Over 10 jaar ben je 70, dan post je hier denk ik niet meer. Toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef tong80 het volgende:
Of is het voor die stelling nog te vroeg ?
Over tien jaar mag jij langer opblijven van je ouders om de wedstrijd te mogen zien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben je 70, dan post je hier denk ik niet meer. Toch?²
Dus jij bent tegen die tijd gestopt met posten, en Banshee zijn post gemiddelde verdubbeld?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over tien jaar mag jij langer opblijven van je ouders om de wedstrijd te mogen zien.
Ah, er verandert dus niks.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over tien jaar mag jij langer opblijven van je ouders om de wedstrijd te mogen zien.
Tegen die tijd heb ik een miljoen postsquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen die tijd gestopt met posten, en Banshee zijn post gemiddelde verdubbeld?
Ik beoordeel hem niet op één wedstrijd.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem niet op één wedstrijd.
Maar Falco ik heb er zin in
Ja, ik wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon niet meer posten in deel één. Jij wel ?
Ja die zijn er;quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef DAMH het volgende:
Zijn er überhaupt andere landen waarin Cruijf wordt meegenomen in dit lijstje?
Nogmaals speler van de eeuw in europa. Beckenbauer bijvoorbeeld heeft ooit gezegd dat ie beter was dan zichzelf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef DAMH het volgende:
Zijn er überhaupt andere landen waarin Cruijf wordt meegenomen in dit lijstje?
In het toch vrij voetbalgekke land Brazilië is hij onbekend; dat hele Cruyff-gedoe is toch een behoorlijk nationale aangelegenheid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja die zijn er;
2010 Ballon d'Or winner Messi is widely considered to be the best of his generation, perhaps the greatest player the world has seen. Telegraph Sport looks at a possible world's best ever XI
http://www.telegraph.co.u(...)ictures.html?image=7
Johan Cruyff: Ajax, Barcelona and Holland
The Dutchman became synonymous with the playing style of Total Football in the 1970s. Won the Ballon d'Or three times, in 1971, 1973 and 1974, which is a record jointly held with Michel Platini and Marco van Basten
Dan noem je ook een land op, die zijn nog nationalistischer dan Amerikanen, ja ze zijn gek op voetbal maar vooral op dat van hunzelf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
In het toch vrij voetbalgekke land Brazilië is hij onbekend; dat hele Cruyff-gedoe is toch een behoorlijk nationale aangelegenheid.
Messi gaat hem dit jaar voor de 3e keer winnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja die zijn er;
2010 Ballon d'Or winner Messi is widely considered to be the best of his generation, perhaps the greatest player the world has seen. Telegraph Sport looks at a possible world's best ever XI
http://www.telegraph.co.u(...)ictures.html?image=7
Johan Cruyff: Ajax, Barcelona and Holland
The Dutchman became synonymous with the playing style of Total Football in the 1970s. Won the Ballon d'Or three times, in 1971, 1973 and 1974, which is a record jointly held with Michel Platini and Marco van Basten
Zit er dik inquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Messi gaat hem dit jaar voor de 3e keer winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |