Iets met dom overkomen en serieus genomen worden de not-phun-intended manier. En iets met een ingekopte inkopper nog eens inkoppen. Natuurlijk is het een troll, rocket scientistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je echt zo ontzettend intelligent was geweest als je hier doet voorkomen, had je wel in de gaten gehad dat dit gewoon een troll is. Rocket scientist
Waarom ga je dan in op een troll vriend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iets met dom overkomen en serieus genomen worden de not-phun-intended manier. En iets met een ingekopte inkopper nog eens inkoppen. Natuurlijk is het een troll, rocket scientistBovendien heb ik nooit beweerd zelf heel intelligent te zijn, sterker nog, er zijn er velen die veel slimmer zijn dan ikzelf! Maar ik beweer dan ook niet van mezelf dat ik een intellectueel ben
Dat is tenminste een foto waar IK op staquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hmm naar u ben ik wat wantrouwender
u heeft zo'n vreemde sunnybeachfoto
Ik zal het nog even uitleggen dan. Ik adviseer TS om een poging te wagen het een en ander te verbeteren met als doel om intellectueel over te komen en serieus genomen te worden. TS komt nu dus niet intellectueel over, laat staan dat ik haar serieus neem. De troll is dus glansrijk gefaald. En dat is best jammer, want het had zo mooi kunnen zijn. Al die geile dekhengsten in de rij voor een rondborstige maagdelijke 19-jarigequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in op een troll vriend.
Mijns inziens best succesvol, getuige de door jou genoemde kneuzenreacties in overvloede.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zal het nog even uitleggen dan. Ik adviseer TS om een poging te wagen het een en ander te verbeteren met als doel om intellectueel over te komen en serieus genomen te worden. TS komt nu dus niet intellectueel over, laat staan dat ik haar serieus neem. De troll is dus glansrijk gefaald. En dat is best jammer, want het had zo mooi kunnen zijn. Al die geile dekhengsten in de rij voor een rondborstige maagdelijke 19-jarige
Vriend
ja, laat hem maar, hij maakt zichzelf wat belachelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mijns inziens best succesvol, getuige de door jou genoemde kneuzenreacties in overvloede.
Er is dan ook een verschil tussen 'best succesvol' en ont-zet-tend goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mijns inziens best succesvol, getuige de door jou genoemde kneuzenreacties in overvloede.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja, laat hem maar, hij maakt zichzelf wat belachelijk
Ja dat zal het wel zijn jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja, laat hem maar, hij maakt zichzelf wat belachelijk
Voor de meesten is een 5,5 allang goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Bartholomeus het volgende:
Of nam jij ook genoegen met een 6,5 als je een 10 kon krijgen?
Klopt, maar een 5,5 is hooguit als kantjeboord te bestempelen. Dat is iets anders dan 'best succesvol'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor de meesten is een 5,5 allang goed.
Dit zinnetje staat mij niet zo aan. Een automonteur is te min voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar ik knapte wel af toen hij zei dat hij automonteur was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |