Geauwehoer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ga zodadelijk mijn lichaam in bed lichaam
mijn oogleden voelen zich vrij vermoeid
vrees dat ik 'n griepje in handen heb gekregen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:05 schreef Ditisjan het volgende:
Hoe oud ben je, TS?
Dit is trouwens niet sexueel bedoelt heur, gwn interesse
Uit 1987? En dan nu al zo wijsquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef mariska87 het volgende:
Ik denk dat je je maagdelijkheid het beste kan kwijtraken door te neuken.
Haha, je zei: "serieus genomen worden"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Voor een intellectueel gebruikt TS verdomd weinig hoofdletters, laat staan interpunctie. De zinsbouw op zich is ook niet om over naar huis te e-mailen, de algemene indruk is vooral een kortzichtige en het gebrek aan zelfvertrouwen straalt overal vanaf.
Dus, beste TS. Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands, gebruik je door jezelf geclaimde intelligentie om tot het inzicht te komen dat maagd zijn op je 19e weliswaar niet de algemene teneur maar niettemin absoluut niet abnormaal is en dat het al of niet hebben van seksuele ervaring je niet meer of minder mens maakt. En dan zul je zien dat je al een stuk minder dom overkomt en wellicht nog serieus genomen zult worden ook.
Ja, dat lees je goed
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha, je zei: "serieus genomen worden"
Nog zo'n intellectueelquote:
heel kortzichtig inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Voor een intellectueel gebruikt TS verdomd weinig hoofdletters, laat staan interpunctie. De zinsbouw op zich is ook niet om over naar huis te e-mailen, de algemene indruk is vooral een kortzichtige en het gebrek aan zelfvertrouwen straalt overal vanaf.
Dus, beste TS. Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands, gebruik je door jezelf geclaimde intelligentie om tot het inzicht te komen dat maagd zijn op je 19e weliswaar niet de algemene teneur maar niettemin absoluut niet abnormaal is en dat het al of niet hebben van seksuele ervaring je niet meer of minder mens maakt. En dan zul je zien dat je al een stuk minder dom overkomt en wellicht nog serieus genomen zult worden ook.
Ja, dat lees je goed
Als je echt zo ontzettend intelligent was geweest als je hier doet voorkomen, had je wel in de gaten gehad dat dit gewoon een troll is. Rocket scientistquote:
jongen ik krijg echt zo'n lust in mij om met u te gaan msn'enquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je echt zo ontzettend intelligent was geweest als je hier doet voorkomen, had je wel in de gaten gehad dat dit gewoon een troll is. Rocket scientist
Wat een Belgenmopquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jongen ik krijg echt zo'n lust in mij om met u te gaan msn'en
en dat u dan ziet dat ik Echt ben
u helemaal verbaasd
haha, mooi
PM me je MSN dan maar. Dan zal ik het woord verspreiden van uw echtheid.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik kom uit de randstad
en ik bespeur geen Mop in bovenstaande regels
Doe mij dat ook maar. Ik geloof er nog steeds geen reet van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
PM me je MSN dan maar. Dan zal ik het woord verspreiden van uw echtheid.
Of allebei. Maar ik vroeg het natuurlijk wel eerst.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
nu moet ik kiezen
het aapje
-of-
de vos
Of de astronaut.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
nu moet ik kiezen
het aapje
-of-
de vos
hmm naar u ben ik wat wantrouwenderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doe mij dat ook maar. Ik geloof er nog steeds geen reet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |