quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja sinds jullie er wonen is het wel iets beter geworden
als je mij maar af en toe komt bezoeken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de Randstad vreselijk..laat me
Nog steeds wel yellow wednesdayquote:
Moe meisje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Met jou dan? Hoe ging rijden?
Yup, alleen was ik binnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai![]()
Wat een mooie dag was het vandaag he?![]()
als ik dan ook weer weg magquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Toekito het volgende:
als je mij maar af en toe komt bezoeken!
ik ben amper buiten geweest vandaag....quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai![]()
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe meisje?
Rijden ging lekker
He WWquote:
heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai![]()
Dat doet het hemquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
vanavond maar eens echt proberen op tijd te gaan slapen
Ja, dus, wat ik net vroeg: hoe was je cursus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
ik ben amper buiten geweest vandaag....
quote:
quote:
Ik ken mezelfquote:
dat roep ik ook al de hele weekquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
vanavond maar eens echt proberen op tijd te gaan slapen
Lekker. Flink verdiend, tot vanavond 8 uur enquetes mogen afnemen bij een instelling voor jongeren met gedragsproblematiek. Leuk werk.quote:
He Friemelquote:
Hey spierbal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |