Jaaaa!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy ik wil wel van hoofd ruilen!!
alleen je gare lijf is nog niet genoeg voor je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy ik wil wel van hoofd ruilen!!
geef lindys kopje maar, heb k iig mooie ogenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen je gare lijf is nog niet genoeg voor je?
Hahahaha, gek!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geef lindys kopje maar, heb k iig mooie ogen
Je mag hier wle guitar hero komen spelen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha, gek!
Vooruit, ik hou m zelf wel, wie weet is morgen alles weer beter
ja mooi hequote:
Jij bent lief!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je mag hier wle guitar hero komen spelen!
nieuwe is net binnen duzzz
Scheetjequote:
Even je profiel checken. Heb daarnet ook maar een link verwijderd die ik 'toevallig' heb gepost door een filmpje aan te klikken gmrpflquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef Lindytje het volgende:
kakzooi, ik klikte net per ongeluk op dat facebook-ding... Komt dat dan ook in je profiel (facebook) o.i.d. te staan??
Dat is het met heel veel naakte diertjes.... Ze zijn gewoon leuk van lelijkheidquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
het is een soort biggetje in kattenvorm idd. Ik vind ze verschrikkelijk om te zien, maar dat maakt het ook wel weer lollig ergens
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef wwwer het volgende:
[..]
Is die ook! Hij kan heeeel hard bijten en snel rennen
Ja, dat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
ja want ze hebben het altijd koud
ik snap de lol van, maar vind het ergens ook wel sneu dat we als mensen zulke dieren creeeren
Ja en nee.... de gezondheid van het beestje staat voorop. Een normale Sphynx is net zo gezond als een gewone kat, alleen kunnen ze natuurlijk niet lang in de sneeuw naar buitenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
ja want ze hebben het altijd koud
ik snap de lol van, maar vind het ergens ook wel sneu dat we als mensen zulke dieren creeeren
Ah, gevonden en verwijderd, thanx!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even je profiel checken. Heb daarnet ook maar een link verwijderd die ik 'toevallig' heb gepost door een filmpje aan te klikken gmrpfl
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
swatch!
ik speel gh geen tijd om te zoeken
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
swatch!
ik speel gh geen tijd om te zoeken
bwehehhehehequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de kleur van zaad
Illamasqua heeft zeker leuke kleurtjes!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwehehhehehe
thanks! hebben ze geen leukere kleurtjes? deze is saaahaaaaiii
en het woord zaad enzeu kan ik nu even niet aanhoren
maar ook nieuwe?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Illamasqua heeft zeker leuke kleurtjes!
gatver.hoe dat nu ook lijkt in t potjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de kleur van zaad
nee, dat nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |