Maar hoe is het met jou dan?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie wel weer dat mijn vrouwelijke studies mij imagoproblemen oplevert qua mannelijkheid.
Niets voor mijquote:
Straks een keerquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
zal ik nu gaan douchen, of straks een keer?
Zolang je er van geniet maakt het niet uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
Moequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar hoe is het met jou dan?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie wel weer dat mijn vrouwelijke studies mij imagoproblemen oplevert qua mannelijkheid.
Ik zou gewoon twee keer douchen, omdat het kan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Eendquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
MPGquote:
Totdat er 1 cm over is. Ofzoquote:
Vin Dieselquote:
Keequote:Straks een keer![]()
Goed zo! Op dit tijdstip moe zijn is een goed teken vind ik.quote:
Da's wel kortquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef OA het volgende:
[..]
Eend
[..]
MPG
[..]
Totdat er 1 cm over is. Ofzo
Dan nog, actiefilms zijn niet mijn dingquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou gewoon twee keer douchen, omdat het kan!brrrrrrrrrrrrrrrrr, kleddernatte haren uitschudden...brrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik twijfel er bij jou niet aan
Jaquote:
Een stuk beter, zwelling is weg en pijn valt meequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He FriemelHoe is het met de blauwvinger?
Ik ben bang dat je daarin gelijk hebt gehadquote:
Heeeeeeeerlijk. Dat was één van de fijnste dingen die je kon doen met lang haar!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrrrrrrrr, kleddernatte haren uitschudden...brrrrrrrrrrrrrr
Fijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een stuk beter, zwelling is weg en pijn valt mee
[..]
Ik ben bang dat je daarin gelijk hebt gehad
ik heb niet zoveel om uit te schuddenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heeeeeeeerlijk. Dat was één van de fijnste dingen die je kon doen met lang haar!
Wil je mijn haar even lenen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heeeeeeeerlijk. Dat was één van de fijnste dingen die je kon doen met lang haar!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou gewoon twee keer douchen, omdat het kan!Misschien laat ik het toch maar langer groeien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Andere kwaliteitenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel om uit te schudden
Hoi hoiquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat had ik al 2x tegen je gezegd![]()
Hoi![]()
Ik ga het niet inkoppen... ik ga het niet inkoppen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel om uit te schudden.
Ja, mag dat voor een paar dagen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je mijn haar even lenen?
Nee hoor, Symph kan heel goed piano spelen of paardrijdenquote:
truequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, Symph kan heel goed piano spelen of paardrijden
Ik zit hier ook alquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga het niet inkoppen... ik ga het niet inkoppen...![]()
[..]
Ja, mag dat voor een paar dagen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja, mag dat voor een paar dagen?
oh zeg dat danquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, Symph kan heel goed piano spelen of paardrijden
Dan mag jij wel mijn woeste korte haren lenen. Anders is het ook zo koud erbovenop.quote:
Ben je met een van je zusjes wezen shoppen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn geld wat ik vandaag alweer verdiend is trouwens alweer bijna op.
*gat in de hand heeft*
Ikzelf. Ik had nog handschoenen nodig en kwam een heel mooi lederen paartje tegen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je met een van je zusjes wezen shoppen?
Gewoon, doen.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trev z'n meisje komt waarschijnlijk mee de 12e![]()
gezelligquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wait... whut?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
nu nog handschoenen nodig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ikzelf. Ik had nog handschoenen nodig en kwam een heel mooi lederen paartje tegen.
*vrouw*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |