quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
vervolgens vroeg hij opeens of ik nog maagd was ..
heb geen haast en heb wat eigenwaarde, je bent geen zeurpietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
hmm oke, dus ik ben geen zeurpiet dan?
Jawel. Beter spreken we gewoon een keer iets af in een cafeetje ergens. Ik ben een hele normale jongen zonder knopje in m'n oor. En ik zal niet vragen of je nog maagd bent.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
hmm oke, dus ik ben geen zeurpiet dan?
Ja, een troll geeft het meestal niet toe, hè.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ben geen troll.
dit heb ik al vaker gemeld in andere topics.
dan moet je je smoel houden en eens op advances van automonteurs ingaan. Als je niet DTF bent moet je in een hoek zittenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ben geen troll.
dit heb ik al vaker gemeld in andere topics.
neem nu een Echt persoonquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, een troll geeft het meestal niet toe, hè.
Als je in plaats van een troll echt zo wereldvreemd bent, dan heb ik wel een beetje met je te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
neem nu een Echt persoon
die wordt beschuldigd van Troll zijn
er wordt een label op mij geplakt, ik word aan de schandpaal gehangen en ik kan nu geen kant op
door mij voor Troll aan te zien, sluit je je direct af voor mijn boodschap
hoe moet ik mij hierzelf dan uitwringen
Door een keer te daten met een hele normale jongen zonder bijbedoelingen. Zoals ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
neem nu een Echt persoon
die wordt beschuldigd van Troll zijn
er wordt een label op mij geplakt, ik word aan de schandpaal gehangen en ik kan nu geen kant op
door mij voor Troll aan te zien, sluit je je direct af voor mijn boodschap
hoe moet ik mij hierzelf dan uitwringen
hoe zie je eruit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef BasisBaas.. het volgende:
[..]
Door een keer te daten met een hele normale jongen zonder bijbedoelingen. Zoals ik.
Dan zal ik de dag erna hier even zeggen dat je écht geen troll bent.
Easy-peazy toch?
sorryquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef BasisBaas.. het volgende:
[..]
Als een normale hollandse jongen. Met donkerblonde haren en ogen.
Als je het niks vind kan ik wel een pruik en een bril op doen of zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
sorry
dat uiterlijk ligt gevoelig
trauma's jwz
ik heb donker blond haar en blauwe ogen is dat wel goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee je bent zo iemand met blond haar en blauwe ogen
dat wordt echt niets
Donkerblond. Oftewel, bruin. En m'n ogen zijn meer groen/grijs dan blauw. Maar goed..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee je bent zo iemand met blond haar en blauwe ogen
dat wordt echt niets
Wat is dit? Zoek de hetero?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat uw conclusiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef deelnemer het volgende:
Now we are talking.
Een gevoelige romantische jongen.
Ja. Loop ik nu te hard van stapel (=vooroordeel)?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
is dat uw conclusie
n.a.v. deze portretten
ja die eerste foto heb ik verkregen via het fok forum en daar ben ik dan ook volledig in mijn nopjes meequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja. Loop ik nu te hard van stapel (=vooroordeel)?
Vooral die eerste foto (ook de 2e keer dat je hem post), met die poes in zijn hand.
Ah, op die manier..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
het is absoluut mijn favoriet, dat poesje siert hem zo
O je hebt contact met ze (gehad). Ja, die eerste lijkt me wel fantasie rijk en aardig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja die eerste foto heb ik verkregen via het fok forum en daar ben ik dan ook volledig in mijn nopjes mee
het is absoluut mijn favoriet, dat poesje siert hem zo
die middelste vind ik het minste
die onderste kan nog wel theatraal doen hoor, die heeft ook zeer veel sex-appeal
als je goed had gelezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef LostInSpace het volgende:
Ts, ik ben blank, 1m90 en heb blauwe ogen.
Heb ervaring en wil mijn ex enorm graag terugpakken.
Date?
Maar serieus.. je kunt beter een leuke jongen zoeken en daar iets mee opbouwen dan dat je random met 1 of andere gozer het bed induikt.
Je moet je eerste keer ook gewoon lekker binnenshuis houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
zou je hebben begrepen dat dat niet mijn bedoeling is, zo een bed induiken zomaar
dat vind ik eng, zodra ik buiten huis ben
Zeker rond deze tijd van het jaar.. brrr.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef BasisBaas.. het volgende:
[..]
Je moet je eerste keer ook gewoon lekker binnenshuis houden.
Kanker, dan ben ik toch echt 10 keer lekkerder.. Maar door dit soort jongens wil jij ontmaagd worden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was een FOK!er die je topics volgt. Socios?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
vervolgens vroeg hij opeens of ik nog maagd was
Is Socios automonteur?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Het was een FOK!er die je topics volgt. Socios?
Hm. Misschien, stiekem. Wie weet. Of het was een andere FOK!er.quote:
Het was in ieder geval een FOK!er, geen twijfel mogelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hm. Misschien, stiekem. Wie weet. Of het was een andere FOK!er.
Sowieso.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een FOK!er, geen twijfel mogelijk.
neen nooit gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
damn, er kijkt er hier eentje teveel gtst.
Wat zal jouw leven saai zijn zeg.
Vertel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
neen nooit gezien
ik prefereer de Hardere films
oh oh jij vat het zo fout op, net als de vele anderen hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Picchia het volgende:
Zo te horen ben je nog druk aan het puberen. Ik raad je aan om zelf iemand uit te kiezen in plaats van dat die persoon jou uitkiest. Sex stelt al geen ruk voor, maar al helemaal niet als het met iemand is waar je niets van moet hebben.
Dus, wees wat assertiever en vraag iemand uit. Simpel.
Ja, niemand begrijpt je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh oh jij vat het zo fout op, net als de vele anderen hier
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Id_do_her het volgende:
TS in gevecht met de quote- en editknop.
Ja inderdaad, ik begrijp de reacties ook niet helemaal. Het is niet zo dat je "hoihoi (maagd)" of zo als topictitel hebt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh oh jij vat het zo fout op, net als de vele anderen hier
Hoe oud ben je, waar woon je, hoe zie je eruit?quote:
Zet eens een foto van je neer, dan kunnen wij het zelf beoordelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, waar woon je, hoe zie je eruit?
Ik lijk qua stijl en haar namelijk op die gozer met die kat in zn hand van je foto
? pardonquote:
ja maar (...)quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef BasisBaas.. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik begrijp de reacties ook niet helemaal. Het is niet zo dat je "hoihoi (maagd)" of zo als topictitel hebt..
Je bent een dromer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja maar (...)
ik veronderstel in ieder geval dat mijn poezenjongen door woorden heen kan lezen
Daar is niets tegenin te brengen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
hoihoi allemaal
jullie weten allemaal dat ik nog maagd ben en dat ik hier wel verandering in zou willen brengen
thuis denk ik wel vaak: het boeit me niet meer met wie
maar als ik dan buiten ben, boeit het me opeens wel
Hier zijn we mee klaar: Het is geen manier van doen.quote:ik heb een voorbeeld van vandaag
een man kwam chillen met me in de trein. het was gezellig, maar ik knapte wel af toen hij zei dat hij automonteur was. en hij deed wel een beetje TE vleiend, ik vertrouwde het niet helemaal
plus, hij had een oorknopje in zoals de breezers dit dragen
vervolgens vroeg hij opeens of ik nog maagd was en in 1x werd ik hier wel benauwd van, zo'n intieme vraag en dat gladde gedoe van hem
ik weet niet... ik denk niet dat dit de juiste manier is... of moet ik wel op dit soort dingen ingaan en niet zeuren?
Hier zou het toch over moeten gaan. Hoe pak je het aan?quote:PS. ik heb echt letterlijk nog nooit iets gedaan met een jongen, ook niet zoenen
Daar heb ik een fobo voor. Bovendien gaat het er om wat TS er van vindquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zet eens een foto van je neer, dan kunnen wij het zelf beoordelen.
Representatieve foto ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar heb ik een fobo voor. Bovendien gaat het er om wat YS er van vind
Ja, dat is goed. Zo'n jongen in de trein ken je niet en er is veel te weinig sociale controle om niet in rare situaties verzeilt te raken. Je zit toch op school / opleiding. Een prima plek om eens rond te kijken en met jongens te praten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet niet meer of ik het nog wel wil na die treinjongen
ik moet het denk ik een beetje laten bezinken
Op de universiteit lijkt me dat er ook wel fatsoenlijke jongens rondlopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, dat is goed. Zo'n jongen in de trein ken je niet en er is veel te weinig sociale controle om niet in rare situaties verzeilt te raken. Je zit toch op school. Een prima plek om eens rond te kijken en met jongens te praten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat had ik niet verwacht op basis van je foto
Burn!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe maagdelijk jij bent....quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
die snap ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe maagdelijk jij bent....
Zoals de dag, waarop je voor het eerst bedenkt, dat je ouders het ook hebben gedaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik vind het vaak wel verrassend als iemand dat niet is
wat is er mis met uit (eind) 92 komen en onervaren zijn?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef Verbodsbord het volgende:
Maar TS hoe komt het eigenlijk dat je als iemand uit '92 nog nooit wat hebt gedaan met een jongen?
Tenzij je er echt uitziet als een bostrol.
Kunnen TS en jij niet eens samen het uitgaansleven gaan ontdekken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:16 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat is er mis met uit (eind) 92 komen en onervaren zijn?Ik heb wel wat gedaan met jongens maar dit was de verkeerde jongen waarbij ik me niet op mn gemak voelde, vind het ook wel jammer dat ik geen vriendje heb
is er nu wat mis met mij?
TS is niet serieus en is aan het trollen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kunnen TS en jij niet eens samen het uitgaansleven gaan ontdekken?
Er is niks mis met je, maar meestal hebben goed uitziende meisjes van 18/19 wel wat ervaring met zaken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:16 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat is er mis met uit (eind) 92 komen en onervaren zijn?Ik heb wel wat gedaan met jongens maar dit was de verkeerde jongen waarbij ik me niet op mn gemak voelde, vind het ook wel jammer dat ik geen vriendje heb
is er nu wat mis met mij?
wat bedoel je met 'gevalletje uitzondering bevestigt de regel'?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Er is niks mis met je, maar meestal hebben goed uitziende meisjes van 18/19 wel wat ervaring met zaken.
Gevalletje uitzondering bevestigd de regel zullen we dan maar zeggen over jou?
Ik dacht dat egeltjes met het ondergaan van de zon gaan slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:06 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'gevalletje uitzondering bevestigt de regel'?
is dit een indirecte belediging dat ik er niet goed uit zou zien?
Ik heb dit jaar pas voor het eerst geconverseerd met jongens. Lijkt me niet heel raar wanneer men op school een eigen vriendinnengroepje heeft en in de vrije tijd weleens in het bos gaat wandelen of naar een dorpje gaat fietsen. Ik snap werkelijk niet hoe u uiterlijk daaraan kunt koppelen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Er is niks mis met je, maar meestal hebben goed uitziende meisjes van 18/19 wel wat ervaring met zaken.
Gevalletje uitzondering bevestigd de regel zullen we dan maar zeggen over jou?
Leg die focus niet zo op maagdelijkheid. Lees er een beetje doorheen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef mariska87 het volgende:
Ik denk dat je je maagdelijkheid het beste kan kwijtraken door te neuken.
Zoals eerder gezegd, jij hebt alleen een knuffel nodig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:06 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Jij gaat nooit uit en hebt geen mannelijke vrienden? Ik snap wel hoe ik uiterlijk eraan kan koppelen: zie je er goed uit, dan krijg je aandacht van jongens. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar pas voor het eerst geconverseerd met jongens. Lijkt me niet heel raar wanneer men op school een eigen vriendinnengroepje heeft en in de vrije tijd weleens in het bos gaat wandelen of naar een dorpje gaat fietsen. Ik snap werkelijk niet hoe u uiterlijk daaraan kunt koppelen.
Ik ben inderdaad naïef. Dit ( beginpost) is mijn eerste zeer directe ervaring geweest met een vrijgezelle jongen.
Nee dat is een indirect compliment dat je er goed uit zou zien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:06 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Laat me eens raden. Je verzamelt PM's.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Leg die focus niet zo op maagdelijkheid. Lees er een beetje doorheen.
Wow, u, dat ik dat nog op het Fok forum mag lezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar pas voor het eerst geconverseerd met jongens. Lijkt me niet heel raar wanneer men op school een eigen vriendinnengroepje heeft en in de vrije tijd weleens in het bos gaat wandelen of naar een dorpje gaat fietsen. Ik snap werkelijk niet hoe u uiterlijk daaraan kunt koppelen.
Ik ben inderdaad naïef. Dit ( beginpost) is mijn eerste zeer directe ervaring geweest met een vrijgezelle jongen.
Ik heb een paar "Kop-op-Meisje"-berichten gehad. Dan zeg ik "oke", "bedankt" en "groeten" ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Laat me eens raden. Je verzamelt PM's.
En daar zat ik nog niet eens bij. Blijkt toch maar weer eens dat er hele aardige mensen op de wereld zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb een paar "Kop-op-Meisje"-berichten gehad. Dan zeg ik "oke", "bedankt" en "groeten" ofzo.
Ik bedenk dat hij bedoelt dat het nu wel een keer tijd wordt dat mensen doorhebben dat het om een troll gaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef Id_do_her het volgende:
Dat je maagd bent staat in de TT dus zo raar is het niet dat mensen daar op reageren.
In dat geval gaat het topic op slot.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik bedenk dat hij bedoelt dat het nu wel een keer tijd wordt dat mensen doorhebben dat het om een troll gaat.
Dit inderdaad. Irritante aandachtshoeren die topic na topic openen met hetzelfde geblaat, zou fijn zijn als daar wat aan gedaan zou wordenquote:
QFTquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Irritante aandachtshoeren die topic na topic openen met hetzelfde geblaat, zou fijn zijn als daar wat aan gedaan zou worden
O.a.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik bedenk dat hij bedoelt dat het nu wel een keer tijd wordt dat mensen doorhebben dat het om een troll gaat.
Nodig een random jongen bij jou thuis uit, klaar!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
hoihoi allemaal
jullie weten allemaal dat ik nog maagd ben en dat ik hier wel verandering in zou willen brengen
thuis denk ik wel vaak: het boeit me niet meer met wie
maar als ik dan buiten ben, boeit het me opeens wel
ik heb een voorbeeld van vandaag
een man kwam chillen met me in de trein. het was gezellig, maar ik knapte wel af toen hij zei dat hij automonteur was. en hij deed wel een beetje TE vleiend, ik vertrouwde het niet helemaal
plus, hij had een oorknopje in zoals de breezers dit dragen
vervolgens vroeg hij opeens of ik nog maagd was en in 1x werd ik hier wel benauwd van, zo'n intieme vraag en dat gladde gedoe van hem
ik weet niet... ik denk niet dat dit de juiste manier is... of moet ik wel op dit soort dingen ingaan en niet zeuren?
PS. ik heb echt letterlijk nog nooit iets gedaan met een jongen, ook niet zoenen
Weten we gelijk waarom je nog maagd bentquote:hmm oke ik heb het nu wel gehad met Fok, ik word het nu wel zat dat ik telkens voor troll en/ of puber word uitgemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:54 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom je nog maagd bentziet uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik word keihard in een hoekje gedrukt
heel hardhandig
alles wat ik hier meld
wordt verdraaid
en/of tegen mij gebruikt
Wat wil je horen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ziet u
heel hardhandig
alles wat ik hier meld
wordt verdraaid
en/of tegen mij gebruikt
Je klinkt niet als een maagdquote:ik word keihard in een hoekje gedrukt
heel hardhandig
Inderdaad wat wil je dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ziet u
heel hardhandig
alles wat ik hier meld
wordt verdraaid
en/of tegen mij gebruikt
Okido, beloof je dat je weg blijft?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
hmm oke ik heb het nu wel gehad met Fok, ik word het nu wel zat dat ik telkens voor troll en/ of puber word uitgemaakt
nee dat doe ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Okido, beloof je dat je weg blijft?
![]()
![]()
![]()
Oké TS heeft gewoon een beurt nodig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet
ik ben redelijk wisselvallig
het kan zomaar zijn
dat ik opeens een sterke behoefte voel om een ervaring met jullie te delen
Lees je ook andere topics? Daaraan kun je zien dat mensen hun probleem eerlijk uitleggen en dan ook serieuze reakties krijgen. Er onstaan zelfs goede gesprekken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
hmm oke ik heb het nu wel gehad met Fok, ik word het nu wel zat dat ik telkens voor troll en/ of puber word uitgemaakt
op het gebied van jongens ben ik inderdaad nogal naïef, omdat ik geen ervaring heb, ik begrijp dat wereldje niet... als jullie niet eens door de 'hoihoi', 'chillen' en 'maagd' heen kunnen lezen, dan houdt het wel op
"Haar"? Meestal zijn ditsoort trollusers gewoon mannelijke pubertjes met een sextekort hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef Devion het volgende:
[..]
Oké TS heeft gewoon een beurt nodig.
Welke Fokker gaat haar helpen?
Ik trek de nummertjes niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik zou eerst een nummertje trekken als ik jou was
Asjeblieft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik trek de nummertjes niet.
Je hebt ook andere mensen met wie je de "behoefte om te delen" kan bevredigen. Zoals.. vrienden!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet
ik ben redelijk wisselvallig
het kan zomaar zijn
dat ik opeens een sterke behoefte voel om een ervaring met jullie te delen
ja klopt maar die heb ik niet echtquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef _MejIk het volgende:
[..]
Je hebt ook andere mensen met wie je de "behoefte om te delen" kan bevredigen. Zoals.. vrienden!
Maar, als je weet hoe Fok!ers zijn, waarom ben trap je er dan elke keer weer in om een bericht te plaatsen waar een gemiddelde Fokker niet normaal op kan reageren.
En zelfs de bovengemiddelde fokker niet..
Gooi je niet te wanhopig op, dat gaat fout. Succes!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja klopt maar die heb ik niet echt
misschien wel toevallig sinds dinsdag iemand
maar die "vriendschap" is nog pril
ja ja ik heb het allemaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef trekeennummertje het volgende:
Ben je een beetje mooi/slank/blond/meer-haar-op-het-hoofd-dan-beneden-type vrouw? Ik wil me wel opofferen t.b.v. een hoger doel en je ontmaagden, no strings attached
wil ik ook niet zo plotsquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:35 schreef summeronthewesthill het volgende:
Waarom zou je persee ontmaagd willen worden? dat komt vanzelf wel!
Denk dat het beste wat je kunt doen gewoon gaan kijken of je iemand tegenkomt waar het mee klikt, en niet teveel moet nadenken over: oh jee, ik ben nog een maagd. - er zijn wel meer maagden, soms zelfs tot hun hun 28e, bij wijze van. Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja ja ik heb het allemaal
[..]
wil ik ook niet zo plots
en ik denk juist dat dit topic dat goed aangeeft
want ik durfde het niet zo goed met die automonteur en ik wist ook niet echt zeker of ik dat wel zo zou willen
ik doel meer op lichamelijke EN geestelijke bevrediging, dat hoeft niet direct zo heftig, dat vind ik zelfs wel eng
zo werkt het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Denk dat het beste wat je kunt doen gewoon gaan kijken of je iemand tegenkomt waar het mee klikt, en niet teveel moet nadenken over: oh jee, ik ben nog een maagd. - er zijn wel meer maagden, soms zelfs tot hun hun 28e, bij wijze van. Niks mis mee.
En dat komt dan ook echt wel, maar je kan het doen op een manier dat je er later met veel plezier naar terug kijkt en je dan je op de eerste de beste storten die zich aanbied nadat die ziet dat je redelijk gemakkelijk over komt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zo werkt het niet
vergeet het hele gemaagd
op sommige momenten is het te frustrerend om nooit IETS te hebben gedaan, gehad
geef hier eens antwoord opquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef BasisBaas.. het volgende:
lanterfanteraar, wat vind je van Salò o le 120 giornate di sodoma?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Was het andersom maar zo makkelijk. Klagen over het niet krijgen van sex en dan allerlei vrouwelijke PM's krijgen. Ongelofelijk toch.
Goed, dat is ook zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
op sommige momenten is het te frustrerend om nooit IETS te hebben gedaan, gehad
Waarom niet?quote:
Ik gok dat je niet de enige bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef trekeennummertje het volgende:
Mag dan van mij faalactie zijn (faal en win zitten dicht bij elkaar in de buurt ;p) , maar als TS echt de dame is waarvan ik daarnet nog enkele kernmerken van opnoemde, wil ik wel een poging wagenen nee... ik schaam me niet.. heel erg
wat is scheelt er dan zoal aan mijn posthistorie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef 2dope het volgende:
Mijn god zeg. Lees anders de posthistorie even door ofzo stelletje trollfeeders.
Ja vooral dit dan..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb mijzelf net meerdere malen met een hard voorwerp geslagen op mijn hoofd, aan de zijkant, zo rond mijn slaap, in de hoop om weg te glijden van de wereld
dit mislukte en toen wilde ik een handje aspirines gaan nemen... totdat ik bedacht dat deze echt dodelijk zouden kunnen zijn, al wilde ik op dat moment wel echt dood
Ik hou wel van ruwe seksquote:
En je verteld dit ipv inhoudelijk te reageren want?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ga zodadelijk mijn lichaam in bed lichaam
mijn oogleden voelen zich vrij vermoeid
vrees dat ik 'n griepje in handen heb gekregen
Geauwehoer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ga zodadelijk mijn lichaam in bed lichaam
mijn oogleden voelen zich vrij vermoeid
vrees dat ik 'n griepje in handen heb gekregen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:05 schreef Ditisjan het volgende:
Hoe oud ben je, TS?
Dit is trouwens niet sexueel bedoelt heur, gwn interesse
Uit 1987? En dan nu al zo wijsquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef mariska87 het volgende:
Ik denk dat je je maagdelijkheid het beste kan kwijtraken door te neuken.
Haha, je zei: "serieus genomen worden"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Voor een intellectueel gebruikt TS verdomd weinig hoofdletters, laat staan interpunctie. De zinsbouw op zich is ook niet om over naar huis te e-mailen, de algemene indruk is vooral een kortzichtige en het gebrek aan zelfvertrouwen straalt overal vanaf.
Dus, beste TS. Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands, gebruik je door jezelf geclaimde intelligentie om tot het inzicht te komen dat maagd zijn op je 19e weliswaar niet de algemene teneur maar niettemin absoluut niet abnormaal is en dat het al of niet hebben van seksuele ervaring je niet meer of minder mens maakt. En dan zul je zien dat je al een stuk minder dom overkomt en wellicht nog serieus genomen zult worden ook.
Ja, dat lees je goed
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha, je zei: "serieus genomen worden"
Nog zo'n intellectueelquote:
heel kortzichtig inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Voor een intellectueel gebruikt TS verdomd weinig hoofdletters, laat staan interpunctie. De zinsbouw op zich is ook niet om over naar huis te e-mailen, de algemene indruk is vooral een kortzichtige en het gebrek aan zelfvertrouwen straalt overal vanaf.
Dus, beste TS. Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands, gebruik je door jezelf geclaimde intelligentie om tot het inzicht te komen dat maagd zijn op je 19e weliswaar niet de algemene teneur maar niettemin absoluut niet abnormaal is en dat het al of niet hebben van seksuele ervaring je niet meer of minder mens maakt. En dan zul je zien dat je al een stuk minder dom overkomt en wellicht nog serieus genomen zult worden ook.
Ja, dat lees je goed
Als je echt zo ontzettend intelligent was geweest als je hier doet voorkomen, had je wel in de gaten gehad dat dit gewoon een troll is. Rocket scientistquote:
jongen ik krijg echt zo'n lust in mij om met u te gaan msn'enquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je echt zo ontzettend intelligent was geweest als je hier doet voorkomen, had je wel in de gaten gehad dat dit gewoon een troll is. Rocket scientist
Wat een Belgenmopquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jongen ik krijg echt zo'n lust in mij om met u te gaan msn'en
en dat u dan ziet dat ik Echt ben
u helemaal verbaasd
haha, mooi
PM me je MSN dan maar. Dan zal ik het woord verspreiden van uw echtheid.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik kom uit de randstad
en ik bespeur geen Mop in bovenstaande regels
Doe mij dat ook maar. Ik geloof er nog steeds geen reet van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
PM me je MSN dan maar. Dan zal ik het woord verspreiden van uw echtheid.
Of allebei. Maar ik vroeg het natuurlijk wel eerst.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
nu moet ik kiezen
het aapje
-of-
de vos
Of de astronaut.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
nu moet ik kiezen
het aapje
-of-
de vos
hmm naar u ben ik wat wantrouwenderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doe mij dat ook maar. Ik geloof er nog steeds geen reet van.
Iets met dom overkomen en serieus genomen worden de not-phun-intended manier. En iets met een ingekopte inkopper nog eens inkoppen. Natuurlijk is het een troll, rocket scientistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je echt zo ontzettend intelligent was geweest als je hier doet voorkomen, had je wel in de gaten gehad dat dit gewoon een troll is. Rocket scientist
Waarom ga je dan in op een troll vriend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iets met dom overkomen en serieus genomen worden de not-phun-intended manier. En iets met een ingekopte inkopper nog eens inkoppen. Natuurlijk is het een troll, rocket scientistBovendien heb ik nooit beweerd zelf heel intelligent te zijn, sterker nog, er zijn er velen die veel slimmer zijn dan ikzelf! Maar ik beweer dan ook niet van mezelf dat ik een intellectueel ben
Dat is tenminste een foto waar IK op staquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hmm naar u ben ik wat wantrouwender
u heeft zo'n vreemde sunnybeachfoto
Ik zal het nog even uitleggen dan. Ik adviseer TS om een poging te wagen het een en ander te verbeteren met als doel om intellectueel over te komen en serieus genomen te worden. TS komt nu dus niet intellectueel over, laat staan dat ik haar serieus neem. De troll is dus glansrijk gefaald. En dat is best jammer, want het had zo mooi kunnen zijn. Al die geile dekhengsten in de rij voor een rondborstige maagdelijke 19-jarigequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in op een troll vriend.
Mijns inziens best succesvol, getuige de door jou genoemde kneuzenreacties in overvloede.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zal het nog even uitleggen dan. Ik adviseer TS om een poging te wagen het een en ander te verbeteren met als doel om intellectueel over te komen en serieus genomen te worden. TS komt nu dus niet intellectueel over, laat staan dat ik haar serieus neem. De troll is dus glansrijk gefaald. En dat is best jammer, want het had zo mooi kunnen zijn. Al die geile dekhengsten in de rij voor een rondborstige maagdelijke 19-jarige
Vriend
ja, laat hem maar, hij maakt zichzelf wat belachelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mijns inziens best succesvol, getuige de door jou genoemde kneuzenreacties in overvloede.
Er is dan ook een verschil tussen 'best succesvol' en ont-zet-tend goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mijns inziens best succesvol, getuige de door jou genoemde kneuzenreacties in overvloede.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja, laat hem maar, hij maakt zichzelf wat belachelijk
Ja dat zal het wel zijn jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja, laat hem maar, hij maakt zichzelf wat belachelijk
Voor de meesten is een 5,5 allang goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Bartholomeus het volgende:
Of nam jij ook genoegen met een 6,5 als je een 10 kon krijgen?
Klopt, maar een 5,5 is hooguit als kantjeboord te bestempelen. Dat is iets anders dan 'best succesvol'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor de meesten is een 5,5 allang goed.
Dit zinnetje staat mij niet zo aan. Een automonteur is te min voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar ik knapte wel af toen hij zei dat hij automonteur was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |