abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92916205
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
hoihoi allemaal

jullie weten allemaal dat ik nog maagd ben en dat ik hier wel verandering in zou willen brengen
thuis denk ik wel vaak: het boeit me niet meer met wie
maar als ik dan buiten ben, boeit het me opeens wel

ik heb een voorbeeld van vandaag

een man kwam chillen met me in de trein. het was gezellig, maar ik knapte wel af toen hij zei dat hij automonteur was. en hij deed wel een beetje TE vleiend, ik vertrouwde het niet helemaal

plus, hij had een oorknopje in zoals de breezers dit dragen

vervolgens vroeg hij opeens of ik nog maagd was en in 1x werd ik hier wel benauwd van, zo'n intieme vraag en dat gladde gedoe van hem

ik weet niet... ik denk niet dat dit de juiste manier is... of moet ik wel op dit soort dingen ingaan en niet zeuren?

PS. ik heb echt letterlijk nog nooit iets gedaan met een jongen, ook niet zoenen
Nodig een random jongen bij jou thuis uit, klaar! ^O^
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:51:34 #127
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_92916803
hmm oke ik heb het nu wel gehad met Fok, ik word het nu wel zat dat ik telkens voor troll en/ of puber word uitgemaakt

op het gebied van jongens ben ik inderdaad nogal naïef, omdat ik geen ervaring heb, ik begrijp dat wereldje niet... als jullie niet eens door de 'hoihoi', 'chillen' en 'maagd' heen kunnen lezen, dan houdt het wel op
pi_92916949
quote:
hmm oke ik heb het nu wel gehad met Fok, ik word het nu wel zat dat ik telkens voor troll en/ of puber word uitgemaakt
Weten we gelijk waarom je nog maagd bent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:00:18 #129
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_92917297
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:54 schreef mokelembembe het volgende:

[..]

Weten we gelijk waarom je nog maagd bent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet u
ik word keihard in een hoekje gedrukt
heel hardhandig
alles wat ik hier meld
wordt verdraaid
en/of tegen mij gebruikt
pi_92917620
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ziet u
heel hardhandig
alles wat ik hier meld
wordt verdraaid
en/of tegen mij gebruikt
Wat wil je horen dan?
Ik heb bewust geen mobiele telefoon, want vrouwen willen altijd mannen die onbereikbaar zijn...
pi_92917769
quote:
heel hardhandig
Je klinkt niet als een maagd ~O>
Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
pi_92917844
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ziet u
heel hardhandig
alles wat ik hier meld
wordt verdraaid
en/of tegen mij gebruikt
Inderdaad wat wil je dan?

Dat er een fokker met een uiterlijk, die jij wilt, zich vrijwillig aan je voordeur meldt? :')
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  Eindredactie Games donderdag 17 februari 2011 @ 15:14:46 #133
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_92917892
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Okido, beloof je dat je weg blijft?
:W :W :W :W
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:17:13 #134
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_92917969
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Okido, beloof je dat je weg blijft?
:W :W :W :W
nee dat doe ik niet
ik ben redelijk wisselvallig
het kan zomaar zijn
dat ik opeens een sterke behoefte voel om een ervaring met jullie te delen
pi_92918030
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

nee dat doe ik niet
het kan zomaar zijn
Oké TS heeft gewoon een beurt nodig.

Welke Fokker gaat haar helpen?
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_92918043
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

op het gebied van jongens ben ik inderdaad nogal naïef, omdat ik geen ervaring heb, ik begrijp dat wereldje niet... als jullie niet eens door de 'hoihoi', 'chillen' en 'maagd' heen kunnen lezen, dan houdt het wel op
Lees je ook andere topics? Daaraan kun je zien dat mensen hun probleem eerlijk uitleggen en dan ook serieuze reakties krijgen. Er onstaan zelfs goede gesprekken.

In jou geval lees ik:
1. de wereld voelt onwerkelijk aan
2. ik denk aan de dood, dan voel ik me beter
2. Ik ben veel alleen thuis en voel me afgeneden van de mensen. Hoe krijg ik contact?
3. Ik wil ook wel eens wat, waar is de leuke jongen die wat met me wil?

Dat moet je stapje voor stapje oplossen. Roepen: "Ik ben nog maagd en zoekt een oplossing hiervoor"", werkt niet. Er zijn al allerlei jongens geweest die zich aanboden en vast nog meer die het hebben gedacht. Maar je zult zien dat een eventuele kandidaat, op het moment dat ie verschijnt, een teleurstelling zal zijn. Want de wens gaat uit van een ideaal voorstelling (jongen met poes bijvoorbeeld), en de concrete jongen die voor je neus staat is anders.

Daarom kost het tijd en moeite.

Veel leuker zou zijn als je een nieuw topic opent, waarin je je situatie beter uitlegt. Er over praat (waaronder reageren op mensen die met je meedenken) en van daar uit is redelijks probeert.

Je topic is van een weergaloze aandoenlijkheid: "hoihoi (maagd)". Ik vind het zo schattig.
Tegelijk wordt iedereen wantrouwend, want er zijn mensen die het geinig vinden reakties uit te lokken met provocerende onzin (een trol). Het nadeel daarvan is dat een naieve Lanterfanteraar ook niet wordt gelooft. En als je een trol bent, ben je ook echt vervelend.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 17-02-2011 18:03:47 ]
The view from nowhere.
pi_92918060
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef Devion het volgende:

[..]

Oké TS heeft gewoon een beurt nodig.

Welke Fokker gaat haar helpen?
"Haar"? Meestal zijn ditsoort trollusers gewoon mannelijke pubertjes met een sextekort hoor :')
pi_92919990
Ben je een beetje mooi/slank/blond/meer-haar-op-het-hoofd-dan-beneden-type vrouw? Ik wil me wel opofferen t.b.v. een hoger doel en je ontmaagden, no strings attached :)
pi_92920065
Ik zou eerst een nummertje trekken als ik jou was
pi_92920138
Goede troll. Leuke foto in je fobo. Als dit topic echt zou zijn zou het een schande zijn om met zo'n achterwerk nog maagd te zijn.
Ron Paul 2012
pi_92920420
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:11 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik zou eerst een nummertje trekken als ik jou was
Ik trek de nummertjes niet. ;)
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:18:55 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92920465
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ik trek de nummertjes niet. ;)
Asjeblieft.

The love you take is equal to the love you make.
pi_92920896
Ze staan niet bepaald voor mij in de rij, dat geef ik toe, maar andersom gaat 'm ook niet worden - ik trek geen nummertjes. Ik pas. :{w
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:31:12 #144
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92921093
Een automonteur die vraagt of je maagd bent? Hij is op zoek naar een nieuwe occasion zeker :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:36:26 #145
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92921329
Stuur maar een pm ts :9~
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:41:29 #146
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92921574
gewoon uit nieuwsgierigheid,hoeveel PM's heeft dit topic je al opgeleverd? :D
Persoonlijk denk ik dat als jij je nu door een gladde jongen laat neuken die je vervolgens heel hard laat vallen dat je in nog een dieper gat te terrecht komt dan waar je nu ziet. Overhaast het alsjeblieft niet :) niet mis met weinig ervaring, zat mannen die het je rustig willen leren!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_92921664
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

nee dat doe ik niet
het kan zomaar zijn
Je hebt ook andere mensen met wie je de "behoefte om te delen" kan bevredigen. Zoals.. vrienden!

Maar, als je weet hoe Fok!ers zijn, waarom ben trap je er dan elke keer weer in om een bericht te plaatsen waar een gemiddelde Fokker niet normaal op kan reageren.
En zelfs de bovengemiddelde fokker niet..
pi_92922126
Was het andersom maar zo makkelijk. Klagen over het niet krijgen van sex en dan allerlei vrouwelijke PM's krijgen. Ongelofelijk toch.
Ron Paul 2012
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:34:10 #149
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_92923753
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef _MejIk het volgende:

[..]

Je hebt ook andere mensen met wie je de "behoefte om te delen" kan bevredigen. Zoals.. vrienden!
Maar, als je weet hoe Fok!ers zijn, waarom ben trap je er dan elke keer weer in om een bericht te plaatsen waar een gemiddelde Fokker niet normaal op kan reageren.
En zelfs de bovengemiddelde fokker niet..
ja klopt maar die heb ik niet echt
misschien wel toevallig sinds dinsdag iemand
maar die "vriendschap" is nog pril
pi_92923812
Waarom zou je persee ontmaagd willen worden? dat komt vanzelf wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')