Er is niks mis met je, maar meestal hebben goed uitziende meisjes van 18/19 wel wat ervaring met zaken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:16 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat is er mis met uit (eind) 92 komen en onervaren zijn?Ik heb wel wat gedaan met jongens maar dit was de verkeerde jongen waarbij ik me niet op mn gemak voelde, vind het ook wel jammer dat ik geen vriendje heb
is er nu wat mis met mij?
wat bedoel je met 'gevalletje uitzondering bevestigt de regel'?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Er is niks mis met je, maar meestal hebben goed uitziende meisjes van 18/19 wel wat ervaring met zaken.
Gevalletje uitzondering bevestigd de regel zullen we dan maar zeggen over jou?
Ik dacht dat egeltjes met het ondergaan van de zon gaan slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:06 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'gevalletje uitzondering bevestigt de regel'?
is dit een indirecte belediging dat ik er niet goed uit zou zien?
Ik heb dit jaar pas voor het eerst geconverseerd met jongens. Lijkt me niet heel raar wanneer men op school een eigen vriendinnengroepje heeft en in de vrije tijd weleens in het bos gaat wandelen of naar een dorpje gaat fietsen. Ik snap werkelijk niet hoe u uiterlijk daaraan kunt koppelen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Er is niks mis met je, maar meestal hebben goed uitziende meisjes van 18/19 wel wat ervaring met zaken.
Gevalletje uitzondering bevestigd de regel zullen we dan maar zeggen over jou?
Leg die focus niet zo op maagdelijkheid. Lees er een beetje doorheen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef mariska87 het volgende:
Ik denk dat je je maagdelijkheid het beste kan kwijtraken door te neuken.
Zoals eerder gezegd, jij hebt alleen een knuffel nodig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:06 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Jij gaat nooit uit en hebt geen mannelijke vrienden? Ik snap wel hoe ik uiterlijk eraan kan koppelen: zie je er goed uit, dan krijg je aandacht van jongens. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar pas voor het eerst geconverseerd met jongens. Lijkt me niet heel raar wanneer men op school een eigen vriendinnengroepje heeft en in de vrije tijd weleens in het bos gaat wandelen of naar een dorpje gaat fietsen. Ik snap werkelijk niet hoe u uiterlijk daaraan kunt koppelen.
Ik ben inderdaad naïef. Dit ( beginpost) is mijn eerste zeer directe ervaring geweest met een vrijgezelle jongen.
Nee dat is een indirect compliment dat je er goed uit zou zien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:06 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Laat me eens raden. Je verzamelt PM's.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Leg die focus niet zo op maagdelijkheid. Lees er een beetje doorheen.
Wow, u, dat ik dat nog op het Fok forum mag lezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar pas voor het eerst geconverseerd met jongens. Lijkt me niet heel raar wanneer men op school een eigen vriendinnengroepje heeft en in de vrije tijd weleens in het bos gaat wandelen of naar een dorpje gaat fietsen. Ik snap werkelijk niet hoe u uiterlijk daaraan kunt koppelen.
Ik ben inderdaad naïef. Dit ( beginpost) is mijn eerste zeer directe ervaring geweest met een vrijgezelle jongen.
Ik heb een paar "Kop-op-Meisje"-berichten gehad. Dan zeg ik "oke", "bedankt" en "groeten" ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Laat me eens raden. Je verzamelt PM's.
En daar zat ik nog niet eens bij. Blijkt toch maar weer eens dat er hele aardige mensen op de wereld zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb een paar "Kop-op-Meisje"-berichten gehad. Dan zeg ik "oke", "bedankt" en "groeten" ofzo.
Ik bedenk dat hij bedoelt dat het nu wel een keer tijd wordt dat mensen doorhebben dat het om een troll gaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef Id_do_her het volgende:
Dat je maagd bent staat in de TT dus zo raar is het niet dat mensen daar op reageren.
In dat geval gaat het topic op slot.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik bedenk dat hij bedoelt dat het nu wel een keer tijd wordt dat mensen doorhebben dat het om een troll gaat.
Dit inderdaad. Irritante aandachtshoeren die topic na topic openen met hetzelfde geblaat, zou fijn zijn als daar wat aan gedaan zou wordenquote:
QFTquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Irritante aandachtshoeren die topic na topic openen met hetzelfde geblaat, zou fijn zijn als daar wat aan gedaan zou worden
O.a.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik bedenk dat hij bedoelt dat het nu wel een keer tijd wordt dat mensen doorhebben dat het om een troll gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |