je wel, maar schouder was echt hell
NEEquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb ik het er goed uit gemasseerd?
Waar luister je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Darkestrah het volgende:
De jingle doet mn pc perfect, maar de radio zelf hapert als een gek.
QFTquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Zokunen het volgende:
Kramp in je kaak, bij het gapen of zoiets, dat is pas naar :S
Nee ik heb nog steeds last van mn schoudersquote:
Waarheidquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef Zokunen het volgende:
Kramp in je kaak, bij het gapen of zoiets, dat is pas naar :S
Ik krijg meteen zin om South Park te kijkenquote:
die jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef robdriessen het volgende:
ALL THE GIRLS STANDING IN THE LINE FOR THE BATHROOM!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Is het iemand wel is opgevallen dat Horatio altijd z'n bril af doet.. en dan nog steeds een bril op heeft??
Het viel me gisteren pas op
hij doet ook een bril op...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Is het iemand wel is opgevallen dat Horatio altijd z'n bril af doet.. en dan nog steeds een bril op heeft??
Het viel me gisteren pas op
hahahaquote:
quote:
quote:
Artiest: Infected Mushroomquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Deeply Disturbed (Infected remix)
Daaagquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Driepink het volgende:
dag mensen!![]()
ik gaat nog ff tv kijken, en ik spreek jullie morgen weer
van wie krijg ik dalijk een sms?
*pakt telefoon erbijquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Driepink het volgende:
dag mensen!![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Driepink het volgende:
dag mensen!![]()
Later.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:47 schreef Driepink het volgende:
dag mensen!![]()
Ik wil jou ook leegtrekkenquote: