Goehoehoehoed, Bio en frans toetsen gingen goed, weer een dag dichter bij vakantie, en ik heb een datequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best goed. Zonnetje scheen, geen klachten eigenlijk. En na morgen alweer weekend
En hoe was jouw dag
Kom op zeg, je bent wel meer gewentquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*boze dramatische pose aanneemt*
En mij nog een beetje afzeiken ook.
die dingen moet je ook helemaal niet uit de koelkast etenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net een Lion uit de koelkast gehaald (de chocolade reep) maar daar breek ik zowat mijn tanden op
Goedmaakseks?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*boze dramatische pose aanneemt*
En mij nog een beetje afzeiken ook.
Van het weekend ga ik knutselen aan een nieuwe OP.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh, word de OP wel eens vernieuwd?
Die moet je ook alleen zomers in de koelkast leggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net een Lion uit de koelkast gehaald (de chocolade reep) maar daar breek ik zowat mijn tanden op
Nee, maar gewoon rothuiswerkquote:
Kon je verwachtenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
Klinkt als een erg goede dag TFMquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goehoehoehoed, Bio en frans toetsen gingen goed, weer een dag dichter bij vakantie, en ik heb een date
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon rothuiswerk
Nee, dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die dingen moet je ook helemaal niet uit de koelkast eten
En hoe!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ahhhhh zijn staartveertjes zijn gekrenkt....
Zekerstewetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een erg goede dag TFM
Ik las iets andersquote:
Eigenlijk ben ik al klaar, maar ik kan nog wel wat dingen verbeteren en beter leren...quote:
Alleen als je mijn roomie in Utrecht word.quote:
Ja, ik dacht dan is ie lekker koud maar het lijkt wel steenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die moet je ook alleen zomers in de koelkast leggen![]()
Weet je ook hoe ik me voelde toen je me laatst afweesquote:
Is eens wat anders als om 22 uur beginnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik al klaar, maar ik kan nog wel wat dingen verbeteren en beter leren...
Een zakje snoep met 2 mini-snoepjes erin is ook leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zekersteweten
Maar nu heb ik ook zin in Chocolade, maar ik heb niks
Dan maar drop!
quote:
Mmmhh... okquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen als je mijn roomie in Utrecht word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |