Jaaaa!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy ik wil wel van hoofd ruilen!!
alleen je gare lijf is nog niet genoeg voor je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy ik wil wel van hoofd ruilen!!
geef lindys kopje maar, heb k iig mooie ogenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen je gare lijf is nog niet genoeg voor je?
Hahahaha, gek!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geef lindys kopje maar, heb k iig mooie ogen
Je mag hier wle guitar hero komen spelen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha, gek!
Vooruit, ik hou m zelf wel, wie weet is morgen alles weer beter
ja mooi hequote:
Jij bent lief!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je mag hier wle guitar hero komen spelen!
nieuwe is net binnen duzzz
Scheetjequote:
Even je profiel checken. Heb daarnet ook maar een link verwijderd die ik 'toevallig' heb gepost door een filmpje aan te klikken gmrpflquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Lindytje het volgende:
kakzooi, ik klikte net per ongeluk op dat facebook-ding... Komt dat dan ook in je profiel (facebook) o.i.d. te staan??
Dat is het met heel veel naakte diertjes.... Ze zijn gewoon leuk van lelijkheidquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
het is een soort biggetje in kattenvorm idd. Ik vind ze verschrikkelijk om te zien, maar dat maakt het ook wel weer lollig ergens
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef wwwer het volgende:
[..]
Is die ook! Hij kan heeeel hard bijten en snel rennen
Ja, dat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
ja want ze hebben het altijd koud
ik snap de lol van, maar vind het ergens ook wel sneu dat we als mensen zulke dieren creeeren
Ja en nee.... de gezondheid van het beestje staat voorop. Een normale Sphynx is net zo gezond als een gewone kat, alleen kunnen ze natuurlijk niet lang in de sneeuw naar buitenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
ja want ze hebben het altijd koud
ik snap de lol van, maar vind het ergens ook wel sneu dat we als mensen zulke dieren creeeren
Ah, gevonden en verwijderd, thanx!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even je profiel checken. Heb daarnet ook maar een link verwijderd die ik 'toevallig' heb gepost door een filmpje aan te klikken gmrpfl
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
swatch!
ik speel gh geen tijd om te zoeken
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
swatch!
ik speel gh geen tijd om te zoeken
bwehehhehehequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de kleur van zaad
Illamasqua heeft zeker leuke kleurtjes!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwehehhehehe
thanks! hebben ze geen leukere kleurtjes? deze is saaahaaaaiii
en het woord zaad enzeu kan ik nu even niet aanhoren
maar ook nieuwe?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Illamasqua heeft zeker leuke kleurtjes!
gatver.hoe dat nu ook lijkt in t potjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de kleur van zaad
nee, dat nietquote:
der tandenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is dat toch in die ruimte tussen haar lippen?
Dat deden wij dus nooit. Als je voor 12 uur gebeld wordt dan ben je het geworden, ben je niet gebeld dan ben je ook niet gekozen. Is even lullig maar al die mensen af bellen is helemaal niet leuk lijkt mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef Mss het volgende:
Wij hadden een hospiteeravond vanavond. Dat is best wel leuk als je aan de andere kant zit. Alleen wel lullig dat ik diegene ben die de mensen die het niet geworden zijn moet afwijzen.
Wij hebben diegene die het geworden is meteen gebeld. Ze vertrokken alle vijf tegelijk, en we waren het er zo snel over eens dat het ons niks verwonderd hadden als ze nog met zijn vijven bij de metro hadden gestaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat deden wij dus nooit. Als je voor 12 uur gebeld wordt dan ben je het geworden, ben je niet gebeld dan ben je ook niet gekozen. Is even lullig maar al die mensen af bellen is helemaal niet leuk lijkt mij
Nee, het is stom gefotoshopped, het staat raar.quote:
Ik ben ook al ver met de game, ga er hard doorheen, gok dat ik hem zondag wel weer uitgespeeld hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Stomme Illamasquasite. En Load ausverkauft.
*Hoopt dat 'ie voor de 25e weer terug is, want nog verjaardagskorting*
En GH is verslavend. Heb de quest al bijna uitgespeeld.(Op Medium, dat dan weer wel.)
Hoe kun je zoiets belangrijks nou te netjes doen? Is toch alleen maar goed?quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Moggûh. Vandaag mogelijk op gesprek met de baas en een klant over de facturen die ik voor ze maak. Ik doe het te netjes, volgens de baas. *zucht*
flutteren?quote:
lemony flutter!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
flutteren?
Had je nog wat besteld bij New Look?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lemony flutter!
en nee nog niet
De heilige nagellak!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik werd vannacht om 4.10 wakker gemaakt ... ex werd wakker badend in zweet dus hij wou een schoon slaapshirt pakken uit de la, dus hij trekt in het donker de lade open en daarbij flikkert mijn nagellakrek die er tegenaan staat KEIHARD op de grond! Ik zat echt rechtop in bed.... wat een klaaaaaaaaap!!!!
Thuis maar kijken of rekje niet kapot is
Ik zou dat spul alleen voor de geur al gekocht hebbenquote:
Dadelijk denkt de jarige dat het pakketje voor hem/haar is!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De heilige nagellak!
Is alles nog heel?
[..]
Ik zou dat spul alleen voor de geur al gekocht hebben. Maar het smeert ook lekker
.
Er ligt een mega-nagellak-pakket bij de buren. Nu moet ik wachten tot ze thuis zijn (en het hele portiek hangt vol met ballonnen, dus ik kom nog een verjaardag verstoren ook).
gelukkig woon je ver wegquote:
Die mensen zijn er aan gewend dat ze voor mij het verlengde van de pakketbezorger zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dadelijk denkt de jarige dat het pakketje voor hem/haar is!
Da's standaard zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die mensen zijn er aan gewend dat ze voor mij het verlengde van de pakketbezorger zijn.
En ik ben de hele middag vrij, had alleen vanmorgen een afspraak, maar uiteraard komt die bezorger net op dat moment.
Nagellak sowieso! Ik zag geen kapotte potjes, rekje volgens mij ook!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De heilige nagellak!
Is alles nog heel?
[..]
Ik zou dat spul alleen voor de geur al gekocht hebben. Maar het smeert ook lekker
.
Er ligt een mega-nagellak-pakket bij de buren. Nu moet ik wachten tot ze thuis zijn (en het hele portiek hangt vol met ballonnen, dus ik kom nog een verjaardag verstoren ook).
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nagellak sowieso! Ik zag geen kapotte potjes, rekje volgens mij ook!
ukje tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb het weer meegemaakt vandaag hoor![]()
Ik was naar de AH geweest in tussenuur, en dan nemen we altijd een laden/lossen deur op school, dat is sneller. Die deur is vet zwaar en op de terugweg zat ik met mn vinger tussen dat spleetje bij het scharnier als de deur opengaat, deur ging dus dicht... En ik zat ertussen
hele deuk in mn vinger, werd mee naar de lerarenkamer gerend, KOELEN KOELEN KOELEN. Op stoel gezet, werd helemaal wit en duizelig en zweten, hyperventileren.
Dus moest mn hoofd buigen en rustig ademen en niet kijken en koelen en cola drinken![]()
Dat was mijn pauze vandaag, wel met gratis cola op school
awwwquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb het weer meegemaakt vandaag hoor![]()
Ik was naar de AH geweest in tussenuur, en dan nemen we altijd een laden/lossen deur op school, dat is sneller. Die deur is vet zwaar en op de terugweg zat ik met mn vinger tussen dat spleetje bij het scharnier als de deur opengaat, deur ging dus dicht... En ik zat ertussen
hele deuk in mn vinger, werd mee naar de lerarenkamer gerend, KOELEN KOELEN KOELEN. Op stoel gezet, werd helemaal wit en duizelig en zweten, hyperventileren.
Dus moest mn hoofd buigen en rustig ademen en niet kijken en koelen en cola drinken![]()
Dat was mijn pauze vandaag, wel met gratis cola op school
Neh niet meer blauw want meteen gekoeld maar mn nagel was wel blauw LOLquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
awww![]()
Is je vinger nu blauw?
(ik zie gelijk mogelijkheden voor bijpassende kleuren nagellak, is dat ziekelijk?)
quote:Nikie zegt:
WHAHHAHAHAHAAHAH
een zwerver aan de deur
die altijd bij de jumbo bier komt halen
'heeft u een bijdrage voor de thuisloze?'
NEE *deur dicht*
Hoe verzinnen ze het, geniaalquote:
Welke?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef Mss het volgende:
OMG ik ben echt een extreem zoete film aan het kijken, voor mijn studie nog wel.
En voor welke studie is dit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0422720/ Deze
Zo zul je maar heten.. Marie Antoinette..quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0422720/ Deze
Europese Studies. Ik moest een recensie schrijven over iets binnen mijn vakgebied Europa. En ik heb geen zin om een tentoonstelling te bezoeken, en deze stond in de kastquote:
Ze heette eigenlijk Maria Antonia. Dan vind ik de franse versie leuker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zo zul je maar heten.. Marie Antoinette..
Ik hoorde laatst iemand Frieda kom es hier roepen in de winkel.. was het een kindje van een jaar of 4 die dus Frieda heet
Haha okay.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Europese Studies. Ik moest een recensie schrijven over iets binnen mijn vakgebied Europa. En ik heb geen zin om een tentoonstelling te bezoeken, en deze stond in de kast.
Mja, maar uitgehuwelijkt aan Frankrijk he. Sowieso gedoe met die namen altijd. In Nederlandse geschiedenisboeken worden de Franse koningen Louis en de Engelse koningen Henry altijd Lodewijk en Hendrik genoemd. Wtf, houd gewoon de originele namen, het is niet dat die niet uit te spreken zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze heette eigenlijk Maria Antonia. Dan vind ik de franse versie leuker.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, maar uitgehuwelijkt aan Frankrijk he. Sowieso gedoe met die namen altijd. In Nederlandse geschiedenisboeken worden de Franse koningen Louis en de Engelse koningen Henry altijd Lodewijk en Hendrik genoemd. Wtf, houd gewoon de originele namen, het is niet dat die niet uit te spreken zijn.
Het kwčkt wel altijd goed: ANTWENE-HET!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:56 schreef DeltaCephei het volgende:
Meisje uit de straat hier heet Antoinette maar ik noem d'r steeds Marie Antoinette
Met zo'n viswijvenstem!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kwčkt wel altijd goed: ANTWENE-HET!
jaquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ja
Ik raak heel gehecht aan mijn diertjes. En na 2 weken hem heel intensief verzorgd te hebben is hij er ineens niet meer en dat is raar
Kan ik me voorstellen, is ook zwaar..quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ja
Ik raak heel gehecht aan mijn diertjes. En na 2 weken hem heel intensief verzorgd te hebben is hij er ineens niet meer en dat is raar
+ 1quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
alleen bij vissen kan het me niet schelen.
En je vindt ze eng!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
daarom neem ik geen knaagdieren, ze gaan veel te makkelijk dood en ik hecht me ook zo erg aan beesten![]()
thankuuuuquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef Lindytje het volgende:
Wowzer, DC, op jouw blog!! Respettac voor jouw liner-skillz!!
holymoly, 40 in 1 keer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz nagellakjes![]()
Mijn collectie is zojuist uitgebreid met 40 lakken, 15 konad plates, 10 nagelwielen, een set van die opplaknagellak en een basecoatI iz happy
Nou, heel goed voor een eerste lesquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, rijles was geinig.En alleen maar een stoepje meegenomen.
Ja, was een verrassingspakket. Ik had geen idee wat er in zat en daarom had het een lief prijsjequote:
Waarom sorry, het is ook zeer hinderlijk.quote:
Vetquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:10 schreef Diconnected het volgende:
MeurningVandaag naar San Franciscooooo
Nicer Dicer!! have fun honey!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:10 schreef Diconnected het volgende:
MeurningVandaag naar San Franciscooooo
Och meiske toch! Wat onzettend klote zeg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef AmNaBa het volgende:
K U T B-Dienst
Sorry hoor
ben er even zo klaar mee
weer zo rot brief
ik had kunnen bedenken dat ik die aanslag zou krijgen
terwijl ik voor de kerst te horen had gekregen was dat ik hier niets aan kon doen
en dat ik dit niet had kunnen zien aan komen. En moet dus even binnen 10 dagen betalen
met een inkomen waar ik net mijn vaste lasten van kan betalen, kan ik wel een manier vinden om ze terug te betalen . Yeah Right
baal baal baal
sorry hoor moest even van mijn hart
Gaafquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom sorry, het is ook zeer hinderlijk.
Bezichtiging was tof, volgende week woensdag 2e bezichtiging.
Dat inderdaad!! Wat een klotesituatiequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Och meiske toch! Wat onzettend klote zeg.
Ach meis wat ontzettend vervelend!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef AmNaBa het volgende:
K U T B-Dienst
Sorry hoor
ben er even zo klaar mee
weer zo rot brief
terwijl ik voor de kerst te horen had gekregen was dat ik hier niets aan kon doen
en dat ik dit niet had kunnen zien aan komen. En moet dus even binnen 10 dagen betalen
met een inkomen waar ik net mijn vaste lasten van kan betalen, kan ik wel een manier vinden om ze terug te betalen . Yeah Right
baal baal baal
thnxquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat inderdaad!! Wat een klotesituatie
Dit was dus de poging om het financieel netjes te regelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ach meis wat ontzettend vervelend!Hele dikke knuffel!
Hopelijk kan er iets worden geregeld oid.
Vaak hebben dat soort instanties idd geen idee waar het over gaat... lekker geregeld ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:19 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Dit was dus de poging om het financieel netjes te regelen
moet ik weer het hele verhaal gaan uitleggen aan de invorderingsafdeling. Begrijp niet dat ze dat niet weten, hoe de case in elkaar zit.
Balenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:19 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Dit was dus de poging om het financieel netjes te regelen
moet ik weer het hele verhaal gaan uitleggen aan de invorderingsafdeling. Begrijp niet dat ze dat niet weten, hoe de case in elkaar zit.
Pfff wat klote zeg. Is er geen betaling in termijnen mogelijk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef AmNaBa het volgende:
K U T B-Dienst
Sorry hoor
ben er even zo klaar mee
weer zo rot brief
baal baal baal
OMGquote:
Ik moest een aanvraag voor een betalingsregeling indienen, dat had ik gedaan en daarop kreeg ik dus weer een rotbrief terug. Omdat ik geen 300 euro per maand kan missen, moet ik nu alles in 1 keer betalen. Echt de mensen die daar werkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pfff wat klote zeg. Is er geen betaling in termijnen mogelijk?
Ik heb gehuild toen ik mijn aqua heb opgegeven en mijn vis freddie ging verhuizen... Hij heeft er wel een super huisje voor terug gekregen en ja ik heb mijn vissen dus weg gebracht naar Tilburg; bij iemand die ze wel over wou nemenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
alleen bij vissen kan het me niet schelen.
Fish Story's!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
I killed tze topic with my fishy story![]()
O ja puckzz: heb nog niks binnen van lush; maar ik laat het je wel weten als ik alles binnen heb
Ik laat deze foto zien aanquote:
Meh... vind er niet zo veel aan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Holyme het volgende:
http://thenailphile.blogs(...)ress-collection.html
Wat een lelijke nagelsquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Holyme het volgende:
http://thenailphile.blogs(...)ress-collection.html
500 days of summer!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Lindytje het volgende:
Weet iemand nog een leuke film om te downloaden? (niet te eng/goor gaag, horror durf ik niet te kijken)
Ik heb wel wat binnen! Alleen, onze OPI's waren uitverkochtquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
I killed tze topic with my fishy story![]()
O ja puckzz: heb nog niks binnen van lush; maar ik laat het je wel weten als ik alles binnen heb
Dat dus idd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Meh... vind er niet zo veel aan.
En wat zijn haar nagels weer vreselijk lang zeg... beh.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Ik laat deze foto zien aanen zeg, zie je wel dat ik niet zoveel nagellak heb.
zegt ie, jullie zijn ook net mannen, die van mij is lekker groter
Nailpeen contest!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Ik laat deze foto zien aanen zeg, zie je wel dat ik niet zoveel nagellak heb.
zegt ie, jullie zijn ook net mannen, die van mij is lekker groter
Pehehehe... Uiteraard een goeie reden om geen vriendin meer te zijn. The fish gave a sign!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Fish Story's!!
Een vriendin die nu geen vriendin meer is, had twee vissen, en eentje had ze Lindy genoemd. Raad eens wie er na twee weken 's ochtends naast het kommetje lag? Juist, Lindy had zelfmoord gepleegd
Goffer.. Mn update ding werkte weer eens niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb wel wat binnen! Alleen, onze OPI's waren uitverkocht. En ze gaan ze nasturen. Buh.
Ja ik baal wel, juist die OPI was de reden dat ik bestelde haha. Maar goeeeed... voorlopig zijn dit de laatste dingen die binnenkomen en bestel ik ff niks meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer.. Mn update ding werkte weer eens niet.
Typisch weerNo problemo ! Ik heb geduld *kuch*
Zeg je...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik baal wel, juist die OPI was de reden dat ik bestelde haha. Maar goeeeed... voorlopig zijn dit de laatste dingen die binnenkomen en bestel ik ff niks meer.
Lolquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:50 schreef AmNaBa het volgende:
filmtip voor vanavond
"a fish called wanda "![]()
We gaan waarschijnlijk een huis kopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeg je...(Ik wil die CA holo's nog.. maar daar moet ik ook al extreeeeeem geduld bij hebben
)
[..]
Lol![]()
Zit ik hier.. verplicht voetballen te kijken gmrpfl....
Haha, we hebben vandaag een bezichtiging gehad en gaan woensdag voor de 2e keer kijken en zijn er best verliefd op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Wut ? Did i miss something?Congrats !!!!
![]()
*edit: Of is het eerder: Good Luck !!!!![]()
Gaaf Debbster!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, we hebben vandaag een bezichtiging gehad en gaan woensdag voor de 2e keer kijken en zijn er best verliefd op.
Daar kun je zo in! Wat ontzettend mooiquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)goudenregenstraat-7/
Zoooo!! Mooi hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)goudenregenstraat-7/
Een likje verf en poetsen is toch zo gebeurd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooi Debs, heeel fris huisje!!! Ik kan alleen maar duimen dat het huisje waar wij zaterdag gaan kijken ook zo fris is....
Ja, dat wel, maar t kost ook een smak met geld, verven....quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een likje verf en poetsen is toch zo gebeurd?
Dan moet je niet verhuizen of er zo intrekkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar t kost ook een smak met geld, verven....
Juist, verven hoort er altijd wel bij!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan moet je niet verhuizen of er zo intrekken
zit wat in, alle beetjes helpen, maar toch vind ik dat het wel lekker opfrist als je het zelf lekker verft, maar goed, dat is persoonlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:53 schreef zoeperzazke het volgende:
ik ga er wek vanuit dat we alles verven en vloeren moeten leggen hoorMaar het is natuurlijk fijn als het niet overal zou hoeven.... en dat het huis een beetje aangekleed is!
Lekker toch!! Welterusten vast!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik ga in bad en dan naar bed [ afbeelding ]
Hier nog een aan de saaie schoolopdracht, moest nog even een invulblad maken voor een toets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker toch!! Welterusten vast!
(en ja, mooie Belgische vlag ;') )
Ik zit een saaie schoolopdracht te maken.. bleh.
Buglesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net een hele zak bugles naar binnen gewerkt, met roomkaas
en wijn
ik ook niet, maar nu wel dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
BuglesDie heb ik ook al zolang niet gehad.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
bugles met danish chef smeltkaas
Jaaaaaaaaaaa!!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
bugles met danish chef smeltkaas
da's wel herkenbaar jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Lindytje het volgende:
En dat dan je tube leeg is voordat je door je zak bugles heen bent
ik doe altijd 2 tubes op een zakquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Lindytje het volgende:
En dat dan je tube leeg is voordat je door je zak bugles heen bent
quote:
jaaaaaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]Want je moet natuurlijk die hele bugel volproppen met kaas, het liefst met een kopje er nog op
Goedzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Lindytje het volgende:
Mensen mensen, ik heb me nog een crapload aan werk verzet vandaag! Ik ben eigenlijk best trots op mezelf
Nomnomnomquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe altijd 2 tubes op een zak
Delen van eten doe ik ook niet aan, vooral niet met een tube kaas!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef Miezziej het volgende:
Ik doe altijd heel zuinig met de eerste helft om vervolgens de tweede helft vol te proppen.
Ik doe niet aan delen!
twee zakken is vijf tubes!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet ook maar eens naar de winkel voor een zak... Of twee... Of...
ik ben trots op je!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaa het bier weerstaan, ik ben trots op mij
Ik ben ook trots op jou!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaa het bier weerstaan, ik ben trots op mij
Bwhehehe, zoietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
tot het weer donderdag is!
Takes one to know one
Ik heb al 27 jaar geen koffie gedronkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb al wel 9 dagen geen koffie gedronken
Ja nogal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb al 27 jaar geen koffie gedronken![]()
Maar, was je een koffiejunkie?
Keigoed dan!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja nogal.En ik dronk vaak nog heel laat koffie op 't werk, waardoor ik eenmaal thuis veel te lang wakker bleef, waardoor ik 's ochtends nog moe was etc etc.
Wel goed. Ik heb vooral de eerste paar dagen hoofdpijn gehad, maar nu niet meer. Ik heb af en toe nog wel de neiging 'even een bakje...oh nee'.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Keigoed dan!!!
En, hoe bevalt het zonder koffie? (koppijn gehad? Ik ken ook een paar koffiejunks, die krijgen hoofdpijn zonder koffie in de ochtend...)
Dat hoop ik ook!! Maar al wel goed bezig dan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wel goed. Ik heb vooral de eerste paar dagen hoofdpijn gehad, maar nu niet meer. Ik heb af en toe nog wel de neiging 'even een bakje...oh nee'.![]()
Ik hoop er in ieder geval mee te bereiken dat ik een beetje een normaal slaappatroon krijg!
Thanks!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!! Maar al wel goed bezig dan!![]()
Ennn... ik ga een tukkie doen...
Trusten allemaal!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Bugles met smeerkaas nomnom!
Mogguh!
Vamp, nee doorzichtig flesje, blauwe tekst, wit doppie! zoals deze maar dan met witte dop!
[ afbeelding ]
GT5 kunnen we tegen elkaar doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
GT5
Wachten tot morgen voor de rest van de cadeautjes
kokje > smeerkaasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef princess-a het volgende:
Bugles, nomnomnom! Je kunt er ook gewoon smeerkaas indoen, als de kokkies op zijn
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GT5 kunnen we tegen elkaar doen
Ben je jarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |